اگر شخصیت های کارتونی قیافه انسانی داشتند، چه شکلی می شدند!؟ + عکس

شخصیت های کارتونی به شکل انسان: یک هنرمند در حال تبدیل و بازسازی شخصیت های کارتونی به صورت انسان است و ما در این مطلب از سری مطالب تازه ها و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک می خواهیم بازسازی آنها را در مطلب طراحی شخصیت های کارتونی به شکل انسان ببینیم.
حسین دیبا، طراح شخصیت ترکیه ای، از سال ۲۰۰۸ با مدل های سه بعدی درگیر بوده است تا ویژگی های شگفت انگیز صورت واقعی را به برخی از محبوب ترین شخصیت های داستانی بیاورد. کار بزرگ او از چشم ما و البته ۳۰۰ هزار دنبال کننده اش در اینستاگرام دور نمانده است.

طراحی شخصیت های کارتونی به شکل انسان

تا به حال فکر کرده اید که شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسند؟ به ما بپیوندید زیرا هوش مصنوعی شکاف بین انیمیشن و واقعیت را پر می کند و این چهره های نمادین را به روشی کاملاً جدید زنده می کند! با بازسازی و شخصیت های کارتونی به شکل انسان همراه باشید.

ما بر همین اساس کار دیبا را بسیار چشمگیر می دانیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخشی از تصاویر و بازسازی شخصیت های کارتونی به صورت انسان هنرمند ترکیه ای دیبا را به شما ارائه دهیم. با مجله خبری چشمک و بازسازی و شخصیت های کارتونی به شکل انسان همراه شوید و زیباترین مطالب در حوزه فرهنگ و هنر را دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصیت های کارتونی به شکل انسان

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-شخصیت-های-کارتونی-قیافه-انسانی-داشتند،-چه-شکلی-می-شدند!؟-+-عکس