میزبانی سینمای ایران از ۴۷ هزار مخاطب

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۴۷ هزارمخاطب بود که توانست ۲۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۱۳۶ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۵۴۶میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و این هفته میزبان ۱۱۳ هزار مخاطب شد و توانست ۵ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۵۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«ورود خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی با فروش ۳۰ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

دانلود فیلم

میزبانی سینمای ایران از ۴۷ هزار مخاطب

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۴۷ هزارمخاطب بود که توانست ۲۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است. فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۱۳۶ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۵۴۶میلیون […] http://www.vatanfa.com/?s=میزبانی-سینمای-ایران-از-۴۷-هزار-مخاطب