پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت حدودا ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از قاب شبکه تهران پخش می‌شود.

این برنامه با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان تماشایی می‌شود. در بخش “مسابقه آیات ” که توسط هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه دکتر “علیرضا نادی” به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران، برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله، نمایشگاه متاورسی مستقر در کعبه ابراهیمی به همراه نمایش فیلم‌های قرآنی مرتبط با آیات ابراهیمی ۴-بازی قرآنی عینک‌های VR اشاره کرد.

این برنامه با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جشنواره قرآنی آرمان ۲ تهیه و تولید شده است و این جشنواره از ماه مبارک رمضان آغاز و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پیوند-قرآن-و-مردم-با-هوش-مصنوعی-در-قاب-شبکه-تهران