دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید


دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

تهران یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که پایتخت آن هم هست. در این شهر جمعیت بسیار زیادی وجود دارد. از طرفی دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر هم موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از بهترین روش‌های برای رفع خستگی و فرار از روزمرگی‌های زندگی گردش و تفریح است.

 

در برخی شرایط بنا به دلایلی افراد نمی‌توانند به سفرهای چند روزه بروند تا به‌اصطلاح حال و هوای آن‌ها عوض شود. در چنین شرایطی بهترین راه‌حل رفتن به مکان‌های جذاب و دیدنی شهر‌ها هست که هم به زمان کمی نیاز دارند و هم یک تفریح جالب و سرگرم‌کننده محسوب می‌شوند.

 

وقتی تعطیلات می‌رسد، افراد زمان مناسب برای گردش و تفریح را پیدا می‌کنند.از جمله زمان‌های مناسب برای گردش و تفریح می‌توان به ایام عید نوروز اشاره کرد.در ایام عید بهار طبیعت می‌رسد.

 

جدای از تعطیلات عید که فرصت مناسب برای گردش را به افراد می‌دهد، هوا در این مدت زمان بهاری و بسیار مطبوع بوده و گردش در هوای بهاری می‌تواند یک تجربه جالب و جدید باشد.در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند مورد از مکان‌های دیدنی تهران بپردازیم. اگر قصد دارید تا برای عید نوروز به مکان‌های جذاب و دیدنی تهران بروید، با ما همراه باشید.

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

باغ موزه

یکی از بهترین مکان‌ها برای گردش‌های نوروزی باغ موزه است. در توضیح باغ موزه باید گفت، باغ موزه‌ها به مکان‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها یک موزه در دل باغ واقع شده است. هم‌نشینی باغ و موزه با یکدیگر می‌تواند نما بسیار زیبا و دیدنی را ایجاد کند. اغلب باغ موزه‌های تهران مربوط به مشاهیر برجسته ایران هستند که در گذشته زندگی می‌کردند و به‌مرور زمان تبدیل به موزه شده‌اند.

 

در تهران موزه باغ‌های دیدنی زیادی وجود دارد. یکی از مشهورترین آن‌ها موزه باغ نگارستان است. این موزه باغ فضا سبز و بسیار دیدنی دارد. در فصل بهار حوض‌ها و آب‌نماهای این موزه باغ در کنار درخت‌های زیبا و سرسبز مناظر بسیار دیدنی و روح‌نوازی را به وجود می‌آورد.

 

این باغ در فصول پاییز و زمستان هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. در خصوص تاریخچه تأسیس آن هم می‌توان گفت که اقامتگاه تابستانی فتحعلی شاه قاجار بوده است. باغ موزه فردوس هم یکی دیگر از باغ موزه‌های دیدنی تهران است که در محل عمارت فردوس واقع شده است.

 

این باغ موزه در منطقه تجریش قرار دارد و قرار بوده تا اقامتگاه شاه باشد که عمر شاه به آن قد نمی‌دهد. در وسط این باغ زیبا هم یک فواره بزرگ واقع شده که تمام باغ را آبیاری می‌کند.

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

رؤیا پارک

یکی از اماکن جالب و دیدنی تهران رویا پارک است. این پارک زیبا و دیدنی در محل موزه دارآباد تهران واقع شده است. در موزه دارآباد اماکن جالب و دیدنی زیادی وجود دارند که به‌جرئت می‌توان گفت جالب‌ترین آن رؤیا پارک است. رویکرد اصلی این پارک ایجاد خطای دید و خطای ذهنی است که سبب یک تجربه جالب و جذاب برای افراد می‌شود.

 

در رؤیا پارک از تکنیک‌های جالب انتزاعی استفاده شده است. تکنیک‌‌هایی که در بخش‌های مختلف این پارک به نحوه‌های متفاوت و مختلفی ذهن شما را فریب می‌دهند. ناگفته نماند موارد گفته شده تنها دلیل جذابیت و محبوبیت رؤیا پارک نیست. به‌طورکلی تجربه‌های جدید زیادی را در آن کسب خواهید کرد.

 

همه جوره ذهن را به چالش می‌کشد. اگر قصد رفتن به رؤیا پارک و کسب یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز را دارید، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که زمانی به این مکان اعجاب‌انگیز بروید که ذهن شما سرحال باشد. مجموعه رؤیا پارک متشکل از ۵ قسمت است که هر کدام از بخش‌های آن به‌نوعی جالب شما را غافلگیر می‌کند.

 

با یک ذهن سرحال هیجان بیشتری در انتظار شما است. یکی از مزایای رؤیا پارک این است که رفتن به آن هیچ محدودیت زمانی ندارد. همه‌روزه و در تمام فصول رؤیا پارک آماده پذیرایی از شما است.آدرس: خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، هیومن پارک

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

بلیط بازدید برج میلاد

برج میلاد یکی دیگر از اماکن دیدنی و تفریحی تهران است که از شهرت و محبوبیت زیادی هر برخوردار است. برج میلاد شامل بخش‌ها و قسمت‌های زیادی است که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. با داشتن بلیط ورودی برج میلاد می‌توانید از قسمت‌های موردنظر خود بازدید کنید و این یک تجربه متفاوت و جذاب است.

 

از جمله قسمت‌های محبوب برج میلاد، موزه مشاهیر آن است. موزه مشاهیر یکی از قسمت‌های موردعلاقه افراد علاقه‌مند به تاریخ و هنر است. در این قسمت از برج میلاد می‌توانید مجسمه‌های مشاهیر برجسته کشور را مشاهده کنید. رستوران گردان برج میلاد، یک تجربه کاملاً جدید و متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

این رستوران از یک بخش ثابت و یک بخش گردان تشکیل شده است. از دیگر ویژگی‌های برتر این رستوران می‌توان به این مورد اشاره کرد که در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد واقع شده، منظره آن بی‌نظیر و زیبا است. موسیقی زنده و منو کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی غذا خوردن را به یک تجربه لذت‌بخش برای شما تبدیل می‌کند.

 

به‌طورکلی برج میلاد بخش‌های متنوع زیادی دارد. مراکز خرید، سینما، باشگاه، سکوی بازدید، آبشار، گنبد آسمان و مکان مخصوص بازی کودکان نیز دارد.آدرس: تهران، میان بزرگراه حکیم‌ غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

 

شهر بازیهای تهران

از جمله مکان‌های جالب و دیدنی شهر‌ها که جنبه سرگرمی هم دارد، شهر بازی است. در تهران هم شهر بازی‌های جالب و دیدنی زیادی وجود دارند که می‌توانند لحظات شیرینی را برای شما خلق کنند. از‌ جمله بهترین شهربازی های تهران شهر بازی ارم است. شهر بازی ارم یکی از قدیمی‌ترین شهر بازی‌های تهران است.

 

در خصوص محل قرارگیری شهر بازی ارم قابل به توضیح است که شهر بازی ارم در محل پارک ارم تهران واقع شده است. در خصوص پارک ارم هم باید گفت که متشکل از قسمت‌های مختلفی است که شهر بازی ارم تنها یکی از قسمت‌های آن است. بخش‌های دیگر آن شامل باغ‌وحش، دریاچه ماهیگری، قلعه سحرآمیز و… هست.

 

هر یک از مکان‌های آن هم سرگرمی‌های جذاب و دیدنی خاص خود را دارند. این پارک دیدنی در اتوبان تهران – کرج واقع شده است. یکی دیگر از شهربازی‌های جذاب و دیدنی تهران، سرزمین عجایب است. از این شهر بازی تحت عنوان اولین شهر بازی کارت دار تهران نیز یاد می‌شود.

 

این شهر بازی در طبقه آخر پاساژ تیراژه تأسیس شده است. شمار بازی‌های سرگرم‌کننده این شهر بازی به حدود ۳۰۰ بازی می‌رسد. آدرس آن هم فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی است. شهر بازی فان تایم، فان لند تهران، ژوپیتر و… از دیگر شهر بازی‌های مشهور تهران هستند‌ که از آن‌ها می‌توان تحت عنوان مکان‌های تفریحی و دیدنی تهران یاد کرد.

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

به‌عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد مکان‌های جالب و دیدنی تهران پرداختیم. مکان‌هایی که می‌توانند گزینه مناسبی برای تفریح در ایام نوروز باشند. لازم به توضیح است که در این مقاله تنها به چند مورد از مکان‌های دیدنی تهران اشاره کردیم.

 

واضح است که اماکن دیدنی تهران بسیار بیشتر از این موارد است. از دیگر مکان‌های دیدنی تهران می‌توان به بازارهای قدیمی آن اشاره کرد که برای نسل جدید می‌تواند بسیار جذاب باشند. اماکن تاریخی این شهر هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد، به‌خصوص برای اشخاصی که به تاریخ و فرهنگ‌ ایران علاقه‌مند هستند.

 

دیدنی‌های تهران در عید نوروز را بشناسید

تهران یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که پایتخت آن هم هست. در این شهر جمعیت بسیار زیادی وجود دارد. از طرفی دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر هم موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از بهترین روش‌های برای رفع خستگی و فرار از روزمرگی‌های زندگی گردش و تفریح است.   در برخی شرایط […] http://www.vatanfa.com/?s=دیدنی‌های-تهران-در-عید-نوروز-را-بشناسید