قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان


قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان | میلگرد 14، 16 و 18 اصفهان در آهن پخش

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را در سایت آهن پخش مشاهده نمائید. آهن پخش به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی آهن آلات در حال فعالیت است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید لوله و پروفیل آغاز کرده و طی این مدت نه تنها به تجربه ای چشمگیر در زمینه تامین، تولید و توزیع در صنعت فولاد کشور دست پیدا کرده است بلکه این فعالیت حرفه ای در طی سال ها منجر به تشکیل مجموعه ای کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان | میلگرد 14، 16 و 18 اصفهان در آهن پخش

کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از کارخانجات مطرح کشور در تولید میلگرد و انواع مقاطع فولادی مختلف به شمار می آید. این کارخانه پروژه های مهمی در زمینه توسعه و بازسازی و نوسازی کشور نیز بر عهده دارد، که از جمله این پروژه ها می توان به پروژه های تولید ریل، پروژه های گوگرد زدایی از چدن مذاب، پروژه های ریخته گری، و پروژه‌های گندله سازی اشاره نمود.

 

همان طور که گفتیم این کارخانه نقش بسزایی در تامین نیاز داخلی و همچنین نیاز کشورهای مجاور در زمینه تولید میلگرد دارد. بنابراین سیر پیشرفت و قیمت تمام شده پروژه های عمرانی و ساخت و ساز کشور نیز به صورت کاملا مستقیم به  قیمت عرضه میلگرد این کارخانه بستگی دارد. قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نیز بستگی به عوامل مختلفی از جمله وزن میلگرد، نوع میلگرد و همچنین استانداردهای حاکم بر پروسه تولید میلگرد دارد.

 

میلگرد های تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان شامل میلگردهای شماره ۱۴ ، ۱۶ و ۱۸ هستند که به ترتیب با نام میلگردهای a۱، a۲ و a۳ نام گذاری می شوند. ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت فروشگاهی آهن پخش تصمیم گرفته‌ ایم که توضیحات مختصر و مفیدی را در مورد انواع میلگرد های ذکر شده و همچنین قیمت آن ها برای شما عرضه کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان | میلگرد 14، 16 و 18 اصفهان در آهن پخش

مشخصات و قیمت میلگرد ۱۴، ۱۶ و ۱۸ اصفهان در آهن پخش

قبل از اینکه در مورد قیمت این میلگرد صحبت کنم بهتر است به صورت خلاصه به شرح مشخصات آن بپردازیم؛
میلگرد شماره ۱۴ که با نام میلگرد گرید a۱ نیز معروف است از نوع میلگردهای صاف بوده و مقاومت کششی آن حدود ۳۸۰۰ بر سانتیمتر مربع است. میلگرد شماره ۱۶ نیز با شماره میلگرد گرید a۲ شناخته می ‌شود و از نوع میلگردهای آجدار است.

 

مقاومت کششی این نوع میلگرد ۵۰۰۰ بر سانتی متر مربع بوده و آج های آن به صورت برجستگی‌ های مارپیچ و یکنواخت هستند. میلگرد شماره ۱۸ نیز با نام میلگرد گرید a ۳ شناخته می شود این نوع میلگرد نسبت به دو مدل قبلی دارای مقاومت کششی بیشتری است و مقاومت کششی آن ۶۰۰۰ بر سانتی متر مربع است.

 

برجستگی ها و یا به عبارتی آج ها در این میلگرد به صورت برجستگی های عرضی در دو طرف و برجستگی های مارپیچی طولی در جهات مخالف یکدیگر هستند. میلگرد های شماره ۱۶ دارای وزن ۷.۳۹ کیلوگرم و میلگردهای شماره ۱۸ دارای وزن ۱۱ الی ۷۶ کیلوگرم هستند.

 

قیمت میلگرد ۱۴، ۱۶ و ۱۸ اصفهان در آهن پخش

قیمت این میلگردها نیز بسته به وزن آن ها متغیر است. هر چقدر که وزن ‌میلگرد بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. اما اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد قیمت میلگردهای آجدار و ساده در آهن ‌پخش صحبت کنیم باید به نکات متعددی که بر قیمت‌ گذاری این محصولات موثر می باشند اشاره نماییم:

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان | میلگرد 14، 16 و 18 اصفهان در آهن پخش

⦁ اولین گزینه موثر بر قیمت گذاری میلگرد های تولید شده در شرکت ذوب آهن نوسانات قیمت ارز است. بهتر است بدانید که نوسانات قیمت ارز به ‌خصوص نوسانات دلار می ‌تواند تاثیر مستقیم در قیمت گذاری این محصول داشته باشد.

 

⦁ علاوه بر آن نرخ جهانی نفت نیز بر قیمت‌ گذاری مقاطع فولادی به خصوص میلگرد تاثیرگذار است.

 

⦁ در گذشته میلگرد و دیگر مقاطع فولادی دارای قیمت های مختلفی بودند و قیمت آن ها در بازار فروش دارای نوسان‌ های بسیار بالایی بود. اما امروزه به دلیل عرضه مستقیم این محصول در بورس کالا قیمت آن نیز تقریبا ثبات بسیار خوبی پیدا کرده است.

 

⦁ اما در هر صورت نرخ میلگرد بسته به عوامل ذکر شده و همچنین بسته به سیاست های منطقه و تورم جهانی دارد. در صورتی که تورم جهانی سیر صعودی به خود بگیرد قطعا قیمت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

⦁ یکی دیگر از عوامل دخیل بر تغییر قیمت میلگرد نیز  در چند روز اخیر جنگ اوکراین می باشد. حمله روسیه به اوکراین باعث افزایش نرخ طلا و دیگر فلزات از جمله مقاطع فولادی و آهن شده است. در صورتی که جنگ ادامه پیدا کند قطعا این روند صعودی نیز شیب تند تری به خود خواهد گرفت و مقاطع فولادی از جمله میلگرد های تولید شده در کارخانه ذوب آهن با افزایش قیمت روبرو خواهند شد. این افزایش قیمت تاثیر مستقیم بر روی پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در کشور نیز خواهد گذاشت.

 

وب سایت فروشگاهی آهن پخش به صورت کاملا آنلاین و هر روزه قیمت های تصویب شده میلگرد در بورس کالا را به مشتریان خود اعلام خواهد کرد، بنابراین شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از قیمت میلگرد مطلع شوید.

 

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را در سایت آهن پخش مشاهده نمائید. آهن پخش به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی آهن آلات در حال فعالیت است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید لوله و پروفیل آغاز کرده و طی این مدت نه تنها به تجربه ای چشمگیر […] http://www.vatanfa.com/?s=قیمت-میلگرد-ذوب-آهن-اصفهان