چطور خدا را بزرگ ببینیم؟

جلد اول مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «من با خدای کوچکم قهرم» به قلم محسن عبّاسی ولدی و از سوی انتشارات آیین فطرت منتشر شده، که در تلاش است با آیات قرآن و روایت اهل بیت (ع) به معرفی خدا بپردازد.

موضوع جلد اول کتاب درباره بزرگ دیدن خداست. به قول نویسنده: «توی این کتاب می‌خوایم بگیم اگه ما به وجود خدا اعتقاد داشته باشیم، امّا به بزرگیش ایمان نیاریم، اون اعتقاد نمی‌تونه تاثیر زیادی تو زندگیمون بذاره. تو این کتاب مفصّل درباره آثار بزرگ دیدن خدا صحبت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «سخنرانی تموم شد. سوالا رو جمع کردم و ریختم تو یه پلاستیکی که از دفتر مدرسه برام آوردن. خیلی زود خداحافظی کردم و رفتم پایانه مسافربری تا برگردم قم. همین که سوار اتوبوس شدم، انبوه سوالایی رو که بچّه‌ها درباره خدا پرسیده بودن، یکی یکی از تو پلاستیک در آوردم و شروع کردم به خوندن. خشم به دنیای اطرافم عوض شده بود. باری روی دوشم احساس می‌کردم که خیلی سنگین بود. این سوالا حرف دل بچّه‌هایی بود که خیلیا فکرمی‌کردن از خدا فرارین. زبون حال بچّه‌ها رو چه راحت می‌شد از دل این سوالا فهمید». 

فصل اول کتاب با عنوان چه طوری می‌شه خدا رو فراموش کرد؟ کسی می‌دونه؟ فصل دوم با عنوان تاحالا شنیدید کسی خدا روعبادت کنه؛ امّا برا دنیا؟ فصل سوم با عنوان کی می‌تونه بگه: «من برا خدا می‌میرم؟» فصل چهارم با عنوان مگه می‌شه از سختیا هم لذّت برد؟ فصل پنجم با عنوان بجز قدرت خدا، قدرت دیگه‌ای هم سراغ دارید؟ فصل ششم با عنوان چرا دلمون به وعده‌های خدا گرم نیست؟ فصل هفتم با عنوان به نظرتون می‌شه با خدا بود و ناامید؟ فصل هشتم با عنوان جز خدا کی می‌تونه آدم رو عزیز کنه؟ فصل نهم با عنوان اگه خدا بزرگه، بزرگی ما چه معنایی داره؟ فصل دهم با عنوان چرا عبادت می‌کنیم؛ امّا احساس رشد نمی‌کنیم؟ فصل یازدهم با عنوان چه طور می‌شه احساس هیچ بودن کرد؛ ولی شاد بود؟ فصل دوازدهم با عنوان می‌شه هم خدارو دوست داشت، هم ازش ترسید؟ و فصل سیزدهم با عنوان مگه می‌شه طعم مصیبت شیرین باشه؟ شامل می‌شود.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

چطور خدا را بزرگ ببینیم؟

جلد اول مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «من با خدای کوچکم قهرم» به قلم محسن عبّاسی ولدی و از سوی انتشارات آیین فطرت منتشر شده، که در تلاش است با آیات قرآن و روایت اهل بیت (ع) به معرفی خدا بپردازد. موضوع جلد اول کتاب درباره بزرگ دیدن خداست. به قول نویسنده: «توی […] http://www.vatanfa.com/?s=چطور-خدا-را-بزرگ-ببینیم؟