کارهای زیبایی صورت که از مٌد افتاده است

 

کارهای زیبایی صورت که از مٌد افتاده است
خیلی از خانم ها و آقایان علاقه مند به دنیای مد و فشن دائما بدنبال ترندهای جدیدی هستند تا با شیک پوش تر شدن و داشتن ظاهری جذاب، بتوانند خود را با مد روز دنیا هماهنگ کنند. تغییرات در عرصه مد و زیبایی، طی سالهای اخیر بسیار چشمگیر بود اما پس از مدتی روال بیشتر به سمت طبیعی بودن رفته و دیگر مثل گذشته خبری از مدهای آرایشی زننده و پررنگ و غیر طبیعی نیست و این نوع آرایش ها دیگر از مد افتاده‌اند و باید آن‌ها را کنار بگذارید.

افرادی که سعی میکنند زیبایی را در نوع خاص خود برای ظاهر و پوششان انتخاب کنند، آرایش‌های طبیعی را می پسندند چراکه علاوه بر این‌که جذابیت‌های زیادی دارند می‌توانند زیبایی طبیعی صورتتان را به نمایش بگذارند. در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک برخی از سبک‌های آرایش از مد افتاده را معرفی می کنیم که برای باکلاس بودن، بهتر است دور آنها را خط بکشید.

اکستنشن مژه خیلی شلوغ
داشتن مژه‌های بلند، پر پشت و حالت‌دار، نقش فوق العاده ای در زیبایی چهره دارد و خانم هایی که مژه های کوتاه و کم پشتی دارند، برای رفع این حجم کم از روش های مختلف کاشت رنگی، اسپایکی، گربه‌ای، نچرال و حتی موقت استفاده می کنند اما این روزها دیگر اکستنشن شلوغ از مد افتاده و همه به دنبال اکستنشن مژه ای هستند که طبیعی به نظر برسد و چهره آنها را مصنوعی نکند.

آرایش غلیظ
قبول کنید گاهی آرایش غلیظ، نه تنها زیبایی خاصی به چهره ما نمی بخشد، بلکه زیبایی ملایم و طبیعی صورتمان را نیز به نوعی ناپدید می سازد. به آرایشی که در آن از رنگ‌های تند و تیره استفاده نمی‌شود و خبری از آرایش اسموکی چشم و رژلب قرمز نباشد، آرایش یا میکاپ طبیعی صورت می‌گویند که افراد شیک و سخت پسند، تمایل بیشتری به آن نشان میدهند. این آرایش هیچ وقت از مد نمی‌افتد و البته که چهره و حالت طبیعی صورت را نیز حفظ می‌کند.

ابروهای کادری و تیز

خیلی از آن دورانی که برخی از عروس خانم ها و یا بازیگران با ابروهای نازک و کادری و رو به بالا، نمادی از مد آرایشی بودند نگذشته است اما آن جنس ترندها خیلی زود از رده خارج شدند. این روزها دیگر خبری از آن استایل و مد نیست بلکه ترندهای جدید ابرو بر روی شکل طبیعی ابرو و رنگ ابرو تمرکز دارند، این مدل ابرو خیلی نازک یا ضخیم نیست و حالتی کاملا طبیعی و مینیمال دارد و این یعنی، هرچقدر طبیعی تر، زیباتر.

رژلب بیرون از لب و درشت کردن لب با رژ
خوب یدانیم که استفاده درست از رژلب، تاثیر فوق العاده ای روی لبها دارد و به عقیده آرایشگران حرفه ای، رژ لب تکمیل‌کننده هر نوع آرایش است اما استفاده نادرست از رژ لب می‌تواند با نتیجه عکس، زیبایی صورت را از بین ببرد.اگر لب‌های شما نازک است، شاید وسوسه شوید که لب‌های خود را با زدن رژ لب بیرون از محدوده لب، بزرگتر نشان دهید ولی این کار لب‌ها را غیرطبیعی و نامرتب نشان می‌دهد.

پروتز و جراحی بیش از حد
جراحی های زیبایی که در سالهای اخیر با استقبال قابل توجهی روبرو شد و روز به روز نیز به تعداد صورتهای تغییر کرده با این عمل ها اضافه می شود اما هدف اولیه هدایت علم پزشکی به این سمت، در واقع رفع نواقص چهره و ناهنجاری های به جا مانده از بیماری ها بود که متاسفانه بسیاری از افراد تحت تأثیر آگهی‌های تبلیغاتی، صنعت مدلینگ و شبکه‌های اجتماعی به جراحی بیش از حد چهره و اندام روی آورده و حالا کم کم موج زیبایی پسندی به سمت نچرال تر بودن و زیبایی های طبیعی در حال حرکت است و صاحبان نظر، چهره هایی را زیباتر میدانند که طبیعی تر است.

منبع: نمناک


Post Views: 4

دانلود فیلم

کارهای زیبایی صورت که از مٌد افتاده است

  کارهای زیبایی صورت که از مٌد افتاده استخیلی از خانم ها و آقایان علاقه مند به دنیای مد و فشن دائما بدنبال ترندهای جدیدی هستند تا با شیک پوش تر شدن و داشتن ظاهری جذاب، بتوانند خود را با مد روز دنیا هماهنگ کنند. تغییرات در عرصه مد و زیبایی، طی سالهای اخیر بسیار […] http://www.vatanfa.com/?s=کارهای-زیبایی-صورت-که-از-مٌد-افتاده-است