یکی از طاووس ها را انتخاب کن تا بگم از نظر دیگران در دوستی چه جور آدمی هستید!؟

تست شخصیت براساس انتخاب طاووس: یکی از طاووس ها را در تصویر انتخاب کنید. طاووسی که فکر می کنید جذاب تر است. نیاز نیست زیاد فکر کنید و در نگاه اول طاووس مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب شما که براساس ضمیر ناخودآگاهتان انجام می شود، می تواند اطلاعات جالبی را درباره شما و خصوصیات و ویژگی های اخلاقی تان روشن کند. پس در تصویر تست شخصیت براساس انتخاب طاووس مجله خبری چشمک، انتخاب خود را انجام داده و سپس نتایج را مطالعه کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر تاریخی ایران است که آن را از هر طرف بخوانی، همان می شود!؟

تست شخصیت براساس انتخاب طاووس

تست های شخصیت ابزاری جذاب برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان هستند. با انتخاب از بین طاووس ها که هر کدام منحصر به فرد هستند، می توانید برخی از ویژگی های اصلی خود را که بی خبرید یا کمتر درباره آنها می دانید را شناسایی کنید. به عنوان مثال در دوستی چگونه فردی هستید؟ این یک تجربه درون‌نگر است که نوید جذب و روشنگری را می‌دهد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب طاووس همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: مجموع ارزش عددی مسی و کفش های ورزش اش رو در عبارت آخر پیدا کن!

تست شخصیت براساس انتخاب طاووس

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب طاووس

اکنون که از میان ۴ طاووس موجود در تصویر انتخاب خود را کرده اید، بهتر است به تفسیر انتخا خود مراجعه کنید. اطمینان داریم که نتایج تست شخصیت براساس انتخاب طاووس شما را شگفت زده خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با حل عبارت ۳–۳×۶+۲=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

تست شخصیت براساس انتخاب طاووس

تصویر ۱: سرچشمه باشکوه دوستی

اگر شما مجذوب اولین طاووس باشکوه شده اید: حضور شما مترادف با رنگ های زنده و انرژی مسری است. شما کسی هستید که وقتی وارد اتاق می شوند همه متوجه می شوند، نه تنها به خاطر استایل پر زرق و برق، بلکه به خاطر گرمی و سخاوت شما.

دوست دارید با دوستانتان احاطه شوید و در سازماندهی رویدادها یا گردش ها دریغ نکنید. دوستی شما یک نمایش آتش بازی دائمی، چشمگیر و به یاد ماندنی است.

 

تصویر ۲: اعتماد خیره کننده در جامعه

انتخاب دومین طاووس نشان می دهد که شما تجسم اعتماد به نفس و ظرافت طبیعی هستید. در محافل دوستانه، به دلیل نظر صریح و توانایی شما برای حفظ وقار در هر شرایطی مورد احترام هستید.

دوستان شما زمانی که به توصیه های متفکرانه نیاز دارند به شما مراجعه می کنند، زیرا می دانند که شما دارای خرد بزرگ هستید. با این حال، گاهی اوقات این اعتماد به نفس می تواند به عنوان تکبر تلقی شود، بنابراین مطمئن شوید که اعتماد به نفس خود را با فروتنی تعدیل می کنید تا روابط هماهنگ حفظ شود.

 

تصویر ۳: هماهنگی ظریف روابط

تصویر سوم از طاووس شخصیتی را تداعی می کند که شادی را در تعادل و هماهنگی می یابد. به عنوان یک دوست، شما اغلب نقش میانجی را بازی می کنید و صلح و تفاهم را در گروه خود به ارمغان می آورید.

ممکن است شما کسی نباشید که فوراً همه توجه را به خود جلب می کند، اما تأثیر شما ملایم و ثابت است. دوستان شما از گوش دادن دقیق شما و توانایی شما برای دیدن زیبایی در ظریف ترین جزئیات قدردانی می کنند. دوستی با تو موزاییکی ظریف است که هر قطعه جای خود را دارد.

 

تصویر ۴: شکوه وفاداری بی قید و شرط

با انتخاب چهارمین طاووس، جنبه ای عمیقاً وفادار و محافظ را در دوستی های خود آشکار می کنید. شما کسی هستید که در هر شرایطی می توان روی او حساب کرد. مانند پرهای طاووس که برای تحت تأثیر قرار دادن پهن می شوند، شما تلاش خود را برای حمایت از نزدیکانتان به کار می گیرید.

شما لزوماً به دنبال این نیستید که در کانون توجه باشید، بلکه به دنبال تضمین رفاه کسانی هستید که دوستشان دارید. وفاداری شما تزلزل ناپذیر است و شما را به یک ستون اساسی در دایره دوستانتان تبدیل می کند.

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب طاووس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به توضیحات، مادر بزرگ چند سال داره!؟

تست قدرت تمرکز: در ۱۰ ثانیه ۹ متفاوت بامزه را پیدا می‌کنند!

اشکال عکس این خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو نگاه اول موفق میشن!

 رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=یکی-از-طاووس-ها-را-انتخاب-کن-تا-بگم-از-نظر-دیگران-در-دوستی-چه-جور-آدمی-هستید!؟