انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب

انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب

اگر یک چاپخانه دارید و روزانه تعداد گسترده از نوشته‌ها مقالات و جزوه‌ها را پرینت می‌گیرید، قطعاً پس از گذشت مدتی نیازمند وجود پرینتر و کارتریج خواهید بود. پرینترها انواع مختلفی دارند که هر یک متناسب با کاربرد و ظرفیتشان در انواع مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی ممکن است شما بخواهید یک پرینتر خانگی را در اتاق کار خود قرار داده و روزانه تعدادی از متون مختلف را چاپ کنید. حتماً می‌دانید که پرینترها از نظر شکل، نوع، برند، ظرفیت و رنگ چاپ با هم فرق دارند در هر صورت ما اینجا هستیم که در خرید پرینتر و کارتریج که به عنوان قطعه‌ای مهم در چاپ به شمار می‌آید به شما کمک کنیم. پس برای اطلاعات بیشتر جهت خرید پرینترهای مختلف و اطلاع از قیمت آنها تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

خرید پرینتر و کارتریج

قبل از هر چیز باید بدانید که خرید پرینتر وابسته به وجود یک کارتریج با کیفیت است یعنی این کارتریج است که انواع نوشته را بر روی کاغذ چاپ می‌کند. بدون وجود کارتریج یک پرینتر قادر به چاپ نخواهد بود؛ از این رو باید به هنگام خرید پرینتر یک کارتریج مناسب را نیز برای آن انتخاب کنید. در ادامه به بررسی پرینتر و کارتریج می‌پردازیم تا به هنگام خرید دچار شک و دودلی نشوید و این چالش را به راحتی پشت سر بگذارید. برای خرید پرینتر و کارتریج باید به نکات زیر توجه کنید:

پرینترها انواع مختلفی دارند و قطعاً اسم پرینترهای لیزری و جوهر افشان را شنیده‌اید. در این میان خرید پرینتر سوزنی نیز می‌تواند انتظارات شما از چاپ را برآورده کند. پرینترهای جوهرافشان چاپ را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهند، یعنی حدود ۵ الی ۱۸ صفحه در هر دقیقه از طریق پرینترهای جوهرافشان به چاپ می‌رسد. چاپگرهای لیزری به عنوان پرینتر خانگی هم کاربرد فراوانی دارند چرا که برای چاپ سیاه و سفید و در کاغذهایی با سایزهای مختلف بسیار کاربردی عمل می‌کنند.

  • تک کاره یا چند کاره بودن پرینتر

برخی پرینترها توانایی انجام کارهای دیگر را نیز دارند اینکه شما پرینتری را انتخاب کنید که تک کاره یا چند کاره باشد بستگی به کاربرد و ظرفیت چاپ شما دارد. به عنوان نمونه پرینترهای تک کاره تنها قادر به چاپ متون مختلف هستند اما از طریق پرینترهای چند کاره می‌توان فتوکپی و اسکن را نیز به سادگی انجام داد و از قابلیت‌های مختلف دستگاه‌های این چنینی استفاده کرد. قبل از خرید توجه کنید که پرینتر مورد نظر را برای چه محلی نیاز دارید و استفاده از پرینتر برای شما تا چه حد کاربردی و لازم است.

  • رنگی یا سیاه و سفید بودن پرینتر

پرینترها در مواردی قابلیت چاپ رنگی را دارند از این رو می‌توان با استفاده از آنها انواع تصاویر و نوشته‌ها را با رنگ‌های مختلف به چاپ رساند. به عنوان مثال برخی نقشه‌ها نیازمند چاپ رنگی هستند و همه جزئیات در آنها باید با رنگ‌های مختلف نمایش داده شود تا مخاطب به بهترین نحو ممکن متوجه آنها گردد. اما در مواردی هم چاپ رنگی طرفدار نداشته و برای چاپ انواع اسناد و مدارک مختلف نیازمند چاپ سیاه و سفید هستید بنابراین وجود یک پرینتر سیاه و سفید می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اگر شما پرینتر رنگی خریداری کنید، قادر به چاپ سیاه و سفید نیز از طریق آن خواهید بود در صورتی که خریداری پرینترهای سیاه و سفید نمی‌تواند امکان چاپ رنگی را برای شما فراهم کند.

شرکت‌ها و برندهای مختلفی تاکنون موفق به تولید و عرضه پرینترها شده‌اند در این میان برخی از برندها از اعتبار و اصالت بیشتری برخوردار بوده و کیفیت محصولات تولیدی آنها بهتر است. شما می‌توانید برای خرید پرینتر استوک با ضمانت و گارانتی به فروشگاه ما مراجعه کنید البته دیگر پرینترها را نیز موجود داریم و امکان دریافت مشاوره و راهنمایی‌های مختلف در رابطه با انواع پرینتر با برندهای گوناگون برای مشتریان امکان‌پذیر است.

  • کیفیت چاپ کارتریج

اگر برای خرید کارتریج اقدام می‌کنید باید به کیفیت چاپ آن نیز توجه داشته باشید. کیفیت چاپ کارتریج‌ها باید آنقدر بالا باشد که چاپ انواع متون را با وضوح کامل در اختیار مخاطب قرار دهد. یعنی کلمات باید طوری در کنار یکدیگر قرار گیرند که همه چیز واضح و خوانا باشد، از این رو اگر به دنبال چاپ با کیفیت بالا هستید، کارتریج با کیفیت می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

  • سرعت چاپ کارتریج

کارتریج باید سرعت بالایی در چاپ داشته باشد؛ از این رو مورد قبول قرار خواهد گرفت. ما نیز می‌توانیم با کیفیت‌ترین و پرسرعت‌ترین کارتریج‌ها را برای خرید در اختیار شما قرار دهیم البته کارتریج باید دقیقاً متناسب با نوع پرینتر شما انتخاب و خریداری شود. هرچه سرعت چاپ کارتریج بیشتر باشد متون بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری چاپ خواهید نمود.

  • هزینه کارتریج و پرینتر

قیمت همواره یکی از پارامترهای مهم در خرید انواع کارتریج و پرینتر محسوب می‌شود. چرا که امروزه با بالا رفتن قیمت‌ها بودجه افراد برای خرید کارتریج و پرینتر محدود شده و در مقابل می‌خواهند دستگاهی با کیفیت فوق العاده را خریداری کنند. قیمت پرینتر و کارتریج به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این موارد مربوط به کیفیت و برند تولیدی آن می‌شود که هرچه مرغوب‌تر و با اصالت‌تر باشد متعاقباً قیمت بیشتری هم خواهد داشت. اینکه شما کدام نوع پرینتر را برای خود انتخاب کنید با چه سایز و چه حجم ظرفیتی باشد، قیمت آن را افزایش و یا کاهش خواهد داد. در هر صورت می‌توانید برای استعلام قیمت انواع پرینتر و کارتریج با ما در ارتباط باشید.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر راهنمایی کاملی از خرید کارتریج و پرینتر دارید و می‌توانید با آگاهی کامل جهت خرید آنها اقدام نمایید. هرچند که با وجود فراوانی برندها و مدل‌ها در بازار دچار چالش و دودلی خواهید شد اما در هر صورت ما با مشاوره کامل و دقیق در این باره به شما کمک خواهیم نمود. فراموش نکنید که خرید انواع پرینتر و کارتریج را از فروشگاه‌های معتبر که برای محصولاتشان گارانتی و ضمانت قرار می‌دهند مثل فروشگاه ما، خریداری نموده و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

Post Views: 2

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب

انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب اگر یک چاپخانه دارید و روزانه تعداد گسترده از نوشته‌ها مقالات و جزوه‌ها را پرینت می‌گیرید، قطعاً پس از گذشت مدتی نیازمند وجود پرینتر و کارتریج خواهید بود. پرینترها انواع مختلفی دارند که هر یک متناسب با کاربرد و ظرفیتشان در انواع مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی ممکن است […]

انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب

انتخاب پرینتر و کاتریج مناسب اگر یک چاپخانه دارید و روزانه تعداد گسترده از نوشته‌ها مقالات و جزوه‌ها را پرینت می‌گیرید، قطعاً پس از گذشت مدتی نیازمند وجود پرینتر و کارتریج خواهید بود. پرینترها انواع مختلفی دارند که هر یک متناسب با کاربرد و ظرفیتشان در انواع مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی ممکن است […] http://www.vatanfa.com/?s=انتخاب-پرینتر-و-کاتریج-مناسب