خانه تکانی با آقایان | مجله خبری تفریحی پاسینیک

به تغییر سبک زندگی ها و یکسان بودن مسئولیت زن و مرد در کسب درآمد و انجام کار بیرون از منزل، وظایف داخل منزل نیز بایستی به تناسب موقعیت تقسیم شود. در گذشته هم زنان پا به پای مردان در عرصه های مختلف کار می کردند اما باید بپذیریم که مردهای امروزی بیشتر همسر خود را درک می کنند و انجام کارهای خانه را وظیفه همیشگی خانم ها نمی دانند ، اما در این میان مردانی نیز وجود دارند که از زیر انجام کارهای خانه شانه خالی می کنند بخصوص در ایام خانه تکانی. اگر همسر شما اینگونه است با روش های لیست شده در ادامه به نقل از نمناک، از او در کارهای مربوط به خانه تکانی شب عید کمک بگیرید.

کاری را به او بسپارید که مایل است انجام دهد 

فراموش نکنید که مرد زندگی تان روحیه ای متفاوت با شما دارد و ممکن است از انجام برخی از کارهای خانه بیزار باشد و به انجام برخی کارهای دیگر تمایل بیشتری داشته باشد. با او صحبت کنید و کارهایی که مایل است انجام دهد را به او بسپارید، به عنوان مثال اگر همسر شما اهل گردگیری خانه نباشد از او بخواهید جارو کردن خانه را بر عهده بگیرد.

کارهایی به او بسپارید که نیاز به قدرت بدنی دارد

خوب میدانیم که آقایان دوست دارند که در نظر همسرشان قوی و قدرتمند به نظر برسند، از این رو توصیه می شود کارهایی را که به قدرت بدنی نیاز دارد به همسرتان بسپارید؛ به عنوان مثال جابجایی وسایل سنگین و کارهایی که نیاز به ظریف کاری ندارد را به آنها بسپارید.

آخر هفته را برای خانه تکانی انتخاب کنید

برای اینکه آقایان هم بتوانند درانجام کارهای خانه به شما کمک کنند و در این راه صدمه ای به شغلشان وارد نشود، پیشنهاد می کنیم خانه تکانی را به آخر هفته موکول کرده و با برنامه ریزی کارها را بین اعضای خانواده تقسیم نمایید. آخر هفته فرصتی که می توانید از فرزندانتان نیز در خانه تکانی کمک بگیرید.

صبور باشید

چنانچه قصد دارید از همسرتان که تا به حال کاری از کارهای خانه را انجام نداده، کمک بگیرید، بهتر است صبوری بخرج داده و کارهای کوچک را به او بسپارید زیرا شما نمی توانید یک روزه از همسری که سالها به شما کمک نکرده، مرد دیگری بسازید، پس صبور باشید و قدم قدم جلو بروید و نا امید نشوید.

لطفا قهر نکنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بار به همسرتان گفتید که کاری را انجام دهد اما او از انجام این کار سر باز زد، با عصبانیت و قهر خودتان آن کار را انجام داده اید؛ این کار اشتباه است و شما باید صبر کنید تا او این کار را انجام دهد.

غر نزنید

آقایان از خانم های غر غرو بیزارند پس اگر می خواهید همسرتان در کارهای خانه به شما کمک کند ، غرغر نکنید و به او کنایه نزنید و او را از انجام کار خانه منصرف نکنید.

خیلی سخت نگیرید

میدانید که آقایان حساسیت خانم ها را در انجام کارهای خانه دارند، پس اگر همسرتان کار خود را مانند خود شما کامل انجام نداد، به او نظر منفی خود را اعلام نکنید بلکه از او تعریف کنید. خلاصه اینکه سخت نگیرید و اجازه دهید همسرتان در کار خانه مشارکت داشته باشد که به نفع خود شماست.

به او بگویید از کجا کار خود را شروع کند

اگر شما انتظار دارید که همسرتان به صورت خودجوش در کارهای خانه به شما کمک کند، سخت در اشتباه هستید. پس هر وقت به کمک همسرتان نیاز دارید ، موضوع را با جزئیات کامل مطرح کنید و به او بگوید که باید از کجا کار خود را شروع کند و کارها را چطور پیش ببرد.

سخنی با آقایان محترم

و اما شما مردان کمی تن به کار نده؛ بهتر است کمی منصفانه رفتار کرده و بدانید که انجام کارهای مربوط به خانه تنها بر عهده همسر شما نیست، همسرتان هم گاهی خسته می شود و این خستگی بر رفتار او تاثیر می گذارد و ممکن است زندگی با تنش رو برو شود به خصوص اگر همسر شما شاغل باشد و چندین وظیفه هم بر دوش او قرار گرفته باشد. پس اگر می خواهید روی آرامش را در زندگی دیده و عشق به همسرتان را حفظ کنید ،برای انجام کارهای خانه، همسرتان را همراهی کنید.

 


Post Views: 5

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=خانه-تکانی-با-آقایان-|-مجله-خبری-تفریحی-پاسینیک