جکی جان به شبکه سه می‌آید

فیلم سینمایی «به پیش» در گونه اکشن، کمدی و درام محصول چین در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی درام و اکشن بهمن هاشمی و صدابردار آن روژین جشن سده است. ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، شهریار ربانی، سیما رستگاران، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، خشایار شمشیرگران، سعید مظفری، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، عباس نباتی، آزیتا یاراحمدی، رزیتا یاراحمدی و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این اثر درباره یک بدلکار و اسبش است که یک شبه در رسانه‌های اجتماعی معروف می‌شوند.

فیلم ترکیبی جذاب از طنز و اکشن است و جکی چان در آن خوش می‌درخشد و نشان می‌دهد که حتی در سن پسری هم همچنان فرز است و می‌تواند جذابیت لازم را به اثر ببخشد. فیلم برنده و نامزد ۶ جایزه از جشنواره‌های سینمایی مختلف شده است.

شبکه‌ی سه سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

 

دانلود فیلم

جکی جان به شبکه سه می‌آید

فیلم سینمایی «به پیش» در گونه اکشن، کمدی و درام محصول چین در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. مدیر دوبله این سینمایی درام و اکشن بهمن هاشمی و صدابردار آن روژین جشن سده است. ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، شهریار […] http://www.vatanfa.com/?s=جکی-جان-به-شبکه-سه-می‌آید