خوردن این میوه ها چربی اضافی شکم و پهلو را از بین می برد!


رژیم لاغری میوه: همه ما با این امر آشنا هستیم که به منظور لاغری باید به سراغ رژیم‌های خاص برویم. یکی از مهم‌ترین رژیم‌های مدنظر کاربران، رژیم میوه محسوب می‌شود که در آن افراد تنها از میزان مشخصی میوه و معدودی از مواد غذایی استفاده می‌کنند. رژیم مخصوص میوه اگر به درستی اجرا شود و برنامه‌ مشخصی داشته باشد می‌تواند به شما عزیزان در این زمینه کمک کند.

رژیم مخصوص میوه دارای انواع مختلفی است. این امر به کاربران کمک می‌کند تا رژیمی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند. اهمیت بسیار بالای رژیم‌های میوه‌‌ای موجب شد تا این متن را به موضوع مذکور اختصاص بدهیم. اگر به دنبال یک رژیم عالی برای سلامت و لاغری خود هستید، توصیه می‌‌کنیم ادامه این مطلب تناسب اندام و تغذیه را به هیچ وجه از دست ندهید تا در مورد این رژیم‌های بی‌نظیر اطاعات مناسبی را در اختیار شما قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: باربی شدن تا عید: ۱۰ روش ساده برای لاغری سریع شکم و پهلو!

انواع مختلف رژیم میوه

همان‌طور که گفته شد، بهره‌گیری از رژیم میوه به معنای یکی از انواع مختلف این نوع رژیم است. در واقع شما باید از بین انواع گوناگون رژیم‌های میوه‌ای گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید و با پیگیری آن، به نتیجه مدنظر خود دست یابید. این تنوع اگرچه دست شما را باز می‌گذارد، اما ممکن است برای برخی از کاربران سردرگم‌کننده باشد. در ادامه به برخی از انواع مختلف رژیم‌های میوه‌ای می‌پردازیم تا با این رژیم‌ها بیشتر آشنا شوید.

رژیم‌ مخصوص سه روزه

رژیم لاغری میوه، این رژیم در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. همان‌طور که از نام این رژیم می‌توان فهمید،‌ رژیم مخصوص سه روزه مستلزم استفاده مطلق از میوه‌های مختلف در طول سه روز متوالی است.

رژیم حاوی غلات

برخی از افراد به دنبال رژیم‌های میوه‌ای خاصی هستند که کمی دست آن‌ها را باز بگذارد. رژیم‌های میوه‌ای حاوی غلات یک گزینه مناسب برای چنین افرادی محسوب می‌شوند. در این رژیم‌ها می‌توانید از غلات مدنظر خود بهره ببرید.

مزایای رژیم میوه

رژیم میوه دارای مزایای بسیار زیادی است. در واقع این مزایای زیاد موجب شده است تا رژیم‌های میوه‌ای حتی در مواردی همچون کاهش وزن ورزشکاران حرفه‌ای نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شناخت مزایای مخصوص این رژیم به شما کمک می‌کند تا در زمینه بهره‌گیری از این رژیم خاص تصمیم مناسبی را اتخاذ کنید. برخی از مزایای رژیم‌های میوه‌ای را در ادامه متن آورده‌ایم.

رژیم لاغری میوه

کمتر شدن میزان کالری دریافتی

رژیم لاغری میوه، یکی از مهم‌ترین مزایای مربوط به رژیم‌های میوه‌ای را می‌توان کمتر شدن کالری دریافتی دانست. همان‌طور که می‌دانید کالری اضافی اصلی‌ترین دلیل افزایش وزن نامناسب بسیاری از افراد محسوب می‌شود. اگر قصد دارید در مدت زمان مناسبی لاغر شوید، باید حتماً فکری به حال کمتر کردن میزان کالری دریافتی خود بکنید.

خوشبختانه به دلیل ماهیت اصلی رژیم‌ میوه، این نوع رژیم یک انتخاب عالی در این زمینه به شمار می‌آید. رژیم‌های میوه‌ای دارای کالری بالایی نیستند و به همین دلیل می‌توانند به شما در رابطه با کمتر کردن میزان کالری دریافتی کمک کنند. این در حالی است که رژیم‌های مذکور به طور کامل کالری را حذف نمی‌کنند و به مقدار لازم کالری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. بنابراین؛ بهره‌گیری از رژیم‌های لاغری میوه‌ای به منظور کاهش میزان کالری دریافتی باید در اولویت‌های شما باشد.

کاهش میزان سموم بدن

یکی دیگر از مواردی که می‌‌توان آن را جزو مزایای مربوط به رژیم‌های لاغری دانست، کمتر شدن میزان سموم بدن است. همان‌طور که می‌دانید در بدن همه ما سموم مختلفی وجود دارد که انباشته شدن آن‌ها به منزله ایجاد مشکلات بسیار زیادی از جمله اضافه وزن نامناسب است. این موضوع را می‌‌توان حتی در طب سنتی نیز مشاهده کرد.

رژیم لاغری میوه، با بهره‌گیری از یک رژیم میوه‌ای عالی می‌توانید به میزان بسیار مناسبی سموم موجود در بدن خود را کاهش دهید. شاید به همین دلیل باشد که عموماً در طب سنتی افراد را تشویق به بهره‌گیری از میوه‌های خاصی می‌کنند. در واقع این نوع رژیم نقش مهمی را در کاهش بی‌نظیر سموم بدن شما ایفا می‌کند.

جلوگیری از مصرف گوشت حیوانات

اگر از جمله افراد فعال در زمینه حقوق حیوانات هستید، رژیم میوه یک انتخاب بی‌نظیر برای شما محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید هر ساله حجم عظیمی از حیوانات مختلف به منظور تغذیه انسان‌ها کشته می‌شوند. طبیعتاً‌ با بهره‌گیری از رژیم‌های فاقد گوشت می‌توان به طرز چشم‌گیری این امر را کاهش داد.

در رژیم‌های میوه‌ای حتی از موادی مانند لبنیات که محصولات جانبی حیوانات به شمار می‌آیند نیز استفاده نمی‌شود. این امر بدان معنا است که شما می‌توانید خیال راحتی از بابت حفظ محیط زیست و جلوگیری از کشتار ناروای حیوانات مظلوم داشته باشید.

کمتر کردن میزان کلسترول خون

رژیم لاغری میوه، همه مزایای مربوط به رژیم‌های میوه‌ای تنها به لاغری شما ارتباط ندارد، زیرا این رژیم‌ها می‌توانند در زمینه کاهش میزان کلسترول خون نیز نقش بسیار مهمی را ایفا کنند. هنگامی که از یک رژیم عالی میوه‌ای بهره می‌برید، میزان کلسترول خون شما (به دلیل عدم مصرف مواردی همچون گوشت، لبنیات و سایر موارد) به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.

احتمالاً با این امر آشنا هستید که تجمع کلسترول نامناسب خون می‌تواند منجر به بستن شدن رگ‌ها و وقوع موارد خطرناکی همچون بیماری‌های قلبی و عروقی شود. با بهره‌گیری از رژیم میوه می‌توانید برای همیشه از شر این مشکلات راحت شوید و راه سلامتی و به‌روزی را در پیش بگیرید.

کمک کردن به سیستم متابولیسم و گوارش

از جمله سایر مزایای مربوط به رژیم‌های میوه‌ای باید به بهبود سیستم گوارش اشاره کنیم. سیستم گوارش شما یک سیستم بسیار مهم محسوب می‌شود که نقش بسیار مهمی را در افزایش یا کاهش وزنتان و همچنین متابولیسم شما ایفا می‌کند. با بهره‌گیری از رژیم‌های میوه‌ای می‌توانید در مدت بسیار کوتاهی شاهد بهبود این بخش از بدن خود باشید.

میوه‌ها برخلاف سایر مواد غذایی موجب ایجاد مشکلات مختلفی برای سیستم گوارش شما نخواهند شد و به همین دلیل می‌توانید به راحتی انواع گوناگونی از آن‌ها را مصرف کنید. با انتخاب یک رژیم میوه‌ای عالی علاوه بر مزایایی که در بخش‌های قبلی به آن‌ها اشاره کردیم، سیستم گوارشتان نیز به شکل محسوسی عملکرد بهتری پیدا خواهد کرد.

معایب رژیم میوه

رژیم لاغری میوه، رژیم میوه اگرچه دارای مزایای بسیار زیادی است، اما معایب خاص خودش را نیز دارد. چنانچه قصد دارید از چنین رژیمی پیروی کنید لازم است که با این معایب نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب صحیحی به منظور برنامه‌ریزی رژیم‌های میوه‌ای داشته باشید. در این بخش در مورد چند عیب اصلی رژیم مذکور با شما عزیزان سخن می‌گوییم. شایان ذکر است که شما می‌توانید در این مورد با کارشناسان مدیست نیز تماس بگیرید.

رژیم لاغری میوه

عدم ارائه چربی موردنیاز بدن

اکثر میوه‌ها فاقد چربی‌های موردنیاز بدن شما هستند. به همین دلیل نمی‌‌توانید به کمک آن‌ها چربی بدن خود را تأمین کنید. عدم تأمین چربی نیز نتایج خطرناکی همچون نداشتن انرژی لازم و همچنین خستگی بسیار شدید را به دنبال دارد.

احتمال خراب شدن دندان

اگرچه خراب شدن دندان‌ها به دلیل بهره‌گیری از سایر رژیم‌ها نیز ممکن است رخ بدهد، اما ظاهراً احتمال وقوع این موضوع در رژیم میوه بیشتر از سایر رژیم‌ها خواهد بود. چنین موضوعی وقتی اهمیت دارد که بدانید میوه‌های خاصی همچون پرتقال و نارنگی دارای سطح اسید بالایی هستند. این سطح اسید بالا به طور قطع در طولانی مدت منجر به خراب شدن سطح بیرونی دندان و حتی مینای شما خواهد شد. به همین دلیل در زمان برنامه‌ریزی چنین رژیم‌هایی باید میزان بهره‌گیری از میوه‌های اسیدی را به طور کامل کنترل کرد. در غیر این صورت، چیزی به جز دندان‌های پوسیده به شما نمی‌رسد.

افزایش میزان قند خون

رژیم لاغری میوه، قندی که در درون میوه‌ها وجود دارد، فروکتوز نامیده می‌شود. فروکتوز می‌تواند مفید باشد، اما اگر در مصرف آن زیاده‌روی شود، مانند سایر قندهای موجود در طبیعت به شدت خطرناک خواهد شد. اگر میزان فروکتوز بدن شما افزایش یابد، احتمال دارد که خیلی سریع به بیماری‌های خاصی همچون دیابت مبتلا شوید. بنابراین، ضروری است که در زمان استفاده از رژیم میوه، این عیب خاص را نیز در نظر داشته باشید.

در واقع اگر فردی در خانواده شما دارای دیابت است و دارای سابقه خانوادگی در رابطه با بیماری دیابت هستید، بهتر است به سراغ سایر رژیم‌های موجود به منظور لاغری بروید. این موارد برخی از مهم‌ترین معایب مربوط به رژیم‌های میوه‌ای محسوب می‌شوند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: برای داشتن شکم صاف و محکم، تا عید این خوراکی های خوشمزه را بخورید!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=خوردن-این-میوه-ها-چربی-اضافی-شکم-و-پهلو-را-از-بین-می-برد!