بهترین و پر مخاطب ترین دوره آموزش عکاسی


بهترین و پر مخاطب ترین دوره آموزش عکاسی | با مدرک معتبر از وزارت علوم

در کشور ایران میان فارغ‌ التحصیل شدن از دانشگاه و ورود افراد به صنعت و بازار کار یک خلا بزرگ وجود دارد؛ بسیاری از افراد که این مسیر را طی کردند با این مشکل مواجه شده و آن را حس نمودند. بسیاری از افرادی که در دوره‌های بعدی زندگی خود تصمیم به تغییر و پیگیری توانایی‌های خود می‌گیرند یا قصد ورود به بازار کار بهتر را دارند، برای جبران این خلا و همچنین ایجاد یک فرصت دوباره برای اینکه افراد بتوانند مسیر زندگی خود را تغییر دهند، به آموزشگاه‌هایی فارغ از دانشگاه نیاز است.

 

 با توجه به این نیاز افراد بسیاری دست به تاسیس آموزشگاه‌هایی برای آموزش حرفه‌های مختلف می زنند که پس از گذراندن دوره، متقاضیان با دریافت مدرک وارد بازار کار شوند. اما چگونه می‌توان به این موسسات اعتماد کرد؟ چه پشتوانه‌ای وجود دارد که بعد از اتمام دوره‌ی مورد نظر مدرک دریافتی به قدر کافی معتبر باشد؟ آیا اصلا محتوای دوره‌ها می‌تواند ما را برای ورود به بازار کار آماده کند؟ هر جایی که نیاز افراد در ان حس شود بدون شک امکان سوء استفاده نیز وجود دارد، به همین دلیل تحقیق قبل از هرگونه اقدام یک امر مهم است. برای اینکه بتوان از آموزشگاه‌ها اطمینان حاصل کرد باید به مواردی توجه داشت:

 

معتبر بودن مدرک آموزشگاه:

اگر مطالب دوره‌ی آموزشی طبق استاندارد‌ها و نیاز بازار کار یا حتی فراتر از آن باشد و آموزشگاه مورد نظر در میان سازمان‌ها اعتبار داشته باشد؛ مدرک شما می‌تواند مستقیما شما را وارد بازار کار و فعالیت حرفه‌ای نماید. این یک نکته‌ی بسیار مهم است.

 

جامع بودن دوره‌ها:

 در هر حرفه‌ و صنعتی همواره پیشرفت و کشف مطالب جدید وجود دارد و بهترین دوره و مطالب باید با این پیشرفت‌ها همگام باشد و بتواند علم روز دنیا را در اختیار هنر آموز بگذارد. همچنین افراد باید بتوانند بعد شرکت در دوره برای پیشبرد سطح و فعالیت حرفه‌ای خود آماده شوند.

 

بهره بردن از اساتید مجرب:

حتی به روز‌ترین مطالب با تمام جزئیات در یک آموزشگاه بدون حضور اساتید مجرب و کار کشته که بتوانند این آموزش‌ها را به هنر جویان تفهیم کنند کاربرد خود را از دست خواهد داد. پس این مورد دارای اولویت بالایی خواهد بود و ارزش مادی و معنوی دارد.

 

موسسه‌ی آموزش عالی آرمان

با توجه به اهمیت بالای انتخاب متقاضیان برای بهترین آموزشگاه و در نظر گرفتن پارامتر‌های مهم، موسسه‌ی آموزش عالی آرمان یکی از آموزشگاه‌های معتبر در زمینه‌های مختلف است. این آموزشگاه با برگزاری دوره‌های جامع و همگام با استاندارد‌های بین‌ المللی توانسته است تا کنون هنر آموزان بسیاری را وارد بازار کار نماید و با کمک بهترین اساتید مجرب و متخصص کشور کلاس‌های آموزشی مفیدی را در اختیار هنر آموزان می‌گذارد.

 

همچنین به واسطه‌ی سوابق موسسه‌ی آموزش عالی آرمان در برگزاری دوره‌های معتبر در کشور و حتی خارج از کشور، مدرک پایان دوره این موسسه مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات فناوری بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است و همچنین قابل ترجمه نیز می‌باشد. علاوه بر این موسسه آرمان برای اینکه هیچ استعدادی در کشور بخاطر مسائل مالی از کشف توانایی‌های خود محروم نشود‌، در کنار شهریه‌ی به صرفه برای دوره‌ها امکان پرداخت اقساطی را نیز فراهم کرده است. 

 

دوره‌های پیشنهادی برای هنر آموزان

پیشنهاد موسسه‌ی آموزش عالی آرمان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت رسانه و اینترنتی شدن کسب و کار‌ها در حال حاضر دوره‌های جامع عکاسی است. جدا از اینکه عکاسی یک هنر است و فعالیت در آن می‌تواند یک تجربه‌ی بی نظیر را برای شما رقم بزند، بعنوان یک حرفه‌ی پر درآمد نیز می‌تواند در نظر گرفته شود که برای گرایش‌های مختلف این رشته متفاوت خواهد بود. دوره‌های عکاسی موسسه آرمان شامل؛

 

• دوره جامع عکاسی

• دوره‌ عکاسی پرتره

• دوره عکاسی تبلیغات صنعتی

دوره جامع عکاسی آرمان

بهترین و پر مخاطب ترین دوره آموزش عکاسی | با مدرک معتبر از وزارت علوم

ورود به رشته‌ی عکاسی می‌تواند به بهانه‌های مختلفی انجام شود. گاهی افراد تنها برای ثبت لحظات زیبای خود و داشتن یک کلکسیون به دنبال دوره‌ی عکاسی می‌روند و گاهی نیز عکاسی را به چشم حرفه و منبع درآمد می‌بینند.بعضی افراد نیز دید هنری به عکاسی دارند و برای عکس‌های هنری و برگزاری نمایشگاه به دنبال یک دوره‌ی مناسب و جامع هستند.عکاسی تلفیقی از علم و هنر است و دید افراد به آن می‌تواند متفاوت باشد. هر سلیقه و هدفی که برای ورود به این رشته دارید می‌توانید آن را در دوره‌ی عکاسی موسسه‌ آموزش عالی آرمان محقق کنید و به هدف خود نزدیک شوید.

 

ویژگی‌ها دوره عکاسی آرمان

۱٫ دوره‌ی عکاسی آرمان توسط بهترین اساتید کشوری و در سطح بین المللی آموزش داده می‌شود.

 

۲٫ مطالب آموزشی دوره عکاسی آرمان از سطح بالایی برخوردار است و حتی مطالبی را که در دانشگاه‌های گرافیک و عکاسی مطرح نمی‌شود را پوشش می‌دهد. همچنین مطالب مورد نیاز برای ورود به بازار کار نیز در طی دوره آموزش داده می‌شود.

 

۳٫ کلاس‌های آموزشی دوره عکاسی برای اینکه با این هنر و ویژگی‌های آن از نزدیک آشنا شوید و همچنین جلوگیری از خسته کننده شدن کلاس طی زمانبندی در فضای باز و مناظر مختلف برگزار می‌شود.

 

۴٫ مبلغ شهریه دوره به صورت اقساطی نیز قابل پرداخت است.

 

۵٫ مدرک دریافتی در پایان دوره‌ آموزشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در کشور جزو معتبر‌ترین تاییدیه‌ها می‌باشد و همچنین قابلیت ترجمه نیز دارد. 

 

دوره عکاسی پرتره آرمان

دوره عکاسی پرتره آرمان از پر طرفدار‌ترین گرایش‌های عکاسی می‌باشد که بر روی ژست و صورت افراد متمرکز است. بیشتر آتلیه‌ها نیز به سبک پرتره عکاسی می‌کنند که این گرایش را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد تبدیل به اولین اولویت در انتخاب دوره‌های عکاسی کرده‌ است.

 

ویژگی‌های دوره عکاسی پرتره

دوره‌ی تخصصی آموزش پرتره در ۳۰ ساعت و در قالب جلسات ۳ ساعته آموزش داده می‌شود و تدریس آن توسط اساتید با تجربه و متخصص انجام می‌شود.آموزش پرتره برای فارغ‌التحصیلان رشته‌ی عکاسی و تکمیل مهارت آنها مناسب است، افرادی که در نور پردازی، فتوشاپ و عکاسی مهارت دارند و می‌خواهند عکاسی پرتره را هم بیاموزند با کمک دوره عکاسی پرتره موسسه آموزش عالی آرمان می‌توانند به صورت تخصصی آن را فرا گیرند.

 

حتی کسانی که به پرتره علاقه مند هستند ولی در مورد عکاسی اطلاعی ندارند می‌توانند وارد دوره‌ جامع عکاسی شده و بعد از گذراندن آن گرایش پرتره را نیز انتخاب نمایند.موسسه‌ی آموزش عالی آرمان با برگزاری دوره‌ی جامع عکاسی و ورود به سایر گرایشات امکان این را ایجاد کرده تا افراد بتوانند حتی بدون هیچ پیش نیازی در عکاسی، وارد دوره عکاسی شوند و آن را به طور حرفه‌ای فرا گیرند. دوره عکاسی پرتره در پایان کار با برگزاری ژوژمان به فارغ التحصیلان خود مدرک معتبر و قابل ترجمه اعتا می‌کنند.

 

دوره عکاسی تبلیغات صنعتی

بهترین و پر مخاطب ترین دوره آموزش عکاسی | با مدرک معتبر از وزارت علوم

دوره عکاسی تبلیغات صنعتی آرمان یک دوره تخصصی است که به نحوی در آن روی جنبه‌ی حرفه‌ای بودن بیشتر از هنر متمرکز می‌شود. این رشته از عکاسی جزو پولساز‌ترین رشته‌های عکاسی می‌باشد که برای تبلیغات و پیشبرد تولید کننده‌ها در رقابت بازار بسیار اهمیت دارد. دوره عکاسی تبلیغات صنعتی مناسب افرادی است که از دانشگاه عکاسی فارغ التحصیل شدند و می‌خواهند به طور تخصصی وارد عکاسی تبلیغات صنعتی شوند، یا افرادی که با نور پردازی، عکاسی دیجیتال و ادیت و روتوش عکس آشنا هستند. اما سایر افراد نیز می‌توانند با ورود به دوره جامع عکاسی این گرایش را انتخاب کنند.

 

مزایای شرکت در دوره عکاسی موسسه آموزش عالی آرمان

 

• تدریس توسط اساتید مجرب: یکی از مهمترین ویژگی‌ها و افتخارات موسسه آموزش عالی آرمان، تدریس دوره‌ها توسط اساتید متخصص و برجسته در این دوره می‌باشد که با بهترین ترفند‌های آموزشی مطالب را برای هنر آموز قابل درک می‌کنند.

 

• پشتیبانی بعد از پایان دوره: هنر آموزان حتی بعد از پایان دوره عکاسی می‌توانند با اساتید در ارتباط باشند و از راهنمایی آنها بهره مند شوند.

 

• امکان پرداخت شهریه با صورت اقساطی: به امید روزی که هیچ استعدادی به دلیل مشکل مالی تلف نشود. موسسه آموزش عالی آرمان برای تحقق یافتن آن، امکان پرداخت اقساطی شهریه را برای هنر آموزان فراهم کرده است.

 

• جامع بودن دوره عکاسی: در دوره‌های عکاسی آرمان حتی عزیزانی که هیچ آشنایی با این زمینه ندارند می‌توانند وارد دوره شده و بعد از گذراندن آن گرایش تخصصی خود را انتخاب کنند.

 

• امکان انتخاب چند گرایش: هنر آموزان می‌توانند بعد از گذراندن دوره جامع چند گرایش را طبق علاقه و دانشی که به دست می‌آورند انتخاب کنند و دوره‌ی آنها را نیز بگذرانند.

 

• دریافت مدرک معتبر: معتبر بودن مدرک دریافتی یک تضمین و پیش نیاز مهم برای ورود به بازار است. مدرک موسسه آموزش عالی آرمان مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و همچنین در مراجع بین المللی دارای اعتبار خواهد بود.

 

• امکان استفاده از آتلیه آموزشگاه: آموزشگاه عالی آرمان در خود موسسه دارای آتلیه مجهز است که هنر آموزان حتی در خارج تایم‌های آموزشی هم با هماهنگی می‌توانند از آن بهرهمند شوند و از هزینه‌ی اضافی برای اجاره‌ی آتلیه جلوگیری شود. 

 

بهترین و پر مخاطب ترین دوره آموزش عکاسی

در کشور ایران میان فارغ‌ التحصیل شدن از دانشگاه و ورود افراد به صنعت و بازار کار یک خلا بزرگ وجود دارد؛ بسیاری از افراد که این مسیر را طی کردند با این مشکل مواجه شده و آن را حس نمودند. بسیاری از افرادی که در دوره‌های بعدی زندگی خود تصمیم به تغییر و پیگیری […] http://www.vatanfa.com/?s=بهترین-و-پر-مخاطب-ترین-دوره-آموزش-عکاسی