برای افزایش ماندگاری آرایش روزانه صورت در ایام تعطیلات نوروز چه کنیم!

افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت: وقتی در تعطیلات نوروز هستیم، مسلما مهمانی‌های فراوانی می‌رویم و اگر مهمانی نرویم، گردش‌ها و سفرهای زیادی پیش رو داریم. اما، در میان لذت بردن از این تعطیلات، نمی‌توانیم مدام به ترمیم آرایشمان فکر کنیم. در ادامه این مطلب بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک با مطلب افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت همراه شوید.

افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت

بنابراین بهتر است از ابتدا با نکاتی بسیار ساده آرایشمان را شروع کنیم، تا ماندگاری آن را تضمین کرده باشیم. فرض کنید با چه سختی بالاخره موفق شده‌اید یک خط چشم قرینه و زیبا بکشید، اما اگر زیرسازی خوبی نداشته باشید، به سرعت طرح آن را از دست خواهید داد. در ادامه راهکارهای افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت را بررسی کنید:

صورت خود را به خوبی تمیز کنید

هرچه پوست صورت ما تمیزتر باشد، و بیشتر از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کرده باشیم، آرایش بیشتر به پوست ما می‌چسبد. بعلاوه، وقتی شما پوستی تمیز داشته باشید که هیچ چربی از خود نداشته باشد، با چربی لوازم آرایش ترکیب نشده و به از بین رفتن آرایش شما را شدت نمی‌بخشد.

پیش از آرایش از اسپری فیکس استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که کمتر آرایشگری با ما در میان می‌گذارد، چراکه یک راز بزرگ است، استفاده از اسپری فیکس پیش از شروع به آرایش کردن است. این کار را می‌توانید حتی پیش از استفاده از پرایمر انجام دهید.

پیش از آرایش از اسپری فیکس استفاده کنید

از پرایمر استفاده کنید

پرایمرها نه تنها می‌توانند منافذ باز پوست را پوشانده و پوستی یکپارچه به ما تحویل دهند، بلکه به راحتی می‌توانند ماندگاری آرایش ما را چندین برابر کنند. فراموش نکنید که پرایمر را حتما باید متناسب با پوست خود تهیه کنید. مثلا اگر پوست به شدت چربی دارید، بهتر است پرایمر بدون چربی بخرید و اگر پوستتان خشک است برای جلوگیری از نمایش چروک‌ها حتما از پرایمرهای آبرسان استفاده کنید.

کرم پودر را اول به دست خود بزنید

مقداری از کرم پودر را بر پشت دست خود بزنید و سپس با استفاده از اسفنج براش، برای هر بخش از صورت، مقداری از آن را روی پوست صورت بمالید. در این صورت، میزان کرم پودری که روی صورت میگذارید را کنترل کرده و از کیکی شدن آن جلوگیری می‌کنید. این مساله به ماندگاری کرم‌پودر و حفظ کیفیت آن کمک می‌کند.

از پودر فیکس استفاده کنید

قطعا شما حین آرایش از لوازم آرایش کرمی، از کرم پودر گرفته تا کانسیلر استفاده می‌کنید. هرکدام از این محصولات ممکن است چرب باشند. برای مات کردن پوست و جلوگیری از بیش از حد شدن چربی محصولات آرایشی کرمی، بهتر است از پودر فیکس استفاده کنید. برخی از نقاط از صورت شما که ممکن است بیش از سایر نقاط چرب شوند را با یک براش، بیشتر پودر فیکس زده و براش را به آن فشار دهید.

افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت

 پیش از ترکیب کردن لوازم آرایش کرمی از اسپری فیکس استفاده کنید

وقتی کانسیلر، برنز کننده و کانتورها را به نقاط اصولی صورتتان زدید، پیش از ترکیب کردن و محو کردن آن در پوست، حتما از اسپری فیکس استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تمامی این کرم‌ها بهتر ترکیب و محو شوند (بِلِند شوند).

اسپری فیکس را به روش جدید به صورت بزنید

اگر می‌خواهید در تعطیلات نوروز آرایشتان به شدت با دوام باشد، بهتر است به جای اسپری کردن مستقیم اسپری فیکس پس از آرایش کردن بر روی پوست، ابتدا آن را به اسفنج بِلِند زده سپس به صورت خود بزنید.

 از لوازم آرایش ضدآب استفاده کنید

اگر دوست دارید که دوام آرایشتان زیاد باشد و حالا که نزدیک عید هستیم در شرف خرید لوازم آرایش جدید هستید، بهتر است هر لوازم آرایشی که می‌خرید، نسخه ضد آب آن را انتخاب کنید. از ریمل تا کرم‌پودرها اگر ضدآب باشند قطعا ماندگاری بیشتری خواهند داشت. بعلاوه، اگر می‌خواهید برای نوروز به سفرهایی بروید که آب‌وهوای مرطوب دارد، مثل شمال کشور، با استفاده از لوازم آرایش ضدآب، آرایش خود را تضمین کرده‌اید.

افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت

 آرایشتان را چربی زدایی کنید

ممکن است که تمامی این مراحل را طی کرده باشید، ولی همچنان چربی پوست و لوازم آرایش اذیتتان کند. برای از بین بردن این نگرانی، بهتر است در هر نقطه از آرایش که احساس چربی بیش از حد کردید، دستمالی خشک بردارید و آرام بر آن نقطه ضربه بزنید تا چربی آن گرفته شود. اگر پودر فیکس در نزدیکیتان بود، می‌توانید با یک براش مقدار خیلی کمی از آن پودر استفاده کنید.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=برای-افزایش-ماندگاری-آرایش-روزانه-صورت-در-ایام-تعطیلات-نوروز-چه-کنیم!