کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق دارد!؟

آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن نیمرو متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید! با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه نیمروها یکسان به نظر می رسند، اما تنها یکی از آنها با دیگر نیمروها متمایز است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض ۵ ثانیه پیدا کنید؟ در آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت ۵+۸=؟ چند می شود!؟

آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.  اگر آماده اید تصویر آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت را ببینید!

باید بدانید که آزمون تصویری با شناسایی نیمرو متفاوت مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش نیمرو است که در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از غذاهایی است که دارای خواص زیادی برای بدن است.

در تصویر ۱۶ بشقاب نیمرو دیده می شود. در نگاه اول همه نیمروها شبیه هم هستند، اما یک نگاه تیزبین می تواند به آسانی یک بسقاب نیمرو متفاوت را در بین بقیه را شناسایی کند. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه بسقاب نیمرو متفاوت را شناسایی کنید. با آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اسب های مخفی تصویر اثبات کنید که چشمان تیز مثل شاهین دارید!

آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت

اگر بشقاب نیمرو متفاوت از بقیه را ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش تصویری شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که بسقاب متفاوت در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت: در نگاه اول به نظر می رسد که تفاوتی وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی این بشقاب نیمرو متفاوت است. آزمون های تصویری، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!

جواب آزمون با شناخت نیمرو متفاوت

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگوئید که کدام مادر بی مسئولیت و بی خیال است!؟

اگر حرف T را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

ضرب المثل فلانی هم اهل بخیه است | داستان پیرمرد پالان دوزی که تصمیم گرفت برای شاه پالان بدوزد!

ماه تولد عشقت رو بگو تا بگم از کدوم رفتارت بدش میاد!

 



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدام-بشقاب-نیمرو-با-بقیه-فرق-دارد!؟