راهنمای کامل خرید ایکس باکس


راهنمای کامل خرید ایکس باکس

این روز ها خرید ایکس باکس برای کمی استراحت و تفریح انجام می شود. دستگاه ایکس باکس، تفریحات سالمی برای شما ایجاد می کند. این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده است. مدل ایکس باس سری اس از جدید ترین و بهترین مدل های دستگاه ایکس باکس است که بسیاری از بازی های آنلاین را پوشش می دهند.

 

مدل هر یک از این دستگاه ها بر روی جعبه آن ها حک شده است. ایکس باکس های اولیه با ظرفیت هارد ۵۰۰ گیگابایتی ارائه شده اند و دستگاه های ایکس باکس امروزی حافظه و فضای ذخیره سازی بیش تری دارند.

 

دستگاه های سری ایکس، تغییرات بنیادینی در سیستم کنترلر، کنسولر و تکنولوژی های صوتی و تصویری داشته اند و به همین خاطر نیز مورد توجه علاقه مندان بازی قرار گرفته اند. البته برخی از خریداران نیز در مواجهه با تغییرات اساسی این سری ایکس باکس، کمی دچار تردید می شوند. سیستم سخت افزاری این سری از ایکس باکس، بسیار قدرتمند طراحی شده است.

 

ستاره بازی ایران

ستاره بازی ایران انواع و اقسام کنسول های بازی را به صورت ضمانتی و با گارانتی های معتبر ارائه می دهد. این شرکت محصولاتی اصل و با مجوز های رسمی در اختیار علاقه مندان به بازی قرار می دهد. این شرکت ارائه دهنده انواع بازی، کنسول های بازی، لوازم جانبی مختلف بازی ها و… است. در این بین پی اس فور های دو دسته ای وارد بازار شده اند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.

 

در سال های اخیر با پیشرف تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن اینترنت برای افراد، طرز و شکل بازی ها با گذشته متفاوت شده است. مفهوم بازی و سرگرمی در دنیای امروز با گذشته تفاوت های اساسی دارد. این روز ها با استفاده از دستگاه ها و وسایل پیشرفته اوقات فراغت خود را پر می کنند. شرکت های بین المللی نیز از این تنوع طلبی مردم استفاده کردند و هر روز تجهیزات جدیدتری وارد بازار های فروش می کنند.

راهنمای کامل خرید ایکس باکس

وسایل جانبی ایکس باکس

خرید ایکس باکس به همراه لوازم جانبی آن انجام می شود. برای استفاده از این وسیله باید ابزار و لوازمی خریداری کنید که بازی کردن با آن را برای شما لذت بخش تر کنند. خرید ایکس باکس سری اس به همراه وسایلی مانند کنترلر انجام می شود.برای خرید لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و سری ایکس با سایت پی اس استار همراه باشید.

 

در واقع همه سری های ایکس باکس دارای یک کنترلر حرفه ای هستند که بازی را هدایت می کند. در بین مدل های مختلف کنترلر، مدل الیت کیفیت بیش تری دارد و با قیمت بیش تری نیز عرضه می شود. یک وسیله جانبی مهم برای انواع مدل های ایکس باکس، هدست است.

 

اگر می خواهید بازی برای شما هیجان بیش تری داشته باشد، استفاده از گوشی های هدست به شما توصیه می شود. با این مدل هدست ها می توانید، صدای غرش ماشین ها و رگبار گلوله ها را واضح تر بشنوید!

 

بررسی ایکس باکس مدل ایکس و اس

خرید ایکس باکس از نسل نهم این وسایل بازی با استقبال بالایی رو به رو شده است. سری اس با ظاهری مینیمال و جذاب، با وزن ۴ و نیم کیلوگرم ارائه شده است. تهیه ایکس باکس مدل اس به دلیل رزولوشن قوی در تصاویر، حافظه بسیار بالا، قابلیت های سخت افزاری ویژه و… به شما توصیه می شود. برای خرید ایکس باکس سری ایکس بهتر است با برخی از ویژگی های این محصولات آشنا شوید.

 

پردازنده های گرافیکی این سری ایکس باکس، قدرت بالایی دارند و دارای ۵۲ هسته محاسباتی هستند. پهنای باند ۳۳۶ گیگابایتی این وسیله نیز یکی از مزایای استفاده از آن است. این دستگاه دارای یک کنسول قدرتمند است که بر روی آن درگاه های ssd  و hdmi و سه درگاه برای usb تعبیه شده است. این کنسول به همراه کابل های برق ارائه می شود.

راهنمای کامل خرید ایکس باکس

مزایای خرید ایکس باکس

تهیه ایکس باکس از نظر قیمتی مزایای بسیار زیادی برای مشتریان دارد. قیمت این وسیله بازی، در قیاس با پلی استیشن های ۴ و سری بازی های سوییچ مناسب تر است. وجود سرویس های اشتراکی برای خرید بازی های مخصوص به ایکس باکس نیز از مزایای این وسیله است که هزینه های شما را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد.

 

پس از خرید ایکس باکس باید هزینه هایی نیز برای خرید بازی در وجه آن بپردازید. استفاده از سرویس های گیم پس ایکس باکس، هزینه خرید بازی را برای شما به حداقل می رساند.  ایکس باکس و لوازم جانبی آن، با تجهیزات الکترونیکی کنونی هماهنگی دارد و متناسب با آن ها ساخته شده است. شما می توانید از کنترلر های قدیمی خود نیز برای دستگاه ایکس باکس استفاده کنید. این دستگاه کلیه لوازم جانبی شما را پشتیبانی می کند.

راهنمای کامل خرید ایکس باکس

معایب تهیه ایکس باکس

خرید ایکس باکس معایبی هم دارد. یکی از مهم ترین عیوب وارده به این دستگاه های بازی، حافظه کم آن ها است. این سری از ایکس باکس حافظه ۵۱۲ گیگابایتی دارد. اما کاربران فقط  به ۳۶۴ گیگابایت از این حافظه دسترسی دارند. این در حالی است که بازی های کنونی حجم بسیار بالایی دارند.

 

به همین خاطر برخی از بازی های پر طرفدار جهانی با دستگاه های ایکس باکس سری اس قابل پشتیبانی نمی باشند. همچنین در برخی موارد با مشکل عدم پشتیبانی از دیسک مواجه می شویم که  استفاده از برخی بازی ها را غیر ممکن می کند. دیسک های دست دوم گاها در این وسیله پشتیبانی نمی شوند.

 

سخن پایانی

خرید دستگاه  ایکس باکس بین جوانان و نوجوانان بسیار متداول شده است. با استفاده از این بازی و سرگرمی هیجان انگیز، ساعات خوشی را سپری خواهید کرد‌. این بازی با لوازم جانبی ای که به همراه دارد لذت بخش تر خواهد شد.

 

برای خرید این وسیله باید به سری و مدل های آن توجه کنید و جدید ترین مدل آن را خریداری کنید که قابلیت ها و ویژگی های به روز تری دارد. خرید ایکس باکس سری اس برای کسانی که از مدل های قبلی کنسول ایکس باکس استفاده کرده اند، مناسب تر است.

 

خرید ایکس باکس سری ایکس  به همراه همان کنترلر های قدیمی انجام می شود و برای استفاده از این وسیله نیازی به خرید کنترلر های جدید ندارید. این در حالی است که پلی استیشن های سری ۴ اغلب با کنترلر های قوی تری همراه هستند.

 

راهنمای کامل خرید ایکس باکس

این روز ها خرید ایکس باکس برای کمی استراحت و تفریح انجام می شود. دستگاه ایکس باکس، تفریحات سالمی برای شما ایجاد می کند. این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده است. مدل ایکس باس سری اس از جدید ترین و بهترین مدل های دستگاه ایکس باکس است که بسیاری از بازی های آنلاین […] http://www.vatanfa.com/?s=راهنمای-کامل-خرید-ایکس-باکس