مردان برای چه زنانی حاضرند همه کار بکنند

 

 

آقایان و خانم‌ها از یکدیگر با تفاوت‌های بسیار برخوردارند و یکی از این تفاوت‌ها در نحوه گفتار آنها مشهود است. معمولاً آقایان کمتر حرف می‌زنند و نسبت به خانم‌ها کمتر اظهار نظر می‌کنند، به خصوص در مورد ویژگی‌های خاصی که در آنها دیده می‌شود. اگر در آغاز یک رابطه جدید هستید و تمایل دارید این شور و شوق را برای همیشه حفظ کنید، یا اگر می‌خواهید همسرتان بیشتر از هر زمان دیگری به شما علاقه‌مند شود و آماده باشد برای انجام هر کاری، ادامه این مطلب را به نقل از نمناک، بخوانید.

زنانی که بیش از حد وابسته نیستند
متاسفانه، بسیاری از خانم‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که اگر همیشه در دسترس همسر خود باشند، او بیشتر آنها را دوست می‌دارد. اما مردها به زنانی علاقه دارند که به اصطلاح “آویزان نیستند” و خود را به اندازه کافی مستقل و مؤثر نشان می‌دهند. برای اینکه همسر شما شما را بسیار دوست بدارد، مهم است که یک زن مستقل و خودساخته بوده و از اعتماد به نفس بهره‌مند شوید. همچنین، همیشه در تلاش باشید که اینطور به نظر بیایید که در کنترل زندگی‌تان و در عین حال، آماده به همکاری و حمایت از همسرتان هستید.


زنانی که بیخیال اهداف خود نمی شوند

بعد از ازدواج، بسیاری از خانم‌ها ممکن است از اهداف شخصی خود دست بکشند و به سادگی از این اهداف که روزی برایشان اهمیت داشت، عقب نشینی کنند. این خانم ها اغلب زمان خود را برای مراقبت از همسر و خانواده اختصاص می‌دهند اما مردها معمولاً زنانی را ترجیح می‌دهند که به جز تعهدات خانوادگی، به کارهای روزمره و فعالیت‌های اجتماعی خود نیز توجه داشته باشند و با همان جدیت قبل از ازدواج این اهداف را دنبال کنند.

زنانی که کمی بی تفاوتند
بسیاری از خانم‌ها ممکن است به دنبال پیگیری بیش از حد از کارهای همسر خود باشند. این نوع خانم‌ها ممکن است به طور مداوم به همسر خود زنگ بزنند، سوالات بیش از حدی بپرسند و مداوم شکایت کنند که “چرا دیشب، دیروقت یا در موقع خاصی به من زنگ نزدی؟” این نوع رفتارها به هیچ وجه باعث نمیشود که همسرتان بیشتر از قبل دوستتان داشته باشد بلکه برعکس خواهد بود. مردها زنانی را بیشتر دوست دارند که به هر چیز کوچکی، ایراد نگرفته و با سوالات بی اهمیت خود آنها را خسته نکنند.

زنانی که نسبت به خود احساس خوبی دارند

مردان تمایل دارند به زنانی که احساس خوبی نسبت به خود داشته و اعتماد به نفس بالایی دارند، توجه ویژه داشته باشند. زنانی که به توانایی‌های خود ایمان دارند و احساس جذابیت می‌کنند، معمولاً برای همسرشان جذاب ترند. علاوه بر این، زنانی که به ظاهر و آرایش خود دقت می‌کنند و از ظاهری مرتب و مرتبط بهره‌مند هستند، مرد زندگی شان را تمام و کمال جذب خود می کنند و این به این دلیل است که وقتی شما خودتان احساس جذابیت می‌کنید و به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، این احساس تاثیر مثبتی بر روی جذب و تعامل با دیگران خواهد داشت.

زنانی که به ظاهرشان اهمیت میدهند

برخی از خانم‌ها ممکن است پس از ازدواج کمتر اهمیتی به ظاهر و لباس‌های خود بدهند. این مسئله ممکن است در نتیجه تغییر اولویت‌ها و مسئولیت‌های زندگی خانوادگی رخ دهد. با این حال، باید توجه داشت که برای بسیاری از مردان، ظاهر نقش مهمی در جذب و تعامل با شریک زندگی شان ایفا می‌کند.

 

زنانی که مدام نق نمیزنند

شکایت مداوم و نق زدن بیش از حد به نظر مردان جذابیت رابطه را کاهش می‌دهد. زنانی که در مواجهه با مشکلات به جای شکایت، به دنبال راه‌حل‌ها و حمایت می‌گردند، معمولاً به چشم مردان جذاب‌تر و قابل اعتمادتر می‌آیند. مردان دوست دارند در شرایط سخت، همسرشان بجای نق زدن آنها را حمایت کند. برای اینکه ملکه ذهن و قلب وشهرتان باشید، فراموش نکنید که توازن میان اظهار نظر درست و احترام در برخورد با مشکلات و مواقع حساس، یکی از عوامل مهم در ایجاد و حفظ روابط سالم است.

زنانی که صلح طلبند

آرامش راز اصلی خوشبختی است و مردان معمولاً ترجیح می‌دهند در یک محیط آرام و صلح‌آمیز با همسرشان زندگی کنند پس برای اینکه بهترین زن در زندگی شوهرتان باشید، جنگجویی را کنار بگذارید. توانایی در فهم نیازها و توقعات خانواده و تلاش برای رفع اختلافات به صورت سازنده می‌تواند به پایداری و خوشبختی در روابط خانوادگی کمک کند. از طرفی، افرادی که دائما به جنگ و جدل پرداخته و آرامش را از محیط خانواده سلب می‌کنند، ممکن است به روابط خود آسیب وارد کنند.

زنانی که منطقی و قدرتمندند

مردان ترجیح می‌دهند که همسرشان به شخصیت و نظرات خود وفادار باشد و به جای اینکه “مانند خمیر” شکل داده شود، دارای عقاید و اعتقادات مستحکم خود باشد. مردان اغلب به دنبال زنانی هستند که از قدرت شخصیتی برخوردارند و قادر به ابراز نظرات خود به صراحت هستند. همچنین، زنانی که در همه حال به همسرشان کمک می‌کنند و در ساختن و حفظ یک زندگی مشترک مشارکت دارند، ممکن است به چشم مردان جذاب تر به نظر بیایند.

زنانی که دانا هستند

زن دانا زندگی را با دانایی اش میسازد و زن نادان با نادانی اش، زندگی را خراب میکند؛ این جمله به تنهایی میتواند دلیل علاقه مند بودن مردان به زنان دانا را شفاف سازی کند.

زنانی که مادر خوبی هستند

زنانی که به عنوان یک مادر، به خوبی با فرزندانشان ارتباط برقرار می‌کنند و به دلیل مشکلات رایج زندگی، کمتر شکایت می‌کنند، می‌توانند برای همسر خود جذاب تر باشند. مردان دوست دارند همسرشان بقدری شخصیت قوی داشته باشد که با مشارکت فعال در تربیت فرزندان، ایجاد هماهنگی در تصمیم‌گیری‌های خانوادگی و حفظ روحیه مثبت در خانه؛ آرامش و رضایت برای همه اعضای خانواده فراهم سازد تا آنها(مردان) هم در مقابل، به خواسته های زن زندگی شان تمام قد چشم بگویند.

منبع: نمناک


Post Views: 27

دانلود فیلم

مردان برای چه زنانی حاضرند همه کار بکنند

    آقایان و خانم‌ها از یکدیگر با تفاوت‌های بسیار برخوردارند و یکی از این تفاوت‌ها در نحوه گفتار آنها مشهود است. معمولاً آقایان کمتر حرف می‌زنند و نسبت به خانم‌ها کمتر اظهار نظر می‌کنند، به خصوص در مورد ویژگی‌های خاصی که در آنها دیده می‌شود. اگر در آغاز یک رابطه جدید هستید و تمایل […] http://www.vatanfa.com/?s=مردان-برای-چه-زنانی-حاضرند-همه-کار-بکنند