به موش اولی کمک کنید تا خودش را به موش دوم برساند.

آزمون شناسایی مسیر موش: اگر به دنبال مکانی برای محک زدن مهارت های شناختی خود هستید در مکان خوبی قرار گرفته اید. چالش یا معمای تصویری امروز بهترین تصویر برای آزمایش شماست. در چالش تصویری امروز شما شاهد تصویری خاص هستید. هزار تویی که سبب شده دو موش از هم جدا شوند. شما باید به موش اولی کمک کنید تا خودش را به موش دوم برساند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مسیر موش همراه باشید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این معمای تصویری بدلیل در جه سختی خود باعث شده است در فضای اینترنت دست به دست شود. ۹۹ درصد از شرکت کنندگان در اولین تلاش خود موفق به حل آزمون شناسایی مسیر موش نشدند. آیا فکر می کنید برای یافتن پاسخ مناسب برای این چالش تصویری آنچه لازم است را دارید؟ مهارت های خود را آزمایش کنید و سعی کنید مسیر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید.

شاید بپسندید:کدومیکی پلیس نیست و فقط داره پلیس بازی می کنه!

آزمون شناسایی مسیر موش

همانطور که اشاره شد شما در تست تصویری زیر باید به دنبال مسیر گم شده بگردید. در تصویر یا چالش تصویری امروز شما شاهد تصویری خاص هستید. هزار تویی که سبب شده دو موش از هم جدا شوند. شما باید به موش اولی کمک کنید تا خودش را به موش دوم برساند. برای افزایش سختی آزمون شناسایی مسیر موش، تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا مسیر درست را پیدا کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

با دقت به تصویر آزمون شناسایی مسیر موش مشاهده کنید، زیرا این تست چندان آسان نیست. به هر گوشه ای از تصویر نگاه کنید، زیرا تنها راهی است که می توانید مسیر درست را پیدا کنید. تصویر کامل در اینجاست.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل یک فوت و یک صبر | داستان مرد عجولی که از هول آش خود را سوزاند!

آزمون شناسایی مسیر موش

.

.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مسیر موش

اگر به این بخش رسیدید به این دلیل است که فقط دو گزینه دارید: مسیر را پیدا کردید یا تسلیم شدید. اگر موفق شدید آن را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم، زیرا تعداد بسیار کمی بودند که توانایی و مهارت های شناختی آنها خوب باشد.

.

.

.

.

.

.

.

اگر با وجود گذشت زمان نتوانستید هدف را در این معمای تصویری پیدا کنید، راه حل را در زیر به شما می دهیم. چتر در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید:در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

جواب شناسایی مسیر موش

امیدوارم از آزمون شناسایی مسیر موش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون هوش: پلیس واقعی را در تصویر شناسایی کنید!

فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

حکایت حاجی کنس و ننه خدیجه : داستان در رمزگشایی این سوال که مردان بیشتر مکارند یا زنان!؟

با دلیل بگوئید کدامیک از ۳ زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=به-موش-اولی-کمک-کنید-تا-خودش-را-به-موش-دوم-برساند.