نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند

شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار کرد: امسال ۱۲۰۰ نوروزگاه عشایری با اولویت کمپین ۶۰ – ۳۰ در شهرهای مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های پلیس و راهداری، ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، افزود: با برپایی این سیاه چادرها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها، محلی برای استراحت مسافران و راننده‌ها و کاهش تصادفات بین شهری در ایام نوروز فراهم شده است.

نادری ادامه داد: همچنین تعاونی‌های عشایری در این نوروزگاه‌ها محصولات عشایر را به نمایش گذاشته‌اند و مسافران با ظرفیت‌های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری آشنا می‌شوند و عشایر نیز با فروش محصولات خود از نظر اقتصادی تقویت می‌شوند.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از این نوروزگاه‌ها صورت گرفته، افزود: این نوروزگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز میزبان مردم و مسافران و گردشگران هستند.

منبع : میراث آریا

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند

شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار کرد: امسال ۱۲۰۰ نوروزگاه عشایری با اولویت کمپین ۶۰ – ۳۰ در شهرهای مختلف کشور راه‌اندازی شده است. او با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های پلیس و راهداری، ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، افزود: با برپایی این سیاه چادرها در ۳۰ […] http://www.vatanfa.com/?s=نوروزگاه‌ها-باعث-تقویت-اقتصاد-عشایر-می‌شوند