عکس رمانتیک سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی بعد ازدواج

سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی: در میان پست و استوری های تازه منتشر شده در صفحه اینستاگرام بازیگران، خبر ازدواج سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز بود که حال و حوای خوبی به اخبار بازیگران داد.

سپند امیر سلیمانی برادر کمند امیرسلیمانی با انتشار تصویر عاشقانه در کنار همسرش مونا کرمی که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، مشاهده می کنید، نوشت:

من و جام می و معشوق، الباقی اضافات است.

سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی

سپند امیر سلیمانی چند سال دارد؟

سپند امیرسلیمانی بازیگر، مجری و نوازنده متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران است، پدرش سعید امیر سلیمانی (بازیگر) و مادرش خانم خانه دار می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر از خودش به نام کمند دارد که متولد ۱۶ خردادماه سال ۱۳۵۲ در تهران است.

فیلم های سپند امیر سلیمانی

سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی, بی همگان، آسمان همیشه ابری نیست، هزارپا،خوب بد جلف، چک، من یک مستاجرم، خوش نشین ها، کلاه پهلوی، معمای شاه، مردان مریخی و زنان ونوسی، اخراجی ‌ها و… از فیلم هایی هستند که سپند امیر سلیمانی در آنها ایفای نقش نموده است.

مختصر بیوگرافی مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی بازیگر سریال های حوالی پاییز و از سرنوشت در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان متولد شد. فعالیت در دنیای هنر را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال ۹۵ در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد اما با حوالی پاییز بیشتر. مونا کرمی در سریال حوالی پاییز در نقش شیوا دختر پرجنب و جوش خانواده جلوی دوربین رفت و در از سرنوشت نقش آرزو را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: عاشقانه جذاب مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی در ماه عسل + عکس

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

عکس رمانتیک سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی بعد ازدواج

سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی: در میان پست و استوری های تازه منتشر شده در صفحه اینستاگرام بازیگران، خبر ازدواج سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز بود که حال و حوای خوبی به اخبار بازیگران داد. سپند امیر سلیمانی برادر کمند امیرسلیمانی با انتشار تصویر عاشقانه در کنار همسرش مونا کرمی […] http://www.vatanfa.com/?s=عکس-رمانتیک-سپند-امیرسلیمانی-و-مونا-کرمی-بعد-ازدواج
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.