ترفند خواب سریع و تضمینی


ترفند خواب سریع و تضمینی | با روش خواب نظامی ظرف 2 دقیقه بخوابید!

آموزش ترفند خواب سریع (روش نظامی) 

در عصر مدرن، بیشتر انسان ها مشکل خواب دارند. افراد برای بهبود، به دنبال ترفند خواب سریع هستند تا در زمان هایی که نیاز دارند، سریعا بخوابند. برای خواب راحت و سریع روش های زیادی ارائه شده که بیشتر آنها بی فایده هستند. اما ما در اینجا روش خواب نظامی را به شما آموزش می دهیم که با چند جلسه تمرین تاثیر آن را خواهید دید. البته به شرطی که مراحل آن را درست انجام دهید و این روش را باور داشته باشید.

 

اختصاصی

 

آموزش روش خواب نظامی

داشتن حداقل ۶ تا ۸ ساعت خواب بدون وقفه برای تضمین سلامتی و عملکرد بدن مهم است. ما به ساعت کوک کردن و بستن چشم ها عادت کرده ایم، در اکثر اوقات اغلب کلافه می شویم با بخوابیم، اما هر چیزی راه حلی دارد. هر چقدر هم که مایه تاسف باشد، توانایی به خواب رفتن به محض دراز کشیدن روی تخت خواب بسیار نادر است. همچنین می توان گفت که این یک مزیت است که همه نمی توانند از پس آن برآیند.

ترفند خواب سریع و تضمینی | با روش خواب نظامی ظرف 2 دقیقه بخوابید!

با این حال، همیشه راهی برای خروج از مشکلات وجود دارد. اگر به دنبال تکنیک هایی هستید که به شما کمک کند به خواب بروید، روش خواب نظامی را بررسی کنید. خب قبل از هر چیزی اجازه دهید تا داستانی را برای شما نقل کنیم تا به این روش باور داشته باشید. نظامی ها همیشه با کم خوابی دست و پنجه نرم می کنند و برای اینکار هم راه حل هایی ارائه کرده اند، اما این مشکل جدیدی نیست و ریشه تاریخی دارد.

 

راز خواب سریع نادرشاه افشار و لشکریانش

در زمان های قدیم که لشکرهای نظامی برای جنگ یا دفاع مجبور بودند تا بی وقفه راه درازی را طی کنند، کم کم عادت می کردند که بر روی اسب و در حال حرکت چرت بزنند. در زمان آنها نمی داستند که شرایط سخت باعث شده تا بدن شان راهی پیدا کند. اما بعدها روانشناسان و هیپنوتیزم کننده ها پرده از راز راه حل خواب سریع نظامیان برداشتند و این روش را به تکامل رساندند.

 

به عنوان مثال استاد شعبان طاووسی (کابوک) در کتاب روانشناسی خود از راه حل خواب سریع نادرشاه افشار و لشکریانش پرده برداشته بود. آنها مجبور بودند تا بدون وقفه حرکت کنند و در این حین بر روی اسب چرت می زدند. کم کم به این شرایط عادت کرده و می توانستند هر زمان که بخواهند به خواب بروند. آنها ناخودآگاه راه تلقین صحیح را آموخته بودند و شما هم می توانید با تلقین و تمرین، از این مزیت بهره مند شوید.

 

ترفند خواب نظامی چگونه است؟

اولین اشاره به این تکنیک خواب در کتابی با عنوان “آرامش و برنده شدن: عملکرد قهرمانی” در سال ۱۹۸۱ منتشر شد. این کتاب با هدف کمک به خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا برای برآورده کردن نیازهای خواب خود و چرت زدن در عرض ۲ دقیقه، محبوبیت پیدا کرد. تسلط بر این تکنیک می تواند تا شش هفته هم طول بکشد، اما در صورتی که فرد موفق به انجام آن شود، می تواند در عرض ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) یا حتی ۱۰ ثانیه به خواب رود.

 

ترفند خواب رفتن سریع

با آرام کردن بدن خود از سر تا پا شروع کنید.

سپس شروع به تخلیه تنش از عضلات پیشانی خود کنید.

این کار را تا انتهای انگشتان پا انجام دهید.

همزمان با تنظیم نفس، ذهن خود را به مدت ۱۰ ثانیه پاک کنید.

اگر در پاک کردن ذهن خود مشکل دارید:

دستور “فکر نکن” را به مدت ۱۰ ثانیه تکرار کنید.

(تکرار با تاکید موجب تلقین می شود)

وقتی از خواب بیدار شدید خواهید فهمید که این ترفند کارآمد بود.

ترفند خواب سریع و تضمینی | با روش خواب نظامی ظرف 2 دقیقه بخوابید!

نکته مهم:

سه حوزه اصلی وجود دارد که باید در هنگام تمرین این تکنیک بر روی آنها تمرکز کرد. ممکن است در ابتدای امر این را شوخی تلقی کنید، اما اینها بسیار مهم هستند. شما باید شرایط خواب مصنوعی را فراهم کرده و تا ریکس کرده و تلقین دادن و تصور کردن چیزهای خاص، مغزتان را فریب دهید تا هر زمان که می خواهید به خواب بروید.

 

مطمئن شوید که روی تنفس خود تمرکز کرده و آن را تنظیم می کنید.

(هنگام خواب تنفس آرام و آرامتر می شود)

آرامش بدن یک پیش نیاز است.

(ریلکس کنید، از سر تا پا)

آرام کردن و آرامش ذهن نیز بسیار ضروری است.

یک تونل بی انتها را تصور کنید

فکر کنید در حال رانندگی در جاده هستید

یا از یک نردبان بالا می روید

روی این افکار تمرکز کرده، آرام نفس بکشید و ریلکس کنید.

شما در کمتر از ۲ دقیقه به خواب خواهید رفت!

ترفند خواب سریع و تضمینی | با روش خواب نظامی ظرف 2 دقیقه بخوابید!

مزایای تکنیک خواب نظامی

تخلیه تنش از عضلات و آرامش بدن.

آرامش ذهن و کاهش استرس و اضطراب.

کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

عملکردهای شناختی و کلی بدن را تقویت می کند.

از بین بردن افکار منفی در ذهن.

افزایش تمرکز و بهبود سلامت مغز.

 

سلب مسئولیت:

این روش می تواند راهی فوق العاده برای صرفه جویی در زمان و خواب راحت شما مورد نیازتان باشد. در پایان هم توجه داشته باشید که نکات و پیشنهادات ذکر شده در مقاله فقط برای اهداف عمومی است و نباید به عنوان توصیه های پزشکی حرفه ای تلقی شود. همیشه قبل از شروع هر برنامه یا ایجاد هر گونه تغییر با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

 

ترفند خواب سریع و تضمینی

آموزش ترفند خواب سریع (روش نظامی)  در عصر مدرن، بیشتر انسان ها مشکل خواب دارند. افراد برای بهبود، به دنبال ترفند خواب سریع هستند تا در زمان هایی که نیاز دارند، سریعا بخوابند. برای خواب راحت و سریع روش های زیادی ارائه شده که بیشتر آنها بی فایده هستند. اما ما در اینجا روش خواب […] http://www.vatanfa.com/?s=ترفند-خواب-سریع-و-تضمینی