مقایسه زیبایی دو بازیگر دونگی، دونگی بزرگ۳۷ ساله و دونگی کوچک ۲۵ ساله+ عکساشون

مقایسه زیبایی بازیگران دونگی: کیم یو جونگ در نقش دونگی کوچک و هان هیو جو در نقش دونگی بزرگ بازی فوق العاده ای در سریال دونگی داشته اند. این بازیگران توانستند این کاراکتر را بسیار باهوش و خوش قلب نشان دهند. در ادامه با تصاویری که به مقایسه زیبایی بازیگران دونگی پرداخته است؛ همراه باشید.

مقایسه زیبایی بازیگران دونگی

مجموعه تلویزیونی دونگ‌یی را لی بیونگ هون و کیم سانگ هیوب کارگردانی کرده‌اند و هان هیو جو و جی جین هی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی دونگی بزرگ و دونگی کوچک را بخوانید و تصاویر جدید برای مقایسه زیبایی بازیگران دونگی آ همراه باشید.

مقایسه زیبایی بازیگران دونگی
کیم یو جونگ در نقش دونگی کوچک و هان هیو جو در نقش دونگی بزرگ

هان هیو جو دونگی بزرگ

هان هیو جو (کره‌ای: 한효주؛ زادهٔ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

هان هیو جو

بیوگرافی هان هیو جو دونگی بزرگ

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت.

 

مقایسه زیبایی بازیگران دونگی

او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق شد. پس از بازی در فیلم دبلیو در مقابل لی جونگ سوک شایعاتی مبنی بر رابطهٔ او با جونگ سوک پخش شد که با رفتار صمیمانهٔ این دو این شایعات هم قوت گرفت. این شایعه از طرف این دو بازیگر هیچگاه تکذیب یا تأیید نشد.

کیم یو جونگ دونگی کوچک

بازیگر نقش کودکی دونگی، کیم یو جونگ (کره‌ای: 김유정) بازیگر کره جنوبی متولد زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ است. او پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، عشق در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱) و شیطان من (۲۰۲۳) اشاره کرد.

کیم یو جونگ

بیوگرافی کیم یو جونگ دونگی کوچک

کیم یو جونگ در شهر سئول، کره جنوبی در ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ به دنیا آمد. استعداد بازیگری او در پنج سالگی کشف شد او در مسابقه‌ای که خواهر بزرگترش عضو بود شرکت کرد و جایزه محبوب‌ترین فرد را گرفت در حالی که جز اعضا (کاندیدها) نبود. او کار خودش را در تبلیغات تلویزیونی برای یک بیسکویت محلی در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد. بعداً بازی کردن را شروع کرد او در سال ۲۰۰۴ در فیلم DMZ بازی کرد.

 

مقایسه زیبایی بازیگران دونگی

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مقایسه-زیبایی-دو-بازیگر-دونگی،-دونگی-بزرگ۳۷-ساله-و-دونگی-کوچک-۲۵-ساله+-عکساشون