با دلیل بگوئید چه کسی در ایستگاه اتوبوس با خوش یک تفنگ حمل می کند!؟

آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی: طرفداران سوالات هوش تصویری در شبکه های اجتماعی و فضای ایننرنت،علاقه زیادی به محک زدن توانائیهای شناختی خود دارند. معماهای تصویری وتصاویر جذاب آن می توانند برای لحظه ای، ذهن درگیر ما را در یک امر مشخص متمرکز کند که این خود برای هر کسی یک استراحت محسوب می شود. از سوی دیگر با انجام مستمر این بازی های خود به خود سطح توانائیهای شناختی افزایش پیدا خواهد کرد.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش می توانند علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام کنند، توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه می بخشند، لذا یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت هستند. مجله خبری چشمک با آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی با شماست. شما در این معمای تصویری با یک سوال چالش برانگیز روبرو هستید که باید آن را در کمتر از ۳ ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی: فقط ۱۰% از افراد در ۷ ثانیه تنبل متفاوت را پیدا می کنند!

آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی

برای ارئه پاسخ به آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی، به دنبال نشانه باشید. یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از۳ ثانیه به راحتی تفنگ مخفی در این تصویر را شناسایی کند.

تصویر آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی یک ایستگاه اتوبوس را نشان می دهد. ۴ نفر در ایستگاه حضور دارند. یکی از مسافران با خود یک سلاح یا تفنگ واقعی حمل می کند. اما کدامیک؟ آیا می توانید این فرد را شناسایی کنید!؟ احتمالا تصمیمات بدی دارد! قبل از آنکه تصمیم های خود را عملی کند به پلیس در شناسایی این فرد کمک کنید.

به دقت به تمام زوایای تصویر معمایی دقت کنید. از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (۳ ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که چالش برانگیز می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان را اگر برعکسش کنید سرخ می شود!؟

آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا پاسخ آزمون را پیدا کرده اید. اگر هنوزسردرگم هستید و تمایل دارید بیشتر تصویر را نگاه کنید، اشکالی به بالا برگردید و با دقت بیشتر به تصویرنگاه کنید. متوجه چیزی شدید!؟

.

.

.

.

.

.

.

از مرد سمت راست شروع می کنیم. زیر گرمکن او یک برجستگی دیده می شود، گویا چیزی مخفی کرده است. اما خوب فکرنمی کنیم او اینقدر ناشی باشد که اسلحه را با این صورت مخفی کند. ممکن است به راحتی شناسایی شد. لذا احتمال ضعیف است که او اسلحه مخفی داشته باشد.

کودک در دستان خود یک تفنگ اسباب بازی دارد. زنی هم که مشغول تماشای صفحه گوشی خود است به نظرمی رسد اسلحه مخفی نداشته باشد. یک شی در کیف او دیده می شود. اما گمان نمی رود که این شی یک تفنگ باشد. به پیرزن نگاه کنید. هیچ کسی شک نمی کند که او یک اسلحه مخفی داشته باشد. اما دقت کنید به عصای این پیرزن. بیشتر از اینکه یک عصا باشد، یک اسلحه قدرتمند است که او برای اینکه کسی متوجه نشود به شکل عصا از آن استفاده می کند.

شاید بپسندید: این معمای ریاضی را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کنید!؟

آزمون با شناخت تفنگ مخفی

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت تفنگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید که گزینه مناسب ازدواج این مرد جوان، کدامیک از این ۳ خانم است!؟

داستان انگیزشی دو مرد ماهیگیر | فرصت ها مانند ابر بهار در گذرند!

داستان شنیدنی سگ نابغه و صاحب ناسپاس!

 فقط باهوشا جواب بدن: اعداد گمشده هرم را در کمتر از ۲۰ ثانیه پیدا کنید!

 این تست شخصیت، جنبه های پنهان شخصیت شما را افشا می‌کند!



دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگوئید-چه-کسی-در-ایستگاه-اتوبوس-با-خوش-یک-تفنگ-حمل-می-کند!؟
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.