کدام کودک تصویر به فرزند خواندگی گرفته شده است!؟

آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده: سوالات، معماها و پازل های تصویری یکی از جالب ترین فعالیت ها در شبکه های اجتماعی است که به افراد کمک می کنند تا با پر کردن اوقات فراغت خود، خستگی و نگرانی خود را رفع کنند. در این مطلب از سری مطالب تفریح و سرگرمی چشمک با چالش جدیدی روبرو خواهید شد که فقط نابغه ها در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند. آیا می توانید شما این آزمون را در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای حل کنید.

شما در معمای تصویری امروز باید به سوالی پاسخ دهید که تنها افراد نابغه و تیزبین خواهند توانست این معما را حل کنید. در این چالش شما تنها ۵ ثانیه فرصت دارید تا تصویر را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید کدام یک از کودکان به فرزندخواندگی گرفته شده است، زیرا تنها در این صورت است که می توانید به دوستان یا خانواده خود نشان دهید که یک نابغه هستید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده همراه باشید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت ۷+۷=؟ چند می شود؟

آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده

اگر شما علاقمند به شرکت در این آزمون هستید باید به شما تبریک بگوئیم. تبریک از این جهت که جرأت کرده اید تا در آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده شرکت کنید. ازمونی که تنها ۲۱ درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند.

شما در تصویر دو خانواده عجیب را مشاهده ممی کنید. هر کدام از این خانواده ا یک کودک نیز دارد. یکی از این خانواده کودکی را به فرزند خواندگی گرفته است. اگر علاقمند باشید می توانید در این آزمون شرکت کنید. می توانید با دقت به تصویر آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده نگاه کرده و پاسخ را پیدا کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی شاخ اینستاگرامه!؟

آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده

زمان به پایان رسیده است و شما احتمالاً پاسخ را پیدا نکرده اید. نگران نباشید، در اینجا ما به شما یک شانس دوم می دهیم، اما فقط با محدودیت زمانی ۳ ثانیه تا از سختی آن کاسته نشود.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده: در صورت عدم یافتن پاسخ در هیچ یک از فرصت ها، در اینجا پرونده را حل شده می گذاریم. فرزندخوانده، کودک سمت چپ است، زیرا هم خون آشام نیست و این مسئله از رنگ چشمانش مشخص است و هم اینکه رنگ موهایش شبیه موهای والدینش نیست.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام نخ به موز وصل شده است!؟

شناسایی خانواده با فرزندخوانده

امیدوارم از آزمون شناسایی خانواده با فرزندخوانده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چند ۰ در میان اعداد ۸ وچود دارد!؟ | فقط افراد با بینایی عقاب موفق می شوند!

 داستان ضرب المثل کلک کسی را کندن | این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

 با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدام-کودک-تصویر-به-فرزند-خواندگی-گرفته-شده-است!؟