اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت ۲۰ هست!

سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن سیب متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا با سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت شروع کنید!

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله | داستان فردی که هم با کاروانیان و هم دزدان رفیق بود!

سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت

امروز سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت برای شما آورده ایم، مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش سیب است که همیشه در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از میوه هایی است که دارای بیشترین خواص مفید برای بدن است.

در تصویر ۳۲ سیب دیده می شود. هر کدام گاز زده شده است، اما یکی از سیب ها با دیگری متفاوت است. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه سیب متفاوت را در سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت شناسایی کنید.

ذاتاً سیب برای هضم مفید است. این میوه از قلب ما مراقبت می کند و اثر ضد التهابی زیادی دارد. تصویر ما پر از سیب است. اگر آنها را بشمارید، در مجموع ۳۲ عدد است که رنگ و شکل سیب ها نشان می دهد که آنها خوشمزه هستند. آزمون امروز این است که یکی از این سیب های متفاوت را پیدا کنید. شما فقط ۵ ثانیه فرصت دارید! اگر آماده هستید به تصویر سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت با دقت نگاه کنید!

شاید بپسندید: سوال هوش: کدام درب بی خطر است تا فرد ربوده شده از اتاق فرار کند!

سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت

اگر خود را تیزبین می دانید، می توانید در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنید. احتمالا شما توانسته اید این سیب را شناسایی کنید. همانطور که اشاره شد، برای انجام سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت فقط ۵ ثانیه یا همان یک نگاه فرصت دارید. شما با این تست، مهارت های تصویری خود را امتحان کرده اید.

اگر نتوانسته اید این تست را حل کرده باشید، تنها ۱۰ درصد موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده شدند. با دقت به ستون ها و ردیف ها نگاه کنید تا سیب متفاوت را پیدا کنید. این معما از درجه سختی بالایی برخوردار است، به همین دلیل تعداد کمی از کاربران موفق به غلبه بر آن شدند. اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. همیشه یک شانس دوم برای رسیدن به نتیجه وجود دارد. دست از تلاش برندارید. در ادامه، پاسخ این معمای تصویری را به شما می‌دهیم تا بتوانید خودتان بررسی کنید که سیب متفاوت در کجاست.

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل ۲۵ دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا ۴ امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: رنگی که برای درب خانه انتخاب می کنید شخصیت شما را لو می دهد!

جواب سوال شناخت سیب گاز زده متفاوت

امیدوارم از سوال تصویری شناخت سیب گاز زده متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدام یک از کودکان تصویر”۳ مادر” دارد!؟

 تست شخصیت: یک مسیر را برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم رویا پردازی یا منطقی!؟

تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شخصیت شناسایی کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-در-یک-نگاه-سیب-متفاوت-را-پیدا-کنی،-تمرکزت-۲۰-هست!