مجموع ارزش عددی مسی و کفش های ورزش اش رو در عبارت آخر پیدا کن!

چالش محاسبه با ریاضی مسی: یکی دیگر از چالش های تصویری که می تواند شما را امتحان کند. چگونه این محاسبه را با مسی، چند کفش فوتبال و یک توپ حل می کنید؟ از هر ۱۰ نفر فقط ۲ نفر موفق به حل این معمای مربوط به ریاضیات و فوتبال شدند، آیا شما می توانید این کار را انجام دهید؟ در صورتی که بتوانید این محاسبه جذاب تصویری را در کمتر از ۵ ثانیه حل کنید، می توانید به نبوغ بالای ریاضی خود پی ببرید. با مجله خبری چشمک و چالش محاسبه با ریاضی مسی همراه باشید.

از تمام توانایی های نوری و ذهنی خود برای عبور از این چالش تصویری جدید استفاده کنید که به دلیل پیچیدگی آن به عنوان یکی از چالش های سخت تصویری ریاضی در فضای اینترنت منتشر شده است. همانطور که اشاره شد تنها عده کمی از افراد می توانند در زمان مشخص شده این آزمون یا چالش ریاضی را حل کنند. به یاد داشته باشید، اگر نمی توانید آن را در ۵ ثانیه یا کمتر انجام دهید، در یافتن راه حلی برای این چالش که قبلاً هزاران نفر را در اینترنت شکست داده است، اصرار کنید.

احتمالاً بپسندید: با حل عبارت ۳–۳×۶+۲=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

چالش محاسبه با ریاضی مسی

مسئله ریاضی که خواهید دید با فوتبال سر و کار دارد و مسی یکی از بهترین فوتبالیت های جهان که مدتی قبل توانست به همراه تیم آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال در قطر شود. در چالش محاسبه ریاضی مسی شما با چند کفش فوتبال و چند توپ وقهرمان آن یعنی مسی مواجه هستید. حل آن حتی برای کسانی که به اعداد عادت ندارند، امکان پذیر است. شما فقط باید به این سوال پاسخ دهید که مجموع نهایی چقدر است؟ به قسمت ها بروید و ارزش هر عنصر را کشف کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر چالش محاسبه با ریاضی مسی دقت کنید. باید با دقت و تمرکز فراوان این آزمون را مورد توجه قرار دهید تا در زمان مشخص شده به پاسخ آن دست پیدا کنید. تصویر را ببینید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: در ۱۰ ثانیه ۹ متفاوت بامزه را پیدا می‌کنند!

چالش محاسبه با ریاضی مسی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش محاسبه با ریاضی مسی

ایا هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید!؟ شما می توانید زمان بیشتری را ترتیب بدهید. از فرصت دوم خود استفاده کنید و تلاش کنید تا این تصویر را محاسبه کنید. این بار هم ۵ ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش محاسبه با ریاضی مسی: ما در حال حل این چالش در اینترنت هستیم، اگر توانستید مجموع و محدودیت زمانی را پیدا کنید، عالی است! در غیر این صورت، این پاسخ است: ارزش کفش فوتبال ۵، توپ ۴ و مسی ۲۰ است.

بنابراین پاسخ نهایی ۳۴۰ است. آیا شما هم همین نتیجه را گرفتید؟ کفش های مسی به رنگ دیگری است اما در مورد آخر به همان رنگ آبی است که باید جداگانه محاسبه شود.

شاید بپسندید:تست هوش: با توجه به توضیحات، مادر بزرگ چند سال داره!؟

پاسخ چالش ریاضی مسی

 

امیدوارم از چالش محاسبه با ریاضی مسی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اشکال عکس این خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو نگاه اول موفق میشن!

 رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

آزمون تمرکز: ۳ تفاوت دو تصویر مار و درخت را پیدا کنید!

اگر آدم جزئی بین باشی تمام شترهای تصویر را پیدا می کنی!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مجموع-ارزش-عددی-مسی-و-کفش-های-ورزش-اش-رو-در-عبارت-آخر-پیدا-کن!