فهرست پربیننده ترین سریال ها و برنامه های دوستی ها


توجه به ذائقه مخاطب امروز نمایش خانگی می‌تواند هنرمندان این حوزه را به درک بهتری برای ساخت سریال‌ها و برنامه‌ها برساند. در این فهرست نگاهی به پربیننده‌ترین سریال‌ها و برنامه‌های نمایش خانگی محصول و پخش شده در دوستی ها رفتیم تا با نگاهی به آن بتوانیم درک بهتری از سلیقه مخاطب امروز پیدا کنیم. کشکولی که در آن همه چیز پیدا می‌شود؛ از سریال‌های پربیننده ایرانی گرفته تا پربازدیدترین گیم‌شوها و رئالیتی‌شوها و تا سریال‌های خارجی محبوب که ساخت کشور ترکیه هستند.

پربیننده ترین سریال ها و برنامه های دوستی ها بدون رتبه‌بندی فهرست شده است

فهرست پربیننده ترین فیلم های دوستی ها

سریال زخم کاری: بازگشت | محمدحسین مهدویان

فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان بازگشت یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی است که به گفته کارگردان نیز از لحاظ رکورد تماشاگر نیز توانست رکوردها را جابجا کند. زخم کاری: بازگشت در ادامه فصل اول این سریال به ماجرای زندگی مالک در خفا و حضور پسرش میثم و جنگ او با طلوعی و مادرش سمیرا را به تصویر می‌کشد که هیجان و التهابات درون قصه توانست مخاطب را پای سریال بنشاند. شاید مدت‌ها طول بکشد تا رکورد تماشای سریال از دستان مهدویان بیرون بیاید یا حتی شاید خودش باز هم رکورد خودش را ارتقا ببخشد.

همه چیز درباره سریال زخم کاری

تماشای آنلاین و دانلود زخم کاری 2

سریال رهایم کن | شهرام شاه‌حسینی

درام تلخ و جذاب و عاشقانه شهرام شاه‌حسینی که بعد از سریال می‌خواهم زنده بمانم ساخته شد یک عاشقانه دهه پنجاهی از زندگی دو برادر بود که عاشق یک دختر می‌شوند و رقابت و امتناع و دوری کردن و خشم و غم و غصه با زندگی آن‌ها ترکیب شده بود. رهایم کن درامی است جذاب با بازی‌های دلنشین که یکی از سریال‌های موفق دوستی ها نیز به حساب می‌آید و بی دلیل نیست که رتبه دوم پربیننده‌های دوستی ها را به خود اختصاص داده است.

هر آنچه باید درباره سریال رهایم کن بدانید

تماشا و دانلود سریال رهایم کن

سریال نیوکمپ | منوچهر هادی

داستان نیوکمپ منوچهر هادی آنقدر پتانسیل برای جذب مخاطب دارد که هر بیننده‌ای را ولو از فضای کمدی هم خوشش نیاید به پای آن بنشاند. داستان غرامت گرفتن از مسی به خاطر زدن گل در دقیقه ۹۰ به ایران و سکته و مرگ یک نفر به خاطر این گل سوژه‌ای است که می‌تواند شوخی‌های بسیاری را ایجاد کند. ترکیب بازیگران و توجه به برخی شوخی‌هایی که در داخل اجتماع است نیوکمپ را اثری دلنشین برای مخاطب کرده است.

دانلود و تماشای آنلاین سریال کمدی نیوکمپ

گیم شوی صداتو | حامد جوادزاده

مسابقه معمایی موسیقیایی صداتو یکی از آن رئالیتی‌شوها و گیم‌شوهای جذاب نمایش خانگی است که توجه به بسیاری از مولفه‌های جذب مخاطب و هیجانی که در اجرای این برنامه وجود دارد توانست مخاطب را با خودش همراه کند. شوخی‌های جذاب کمک‌های مسابقه به خصوص امیرمهدی ژوله و محمد بحرانی در کنار جذابیت‌های موسیقی فولکلور که محسن شریفیان به خوبی اجرا می‌کرد و اجرای محسن کیایی و داوری‌های شبنم مقدمی صداتو را به یک برنامه جذاب تبدیل کرده است که تماشای آن برای خانواده ایرانی به یکی از سرگرمی‌ها تبدیل شد.

همه چیز درباره سریال صداتو

تماشای آنلاین و دانلود مسابقه صداتو

گیم شوی شب های مافیا: زودیاک | محمدرضا رضائیان

مسابقه شب‌های مافیا در سری جدید خود با تغییر دادن سناریوی بازی و تغییر تیم تولید به یک مسابقه جذاب تبدیل شد که تمام اجزای هیجان را درون خود داشت. از اضافه شدن شخصیت مستقلی به نام زودیاک به مسابقه گرفته تا اجرای متفاوت محمد بحرانی و حضور بازیگرانی که سعی شد همگی در مسابقه به صورت حرفه‌ای بازی کنند این برنامه‌ را جزو برنامه‌های پربیننده دوستی ها کرد.

همه چیز درباره شب های مافیا؛ زودیاک

تماشای شوی شب های مافیا: زودیاک در فیلیمو

سریال نیسان آبی ۲ | مسعود اطیابی

نیسان آبی ۲ در ادامه داستانی که منوچهر هادی در فصل اول تعریف کرد این بار با کارگردانی مسعود اطیابی توانست خیلی زود از این برند جذاب سریال سازی محافظت کند و تماشای آن برای مخاطب لحظات دلپذیری را رقم بزند. ماجراهای جمشید قاسم‌پور و رضا سوگند و اتفاقاتی که در محله شکرآباد می‌افتد هنوز هم جذابیت‌های خودش را برای تماشا دارد.

درباره نیسان آبی ۲ چه می‌‌دانیم؟

دانلود و تماشای آنلاین نیسان آبی 2

سریال آکتور | نیما جاویدی

آکتور به گواه تمامی نقدها و نظرهای مخاطبان و منتقدان و به گواه ساختار و نوع ساخت آن یکی از حرفه‌ای‌ترین و پخته‌ترین سریال‌های نمایش خانگی است که دوستی ها منتشر کرد. نیما جاویدی با سابقه خوبی که از سینما داشت در اولین تجربه سریال سازی با بهره‌گیری از یک داستان جذاب و استفاده از بازیگران حرفه‌ای چون نوید محمدزاده و احمد مهرانفر توانست سطح سلیقه تماشای آثار نمایش خانگی را بالا ببرد.

همه چیز درباره سریال آکتور

دانلود و تماشای سریال آکتور

گیم شوی تی ان تی | محمدرضا رضائیان

تی ان تی یک مسابقه و گیم شوی جذاب و دیدنی با اجرای حامد آهنگی است که توانست با بهره‌گیری از بازی‌های جذاب و استفاده از شرکت‌کننده‌های مردمی حسابی میان مردم جا باز کند. تی‌ان‌تی در کنار حضور شرکت‌کننده‌های مطرح در عرصه هنر و بازیگری سعی کرد در قسمت‌هایی از مردم عادی برای شرکت در مسابقات استفاده کند که نشان داد ظرفیت نمایش خانگی برای بهره‌گیری از حضور مردم و ارتباط مستمر با مخاطب شدنی است.

تماشای آنلاین تی ان تی در فیلیمو

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره | سروش صحت

سریال جذاب و دیدنی سروش صحت از آن دست آثار نمایش خانگی است که رفته رفته در دل مخاطب جا باز می‌کند و مانند دیگر آثار سروش صحت به بخشی از زندگی و زیست هر یک از مخاطبان تبدیل می‌شود. دنیای رنگی و خیالی سروش صحت که برگرفته از جهانی دوست داشتنی و عاری از خشونت و خشم و جنگ است آنقدر دلنشین است که هر مخاطبی که غرق این دنیای شیرین شود محال است عادت تماشای آن را از دست بدهد.

معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

دانلود و تماشای آنلاین مگه تموم عمر چندتا بهاره

سریال حیثیت گمشده | سجاد پهلوان‌زاده

سجاد پهلوان‌زاده با تجربه ساخت اولین سریالش به نام سقوط به سراغ یک داستان ملودرام اجتماعی رفت که فضای رئال آن به بسیاری از اتفاقات روز جامعه نزدیک بود و به همین جهت مخاطب با یک اثر شسته رفته و واقعگرا روبرو بود که می‌توانست با قهرمان آن ارتباط برقرار کند. بازی خوب مهدی حسینی‌نیا یکی از ویژگی‌های مثبت سریال بود که در کنار داستان گیرای آن و کارگردانی خوب پهلوان‌زاده تبدیل به یک سریال محبوب در میان تماشاگران شد.

مینی‌سریال حیثیت گمشده؛ آنچه باید بدانید

دانلود و تماشای آنلاین سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

سریال دیو و ماه پیشونی | حسین قناعت

دوستی ها در کنار ساخت و پخش سریال‌های ملودرام و کمدی توجه ویژه‌ای هم به کودکان و نوجوانان دارد و ساخت و پخش سریال دیو و ماه پیشونی نشان داد مخاطبان این پلتفرم از تمامی اعضای خانواده تشکیل شده و کودکان نیز می‌توانند محصولات همسو با گروه سنی خودشان را تماشا کنند. سریال دیو و ماه‌پیشونی داستان زندگی کیمیاگری با دختر شش ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید توسط فردی ناشناس طلسم می‌شود. ماه‌پیشونی طی اتفاقات عجیب پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می‌فهمد آن‌ها توسط دیوی پلید طلسم شده‌اند، برای نجاتشان دست به کار می‌شود…

تماشا و دانلود سریال دیو و ماه پیشونی در فیلیمو

سریال وطن فا | حسن فتحی

حضور سریال وطن فا در فهرست پربیننده‌های دوستی ها آن هم با وجود گذشت یک سال از پخش آخرین قسمت آن نشان از ظرفیت بالای نمایشی این سریال دیدنی تاریخی دارد. حسن فتحی با دستمایه قرار دادن مقطعی از زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار و عشق او به زنی به نام خدیجه تجریشی یا همان وطن فا توانست در حدود یک سال مخاطبان را هر جمعه با خود همراه کند و حضور این سریال دیدنی در این فهرست مهر تاییدی بر جذابیت‌های این سریال است.

مرجع معرفی و اطلاعات سریال وطن فا

تماشا و دانلود سریال جیران

گیم شوی جوکر | احسان علیخانی

از آخرین پخش مسابقه جوکر یک سال گذشته است با این حال حضور این مسابقه جذاب و متفاوت در بین پربیننده‌های دوستی ها نشان از آن دارد که مخاطبان هنوز هم تماشای آن را به بسیاری از سرگرمی‌ها ترجیح می‌دهند. جوکر هر قسمتش یک اتفاق تازه در عرصه برنامه سازی بود و در روزهایی که تماشای تکرار این برنامه جزو برنامه‌های خانواده‌ها است خبرهای درگوشی می‌گوید که جوکر ۲ نیز در راه است.

درباره مسابقه جوکر چه خبر؟

تماشای آنلاین جوکر در فیلیمو

سریال قیام عثمان | فتحی بایرام -متین گونای

سریال‌های ترکی همواره جزو پرطرفدارترین سریال‌هایی است که خانواده‌های ایرانی دنبال می‌کنند. صنعت سریال سازی ترکیه به جایی رسیده است که دیگر برای هر سلیقه و فرهنگی می‌توان نمونه‌هایی برای تماشا پیدا کرد. قیام عثمان (به ترکی استانبولی: کورولوش عثمان) سریالی اکشن محصول سال ۲۰۱۹ ترکیه و به کارگردانی متین گونای است. «قیام عثمان» درباره مبارزات داخلی و خارجی عثمان و چگونگی تأسیس و کنترل سلسله عثمانی است. این سریال مبارزات او را علیه بیزانس و مغول ها نشان می دهد که چگونه توانست استقلال خود را از سلطان رام تأمین کند تا یک کشور مستقل برقرار کند.

دانلود و تماشای سریال قیام عثمان

سریال شهرزاد | حسن فتحی

شاید یکی از جالب‌ترین اسامی در این فهرست حضور سریال شهرزاد است. سریالی که از ساخت آن نزدیک به ۱۰ سال می‌گذرد و با همه اینها یکی از دیدنی‌ترین آثار نمایش خانگی است که تماشای آن برای هر کدام از افراد علاقمند به تماشای سریال توصیه می‌شود. درام عاشقانه حسن فتحی آنقدر پتانسیل دارد که حتی می‌توان آن را چند باره دید و بی دلیل نیست که نامش در این فهرست جای گرفته است.

دانلود سریال شهرزاد

سریال گودال | سینان اوزترک -اوزگور سویملی

سریال گودال از آن دست سریال‌های جذاب ترکی است که داستان جنایی آن و ماجراجویی‌هایش هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. گودال سریالی در ژانر اکشن محصول سال ۲۰۱۷ است. این سریال برنده ۱۳ جایزه از جشنواره های مختلف شد. داستان این سریال از این قرار است که کنترل یکی از پردردسرترین محله‌های استانبول یعنی چوکور(گودال) در دست خانواده کوچاوالی هاست. این خانواده قانون مهمی دارد، اجازه پخش و مصرف مواد مخدر را کسی در این محله ندارد. ولی گروهی دیگر که به تصاحب این محله چشم دارد و میخواهند این قانون (منع مخدر) را بشکنند و…

دانلود و تماشای سریال گودال

برنامه مهمونی | ایرج طهماسب

مهمونی ایرج طهماسب خاطره‌های دوران کودکی چند نسل را با حضور عروسک‌های جدید و اجرای آقای مجری زنده کرد و فارغ از اینکه چقدر این مجموعه با کیفیت اصلی‌اش فاصله دارد یا نه باید گفت حضور این مجموعه در فهرست پربیننده‌های دوستی ها بدون شک مرهون سال‌ها تلاش و مداومت ایرج طهماسب برای خلق لحظه‌های خوش برای کودکان است.

تماشای آنلاین مجموعه مهمونی در فیلیمو

سریال پایتخت ۵ | سیروس مقدم

سری پنجم سریال پرطرفدار پایتخت تنها سری‌ای بود که در تلویزیون تولید نشد و موسسه اوج تولید آن را برعهده گرفت و برای همین پخش آن از نمایش خانگی هم دور از انتظار نبود. سری پنجم داستانی متفاوت از دیگر سری‌ها داشت و نقی و خانواده‌اش در یک سفر ناشناخته پا به منطقه‌ای می‌گذارند که تحت نظارت داعش است و داستان‌های متفاوتی برایشان رقم می‌خورد. پربیننده‌ بودن این مجموعه در نمایش خانگی حکایت از آن دارد که دست اندرکاران تلویزیون در گذشته عملکرد بهتری در تولید آثار پرمخاطب داشتند و هنوز هم مخاطب با دیدن سریال‌های قدیمی حال بهتری دارد تا محصولات جدید.

تماشا و دانلود سریال پایتخت 5 در فیلیمو

گیم شوی ارتش سری | سعید ابوطالب

در میان تولید و ساخت مجموعه‌های مافیا در پلتفرم‌های مختلف سعید ابوطالب که خودش مبدع رئالیتی‌ شوهای معمایی استدلالی است با ساخت مسابقه ارتش سری دستاورد متفاوتی را رقم زد. ارتش سری با اجرای امیرعلی نبویان یک مسابقه استدلالی استنتاجی است که توانست مخاطب را با خود همراه کند.

دانلود و تماشای سریال ارتش سری

سریال دختر پشت پنجره | نادیم گوچ

سریال دختر پشت پنجره یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکی است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. سریالی که همزمان با تولید پخش آن هم انجام می‌شود و می‌توان آن را از آخرین دستاوردهای هنرمندان ترک به حساب آورد. داستان سریال درباره نالان، زن زیبای جوانی است که در نگاه اول به دل همه می‌نشیند. او از بهترین مدارس ترکیه فارغ التحصیل شده است و تصور می‌کند می‌تواند از رازهای تاریک خود فرار کند، اما طولی نمی‌کشد که تاریکی بر زندگی‌اش سایه می‌افکند.

تماشای آنلاین سریال دختر پشت پنجره در فیلیمو

دانلود سریال

http://www.vatanfa.com/?s=فهرست-پربیننده-ترین-سریال-ها-و-برنامه-های-دوستی-ها