خبر و اطلاعات اولیه سریال شوگان

بازی تاج و تخت جدید رسید

نقد و بررسی کامل به زودی اضافه می‌شود

یک مینی سریال جذاب در ژانر درام و تاریخی که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۷۵ نوشته جیمز کلاول، ساخته شده است. نام مینی‌سریال برگرفته از لقبی است که به بهترین جنگجویان ژاپنی داده می‌شد زمانی که به بالاترین درجه از فرماندهی نظامی می‌رسیدند.

فهرست بهترین مینی سریال های تاریخ

خلاصه داستان مینی سریال شوگان

داستان مینی سریال شوگان Shogun از جایی شروع می‌شود که یک کشتی بربر در یک دهکده ماهیگیری فقیر پهلو می‌گیرد و لرد یوشی توراناگا ( هیرویوکی سانادا) که یک سامورایی منزوی است رازهایی را کشف می‌کند و متوجه می‌شود برای نجات جان خود باید بجنگد زیرا دشمنانش در شورای نایب السلطنه علیه او متحد شده‌اند.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال Shogun

سریال شوگان که تولیدی از شرکت مشهور FX است، در ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲) با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از طریق Hulu و دیزنی‌پلاس پخش شد و بقیه قسمت‌های سریال (۸ قسمت دیگر) به شکل هفتگی پخش می‌شود. شما می‌توانید این سریال پرهیاهو را همین الان در وطن فا مشاهده کنید. کافی است روی عکس زیر کلیک کنید.

دانلود و تماشای آنلاین سریال شوگان 2024

بازیگران سریال شوگان

هیرویوکی سانادا، کوسمو جارویس، آنا ساوایی، تادانوبو آسانو و…

 

شوگان یعنی چی؟

آنطور که می‌گویند «شوگان» یک صفت یا یک عنوان در حوزه نظامی/سامورایی است. مثل سمت‌های نظامی کنونی در دنیای ما؛ سرگرد، سرهنگ، تیمسار و… از اواخر قرن ۱۲ تا نیمه قرن ۱۹، به رهبران مبارزانی شوگان می‌گویند که در ژاپن حکمرانی می‌کردند و از نظر لغوی یعنی «فرمانده بزرگ». امپراتور ژاپن در ابتدا این عنوان بزرگ نظامی را به افرادی می‌داد که برای مبارزه با قبایل شورشی اعزام می‌شدند و سپس عنوانی شد برای بخش خاص و خانواده‌ای خاص از سیستم حکمرانی در ژاپن. به مرور شوگان‌ها در مناطق مختلف، قدرتی همپایه امپراتور داشتند و حکمرانانی محلی بودند.

 

پوستر مینی سریال Shogun

پوستر مینی سریال Shogun پوستر مینی سریال Shogun



دانلود فیلم

خبر و اطلاعات اولیه سریال شوگان

بازی تاج و تخت جدید رسید نقد و بررسی کامل به زودی اضافه می‌شود یک مینی سریال جذاب در ژانر درام و تاریخی که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۷۵ نوشته جیمز کلاول، ساخته شده است. نام مینی‌سریال برگرفته از لقبی است که به بهترین جنگجویان ژاپنی داده می‌شد زمانی که به […] http://www.vatanfa.com/?s=خبر-و-اطلاعات-اولیه-سریال-شوگان