خمیر دندان میسویک راه‌حلی برای درمان پوسیدگی دندان


خمیر دندان میسویک راه‌حلی برای درمان پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان آسیبی است که به دندان‌های شما وارد می‌شود و می‌تواند در طولانی مدت منجر به آبسه دندان یا حتی از دست دادن دندان شود. دلیل اصلی پوسیدگی دندان فعالیت گونه‌های خاصی از باکتری‌ها است که در پلاک دندان وجود دارند.

 

باکتری‌های موجود در پلاک می‌توانند قندهای موجود در غذای شما را به اسید تبدیل کنند و اگر پلاک‌ها برای طولانی مدت روی دندان‌های شما باقی بمانند، این اسیدها می‌توانند به دندان‌های شما آسیب بزنند. به همین دلیل است که بهداشت دهان و دندان یک بخش حیاتی برای جلوگیری از پوسیدگی دندان به شمار می‌آید.

 

رعایت بهداشت دهان و دندان بخش مهمی از پیشگیری از پوسیدگی دندان است. در زیر چند استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از آسیب به دندان‌های خود در اثر پوسیدگی آنها را اجرا کنید. همچنین با برند میسویک (Misswake) که تولید کننده بهترین خمیر دندان‌ها است، آشنا خواهید شد.

 

* به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید: دندانپزشک شما می‌تواند به شناسایی و درمان پوسیدگی دندان قبل از بدتر شدن آن کمک کند. حتما به طور منظم برای بررسی دندان‌های خود و معاینات مربوط به دهان و دندان به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

 

* دندان‌های خود را مسواک بزنید: به طور کلی توصیه می‌شود که دندان‌های خود را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید. برای این کار باید ابتدا، نخ دندان را فراموش نکنید و بعد از آن خمیر دندان دارای فلوراید و باکیفیت استفاده کنید.

 

* مصرف شیرینی‌جات را محدود کنید: سعی کنید از مصرف غذاها یا نوشیدنی‌های حاوی قند زیاد خودداری کنید.

 

* آب را از تصفیه شده بنوشید: در بسیاری از مناطق میزان آلودگی آب به اندازه‌ای است که روی دندان‌ها اثر مخرب دارند. برای این منظور، بهتر است از آب تصفیه شده استفاده کنید.

 

* از خوردن میان وعده بپرهیزید: سعی کنید مصرف میان وعده‌های بین وعده‌های غذایی را محدود کنید، زیرا این کار می‌تواند به باکتری‌های موجود در دهان قند بیشتری برای تبدیل به اسید بدهد.

اما مهم‌ترین بخش از پیشگیری از پوسیدگی دندان، شامل استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات سلامت دندان می‌شود. خمیر دندان می‌تواند نقش بسیار مهمی در این پروسه داشته باشد که انتخاب شما می‌تواند پوسیدگی دندان‌ها را کاهش دهد.

 

میسویک بهترین برند برای جلوگیری از پوسیدگی دندان

 

خمیر دندان میسویک راه‌حلی برای درمان پوسیدگی دندان

برندهای بسیاری در بازار ایران هستند، اما کیفیت تمام آنها مشابه هم نیست و همه برای سلامت دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی مناسب نیستند. میسویک (Misswake) برندی سوئیسی است که از سال‌ها پیش فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و در حال حاضر نیز، محصولات آن تحت لیسانس سوئیس در ایران تولید و عرضه می‌شود.

 

میسویک در تولید تمام محصولات خود از بهترین تجهیزات استفاده می‌کند و همچنین از نظر بسیاری از متخصصان این حوزه بهره می‌برد. تکنولوژی به کار رفته در خمیر دندان‌های میسویک، تکنولوژی روز دنیا است که در بسیاری از برندهای معتبر دنیا دیده می‌شود. این میزان حساسیت در تولید خمیر دندان، در تولید دیگر محصولات این برند که نخ دندان و دهان‌شویه است، نیز دیده می‌شود.

 

خمیر دندان‌های میسویک یک لایه محافظ روی دندان‌ها ایجاد می‌کنند که از حساسیت دندان در برابر سرما، گرما و استفاده خوراکی‌های ترش و شیرین جلوگیری می‌کند. همچنین تکنولوژی Bio Repair (ترمیم به روش طبیعی) در خمیر دندان‌های این شرکت کمک می‌کند دندان‌های حساس و آسیب دیده، ترمیم شوند و به حالت اولیه خود بازگردند. این در مورد پوسیدگی و بازسازی مینای دندان نیز صدق می‌کند و این تکنولوژی می‌تواند اثر بسیار خوبی روی پیشگیری از پوسیدگی داشته باشد.

 

برای خرید خمیر دندان‌های میسویک به کجا مراجعه کنیم؟

 

برای خرید محصولات بهداشتی و خصوصا محصولات مراقبت از دندان به فروشگاه‌های نامعتبر مراجعه نکنید. برای اینکه از اصل بودن محصولات میسویک مطمئن باشید، می‌توانید به لوکس ایرانا، مرجع اصلی فروش محصولات این برند) مراجعه کنید.

 

خرید خمیر دندان میسویک از لوکس ایرانا شما را بابت خرید محصول دارای تاییده وزارت بهداشت راحت می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با خیال راحت، تمامی ویژگی‌های خمیر دندان‌ها را بررسی و بعد مناسب دندان خود خمیر دندان را خریداری کنید.

 

لوکس ایرانا به داشتن قیمت مناسب معروف است و همچنین کالا را برای شما به صورت ارسال می‌کند. برای خرید خمیر دندان‌های میسویک اینجا را کلیک کنید.

 

خمیر دندان میسویک راه‌حلی برای درمان پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان آسیبی است که به دندان‌های شما وارد می‌شود و می‌تواند در طولانی مدت منجر به آبسه دندان یا حتی از دست دادن دندان شود. دلیل اصلی پوسیدگی دندان فعالیت گونه‌های خاصی از باکتری‌ها است که در پلاک دندان وجود دارند.   باکتری‌های موجود در پلاک می‌توانند قندهای موجود در غذای شما را به […] http://www.vatanfa.com/?s=خمیر-دندان-میسویک-راه‌حلی-برای-درمان-پوسیدگی-دندان