مجموع وزنی ۳ حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات: این پازل ریاضی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح مناسب IQ است. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات همراه شوید. چالش ریاضی امروز یک آزمون سرگرم کننده و محرک برای همه است. این آزمون عالی برای هر کسی است که به دنبال چالش تصویری است.

این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. این معما چندین معادله را به شکل گربه، گوسفند و غاز یا اردک به شما ارائه می کند. وظیفه شما پیدا کردن مجموع ارزش وزنی این سه حیوان در معادله آخر است. ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید وزن هر حیوان را پیدا کنید. در واقع پیدا کردن مجموع نهایی وزن ۳ حیوان، هدف نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار ۱۰ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آیا می توانید مهندس راه و ساختمان متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات

در آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات با توجه به معادلات بالا، باید با توجه به ارزش وزنی گربه، گوسفند و اردک معادله آخر که مجموع وزنی این سه حیوان است را یدست آورید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات نگاه کرده و مقادیر وزنی را بدست آورید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کینه شتری داشتن | ریشه این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات

.

.

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات

آیا توانستید مجموع وزنی حیوانات را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم! مهارت های ریاضی شما واقعاً عالی است. اگر موفق به یافتن مجموع نهایی نشدید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات : اگر به معادلات یک به یک نگاه کنید، می توانید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را تشخیص دهید. بیایید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را دریابیم:

۳ گربه = ۱۲ کیلوگرم، یعنی ۱ گربه = ۴ کیلوگرم

۱ اردک + ۱ گربه = ۵ کیلوگرم؛ این یعنی ۱ اردک = ۵ – ۴ = ۱ کیلوگرم

۱ گوسفند – ۱ اردک = ۹۹ کیلوگرم؛ این یعنی ۱ گوسفند = ۹۹ کیلوگرم + ۱ کیلوگرم = ۱۰۰ کیلوگرم

اکنون می توانیم وزن ترکیبی گوسفند، گربه و اردک را پیدا کنیم.

۱ گربه (۴) + ۱ اردک (۱) + ۱ گوسفند (۱۰۰) = ۱۰۵ کیلوگرم بنابراین، پاسخ به آزمون ریاضی این است که وزن گوسفند، گربه و اردک با هم ۱۰۵ کیلوگرم است.

شاید بپسندید: دقت ات خوب باشه تو یه نگاه اشکال تصویر اتاق مطالعه را پیدا می کنی!

جواب آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات

امیدوارم از آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

نابغه ها جواب بدن: اگر ۲+۲=۲ و ۳+۶=۳ باشد عبارت ۸+۸=؟ چند می شود!؟

 تست هوش: کدامیک از این دو آشپز، یک قاتل حرفه ای است!؟

پیشگویی ۱۴۰۳؛ فال امسال برای متولدین همه ماهها!

تست شخصیت: یکی از کوهها را انتخاب کن تا بگم نقطه قوت‌ات تو زندگی چیه!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=مجموع-وزنی-۳-حیوان-در-معادله-آخر-را-پیدا-کنید!