هزینه آزمون GMAT چقدر است؟

هزینه آزمون GMAT چقدر است؟هزینه آزمون GMAT چقدر است؟
هزینه آزمون GMAT چقدر است؟

GMAT یک آزمون ورودی سازگار با کامپیوتر بسیار شناخته شده است که برای پذیرش در مدارس کسب و کار در سراسر جهان ضروری است. این یک امتحان ۳ ساعت و ۷ دقیقه با چهار بخش، استدلال تلفیقی، استدلال کمی، ارزیابی نوشتاری تحلیلی و استدلال کلامی است. هزینه آزمون GMAT ۲۵۰ دلار آمریکا است.

فهرست موضوعات

همچنین، هزینه کل آزمون GMAT با هزینه ثبت نام متفاوت است، زیرا ممکن است مجبور شوید هزینه های اضافی را برای زمان بندی مجدد و لغو امتحان بپردازید. بنابراین، اگر قصد دارید GMAT بدهید و می‌خواهید از هزینه‌ های مربوط به آزمون GMAT مطلع شوید، ما تمام اطلاعات مورد نیاز را در این مقاله بیان کرده‌ایم.

درباره هزینه و آزمون GMAT

GMAT بر چندین جنبه استوار است و سؤالات از بخش های مختلف را پوشش می دهد. چنین ویژگی این آزمون را سخت می کند و برای بسیاری، واجد شرایط بودن برای این آزمون دشوار به نظر می رسد. بنابراین، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که یک متقاضی باید قبل از شرکت در آزمون GMAT بداند.

دانشجویان بین المللی باید قبل از انتخاب تحقیق برای امتحان، جزئیات نمره GMAT را بدانند. امتیاز GMAT بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ متفاوت است.

GMAT مهارت های ارتباطی، اجتماعی، رهبری و مهارت های کار تیمی را ارزیابی نمی کند.

متقاضیان فقط می توانند ۵ بار در سال در آزمون GMAT شرکت کنند. و در نهایت، در مجموع حداکثر ۸ نوبت قادر به شرکت در آزمون هستند.

آزمون GMAT توسط بیش از ۷۷۰۰ برنامه ارائه شده توسط بیش از ۲۴۰۰ دانشگاه و مؤسسه در ۱۱۴ کشور، با برگزاری در بیش از ۶۰۰ مرکز آزمون در سراسر جهان استفاده می شود.

کارشناسان بین المللی سوالات آزمون را طرح می کنند و نمونه های چند فرهنگی را برای کاهش تعصب انگلیسی زبان یا ایالات متحده-محور بودن آزمون ارائه می دهند.

ساختار هزینه آزمون GMAT چیست؟

دانشجویان بین المللی که مایل به درخواست برای رشته MBA یا کارشناسی ارشد هستند باید هزینه ثبت نام GMAT را بپردازند. در زیر ساختار کامل هزینه برای GMAT آمده است:

هزینه ثبت نام GMAT

۲۵۰ دلار

هزینه تغییر زمان آزمون GMAT

۵۰ دلار (۶۰ روز قبل از روز آزمون)

۱۰۰ دلار (۱۵-۶۰ روز قبل از روز آزمون)

۱۴۰ دلار (۱۴ روز قبل از روز آزمون)

هزینه لغو آزمون GMAT

هیچ هزینه ای برگشت داده نمی شود در ۷ روز مانده به آزمون.

۸۰ دلار برگشت داده می شود اگر لغو آزمون زودتر از ۷ روز مانده به آزمون انجام شود.

افزایش گزارش نمره

۲۴.۹۵ دلار

گزارش اضافی نمره

۳۵ دلار

دریافت دوباره نمره

۵۰ دلار

تصحیح دوباره

۴۵ دلار

لغو نمره دهی

۲۵ دلار

هزینه درخواست برای آزمون آنلاین GMAT

GMAC اخیراً آزمون GMAT آنلاین را راه اندازی کرده است. این آزمون با پرداخت ۲۵۰ دلار می تواند در منزل انجام شود. سایر هزینه های اضافی که برای GMAT Online تعیین می شود مشابه هزینه های خدماتی است که برای GMAT از مرکز آزمون تعیین می شود.

علاوه بر تمام این خدماتی که GMAT ارائه می دهد، می توانید از یک سرویس منحصر به فرد اضافی برای دادن آزمون GMAT نیز استفاده کنید.

چطور برای آزمون GMAT آماده شویم؟

بهترین راه برای  آمادگی در آزمون GMAT  شرکت در کلاس می باشد. افرادی که سطح زبان شان حداقل B2 است می توانند با شرکت در دوره GMAT خود را به آسانی برای آزمون آماده نمایند.

یکی از موسساتی که کلاس GMAT را به صورت آنلاین و حضوری به شکل خصوصی برگزار می کند موسسه زبان دهخدا می باشد که شما بعد از انجام تعیین سطح می توانید در این کلاس ها شرکت نمایید.

با شرکت در کلاس GMAT مسیر خود را هموار کرده و با راهنمایی اساتید مجرب و منابع مناسب می توانید نتیجه دلخواه تان را دریافت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

دانلود فیلم

هزینه آزمون GMAT چقدر است؟

هزینه آزمون GMAT چقدر است؟ GMAT یک آزمون ورودی سازگار با کامپیوتر بسیار شناخته شده است که برای پذیرش در مدارس کسب و کار در سراسر جهان ضروری است. این یک امتحان ۳ ساعت و ۷ دقیقه با چهار بخش، استدلال تلفیقی، استدلال کمی، ارزیابی نوشتاری تحلیلی و استدلال کلامی است. هزینه آزمون GMAT ۲۵۰ دلار آمریکا است. فهرست موضوعات Toggle همچنین، هزینه کل آزمون GMAT با […] http://www.vatanfa.com/?s=هزینه-آزمون-GMAT-چقدر-است؟