بنیاد رودکی، میزبان اجرا‌های موسیقی سنتی تالار وحدت، برج آزادی و رودکی

محمد اللهیاری مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: سیاست وزیر فرهنگ از حضور خوانندگان پیشکسوت و مطرح در حوزه موسیقی ملی، موسیقی دستگاهی که صاحب کسوت و عنوان بوده و مردم چندین دهه دنبال کننده صدای آنها هستند، پیگیری و تاکید کرد.

اللهیاری ضمن ابزار امیدواری برای همیاری خوانندگان و قرارگیری آنها در کنار اکستر ملی افزود: امیدواریم شاهد اجرا و باز اجرای قطعات این عزیزان خواننده با همراهی اکستر موسیقی ملی ایران باشیم.

وی از میزبانی اجرا‌های موسیقی نواحی در تالار رودکی خبر داد و گفت: امسال شاهد اجرای گروه‌های قابل توجه موسیقی سنتی، ردیف دستگاهی و هویتی در مجموعه تالار‌های وحدت، رودکی و برج آزادی خواهیم بود.

اللهیاری ادامه داد: بنیاد رودکی تسهیلاتی برای اساتید و پیشکسوتان حوزه موسیقی اقوام فراهم خواهد کرد و تا پایان سال شاهد اجرا‌های متنوع و هویتی که ریشه در خاک و فرهنگ این مملکت دارد خواهیم بود.

مدیرعامل بنیاد رودکی در پایان، از میزبانی موسیقی دستگاهی نسل جدید و میانی موسیقی ایران خبرداد و افزود: تالار رودکی میزبان اجرا‌های هنرمندانی است که در سال‌های اخیر در بین مردم در نوازندگی و آواز شناخته شده و نسل جدیدتری هستند، خواهد بود.

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بنیاد-رودکی،-میزبان-اجرا‌های-موسیقی-سنتی-تالار-وحدت،-برج-آزادی-و-رودکی