در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی فرد فوت شده: امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بخش اینترنت تبدیل شده اند . شاید علت این حجم از علاقمندی به دو دلیل باشد. افراد می توانند با توجه به سبک علاقمندی خود، به جستجو در این شبکه ها ویافتن مطالب خود بپردازند. در این مسان مطالب که حاوی محتوای سرگرم کننده است بیشتر مورد جستجو بوده و صفحات مربوط به موضوعات تفریح وسرگرمی بیشترین دنبال کننده ها را دارند.

به واقع بیشتر بازی های سرگرم کننده که در قالب سوالات معمایی، پازل، تصاویر چالشی و … ارائه می شوند می توانند در زمینه بالا بردن سطح توانائیها و مهارت های افراد نقش مستقیم داشته باشند. بر همین اساس بسیار مورد توجه قرار می گیرند.  با درک این موضوع مجله خبری چشمک به صورت مستمر و روزانه جدیدترین وجذاب ترین مطالب سرگرمی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون شناسایی فرد فوت شده با وب سایت خودتان همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

آزمون شناسایی فرد فوت شده

سوال تصویری  آزمون شناسایی فرد فوت شده که امروز در بخش سرگرمی وب سایت مجله خبری چشمک منتشرشده است یکی دیگر از آزمون هایی است که می تواند شما را به خوبی به چالش بکشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. تیزبینی، دقت و تمرکز و نیز داشتن قدرت تحلیل، کلید موفقیت در این آزمون ها است. یادتان باشد که این آزمون نیز دارای زمان محدود برای پاسخگویی است و شما باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. به هر حال آزمون شناسایی فرد فوت شده، مهارت و توانائیهای شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

در تصویر آزمون شناسایی فرد فوت شده شما با صحنه عجیبی روبرو خواهید شد. تصویری از یک اتاق پرشکی قانونی. به نظر نمی رسد که اینجا اتاق عمل باشد. چرا که تجهیزات اتاق عمل دیده نمی شود. فردی با لباش پزشکی بر روی زمین افتاده و همچنین مردی که بر روی تخت دراز کشیده شده و گویا شکم او با جسم تیز بریده شده. دو پرستار خانم نیز در تصویر دیده می شود.

به نظر شما کدامیک از افراد تصویر مرده اند!؟ اگر در ۳ ثانیه بلافاصله پاسخ را ارائه دهید هوش و دقت شما بسیار بالاست. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید:چیستان: نام وسیله‌ای در مغازه‌هاست که اگر برعکسش کنیم یکی از بخش‌های ساختار دولت می‌شود؟

آزمون شناسایی فرد فوت شده

.

.

.

.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد فوت شده

در این آزمون همانطور که اشاره دقت و توجه و نیز قدرت تحلیل و منطق راهگشا است برای رسیدن شما به پاسخ. اگر فکر می کنید زمان بیشتری برای ارائه پاسخ لازم دارید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم. شما ۵  ثانیه دیگر فرصت دارید تا یک جواب درست و منطقی ارائه دهید.

.

.

.

 

.

.

باید گفت که فرد مرده در تصویر، مردی است که بر روی تخت دراز کشیده است. همانطور که در توضیحات اشاره شده، اینجا اتاق عمل نیست! به نظر می رسد که اینجا اتاق کالبدشکافی پزشکی قانونی است. فردی که بر روی تخت دراز کشیده است مرده ای بوده که باید مورد کالبدشکافی قرار می گرفت. پزشکی که بر روی زمین افتاده، گویا برای اولین بار تصمیم داشته که مرده کالبد شکافی کند، اما بواسطه اضطراب و ترسی که تنهایی در اتاق کالبدشکافی داشته بیهوش بر زمین افتاده است.

زمانی که دیگر پزشکان وارد اتاق می شوند با صحنه فوق روبرو شده و هم نگران و هم دچار تعجب شده اند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر، بچه گربه دزدیده !؟

جواب شناسایی فرد فوت شده

امیدوارم از سوال تصویری شناخت دزد بچه گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر در یک نگاه حیوان متفاوت را میان ببرهای چینی پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ این عبارت ریاضی چالش برانگیز را پیدا کنید!

حکایت مرد شاطر و جن | داستان مردی که مهمان عروسی جن‌ها شد!!!

آزمون هوش: آیا این خانواده واقعاً کودک را به فرزند خواندگی گرفته است!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=در-این-صحنه-مربوط-به-پزشکی-قانونی،-فردی-که-فوت-شده-است-را-شناسایی-کنید!