«چرخ گردون» سریالی مخاطب پسند/ هم لولایی و هم خمسه طنازند!

 «چرخ گردون» نام سریالی کمدی است که پخش آن از چند وقت پیش شروع شد. این سریال را سعید مرادی تهیه‌کننده خوش‌نام که اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و سریال را مدیریت می‌کند و جواد مزدآبادی هم کارگردانی آن را برعهده دارد. 

قرار است فصل‌های بعدی آن تا نود قسمت نیز ساخته شود. اتفاق خوبی که مرکز سیمرغ به خوبی برای آن گام برداشته است و روی طنز و کمدی که نیاز امروز جامعه است سرمایه‌گذاری کرده و این به نوعی تحسین‌برانگیز است.

شبکه دو مدت‌ها بود سریال جدید ایرانی نداشت تا این که نوبت به «چرخ گردون» رسید. داستان این سریال در یک پارک می‌گذرد و محور اصلی قصه، رقابت کریم آشی و غلام عدسی (حمید لولایی و علیرضا خمسه) است. اتفاقات دیگری هم در قصه وجود دارد و هر بار یک ماجرا پیش می‌آید. مثل رها شدن عقرب‌های سمی در پارک و تلاش برای یافتن آن‌ها، دردسر دوربین مخفی و…

هم لولایی و علی رضا خمسه

«چرخ گردون» کمدی است؛ هم لحظات طنزآمیزی دارد و هم به دور از کمدی‌های مرسوم سینما که اصطلاحا بفروشند و مبتذل‌اند و خانواده‌ها نمی‌توانند کنار هم به تماشایش بنشینند است. شاهد محتوا و اتفاقات مخاطب‌پسندی‌ در این سریال هستیم که خانواده کنار هم به خوبی تماشایش می‌کنند. اتفاقا برخلاف برخی غرض‌ورزی‌ها این سریال حرکت رو به رشدی برای ساخت سریال‌های اصطلاحا سیتکامی که هم بازیگر جدید معرفی می‌کند و هم اتفاق جدیدی را برای مخاطب خلق می‌کند دارد.

نقش‌های اصلی «چرخ گردون» بر عهده حمید لولایی در نقش کریم آشی و علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی است. آن‌ها بر سر این که چه کسی حق فروش محصول خود در پارک را دارد، وارد نزاع شدند. کمی بعد صلح برقرار شد، اما همچنان رابطه آن‌ها شکرآب است.

با دیدن «چرخ گردون» مخاطب از حضور بازیگران صاحب نامی همچون علیرضا خمسه و حمید لولایی با آن کارنامه درخشان کمدی، لذت می‌برند و از طرفی حضور بازیگران پیشکسوتی که کمتر این روز‌ها آن‌ها را جلوی دوربین سریال و فیلمی دیده می‌شوند. از همه مهمتر «چرخ گردون» خاطرات خوش این دست بازیگران را برای ما یادآوری می‌کند.

«چرخ گردون» سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که فصل اول آن در سی قسمت تولید شده و قرار است تا نود قسمت ادامه داشته باشد. حتی تهیه‌کننده آن اعلام کرده شرایط تولید برای فصل دوم در حال آماده‌سازی است.

 مرکز سیمرغ تاسیس شد تا کیفیت فیلمنامه و نتیجه نهایی سریال‌ها بالا برود. حالا با ساخت این سریال و تولید تله تئاتر و چند گام دیگر، نوید اتفاقات خوبی را در ساخت آثار متنوع به واسطه فعالیت این مرکز نوپا را می‌دهد. 

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«چرخ-گردون»-سریالی-مخاطب-پسند/-هم-لولایی-و-هم-خمسه-طنازند!