ساخت ۳۰۰ قطعه موسیقی برای انتخابات

علیرضا قزوه مدیر مرکز شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره نماهنگ‌های جدید گفت: از یک سال گذشته کار تولید این آثار را شروع کردیم، شعر‌ها را سفارش دادیم، علاوه بر حوزه مرکز و تهران، تمام شهرستان‌ها را فعال کردیم با همکاری معاونت استانها، و قطعات خوبی در تمام استان‌ها تولید شده است. استان‌هایی مثل کرمانشاه، اردبیل، خراسان جنوبی و شمالی، کار‌های خوبی داشتند.

وی گفت: در کنار این فعالیت‌ها، ارکستر سمفونیک صداوسیما قطعه «رویای جاوادنه» را آماده کرد، پیشتر قطعه «قدس شریف» را آماده کردیم، برای ماه محرم هم کار «با کاروان نیزه» که ترکیب بندی است در ۱۴ بند آماده می‌کنیم.

قزوه افزود: علاوه بر این کارها، حود ۲۵۰ قطعه از آرشیو انتخاب کردیم که در ویژه نامه‌ای به نام رونمایی از تولیدات انتخاباتی مرکز شعر، موسیقی و سرود در دسترس تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی قرار می‌دهیم.

وی گفت: قطعات خوبی تولید شده است مثل قطعه «پرچم» به خواندگی امید رهبران و حامد طا‌ها، قطعه «شور اسفند» به خواندگی محمدمهدی ساوه، قطعه «جانم ایران» به خواندگی ستار سهرابی، «ایران زیبا» به خواندگی امید رهبران، «خاک نجیب» به خواندگی رضا صابری و «وطن» به خواندگی محمد معتمدی.

وی گفت: از آثار ماندگار آرشیوی مثل کار‌های روح الله خالقی، بنان، فریدون شهبازیان و مجید انتظامی، هم کار‌های خوبی انتخاب شده است.

قزوه درباره انتخاب شعر هم گفت: یک شورای شعر داریم که شعر‌ها را انتخاب می‌کند، علاوه بر این یک شورای تولید داریم که رو تولیدات نظر می‌دهد، هر کاری که به این شورا می‌رسد، کار‌هایی است از کسانی که سابقه خوبی دارند، علاوه بر این ما راه را برای نسل جوان هم باز گذاشته که کار‌های خوبی دارند.

دانلود فیلم

ساخت ۳۰۰ قطعه موسیقی برای انتخابات

علیرضا قزوه مدیر مرکز شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره نماهنگ‌های جدید گفت: از یک سال گذشته کار تولید این آثار را شروع کردیم، شعر‌ها را سفارش دادیم، علاوه بر حوزه مرکز و تهران، تمام شهرستان‌ها را فعال کردیم با همکاری معاونت استانها، و قطعات […] http://www.vatanfa.com/?s=ساخت-۳۰۰-قطعه-موسیقی-برای-انتخابات