مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن می‌رود

سیدمحمدحسین پورفاضلی تهیه کننده «آدرنالین» درباره ساختار این مسابقه گفت: از آن جایی که بخشی از رسالت رسانه‌ها آگاهی بخشی عمومی و بالابردن کیفیت زندگی شهروندان است و به منظور آشنایی عموم مردم با مفاهیم پزشکی و افزایش دانش و آگاهی عمومی مردم تصمیم گرفتیم برنامه‌ای را با این مختصات برای بینندگان همراه و همیشگی سیما تهیه کنیم. به همین منظور با فراخوانی که برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی کشور اعلام کردیم از این عزیزان دعوت کردیم تا با حضور خود در این برنامه، ما را در انجام این هدف یاری کنند.

پورفاضلی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه که از میان دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور هستند در قالب گروه‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: «آدرنالین» دارای ۱۶ بخش است که شامل سئوالات تخصصی، عمومی، هوش، حافظه، بازی‌های فکری، بازی‌های عملی و بازی‌های ورزشی است. روند مسابقه به این شکل است که در هر قسمت دو گروه سه نفره با هم رقابت می‌کنند. بعد از چهار شب و در پایان گروهی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده است به مرحله نهایی می‌رسد و برنده جایزه نقدی این مسابقه می‌شود.

وی ادامه داد: سئوالات و پرسش و پاسخ‌ها در قالب رشته‌های تخصصی شرکت کنندگان رشته‌های مختلف پزشکی مطرح و بازی‌ها همگی در حوزه سلامت مطرح می‌شود.

داورانی که شرکت کنندگان را قضاوت می‌کنند از کادر درمان و بهداشت هستند که امتیاز‌ها را در بخش‌های تخصصی می‌دهند. دکتر نازنین بیات، دکتر یاشار کبیری، دکتر محمدحسین پورغریب و دکتر مصطفی کارگر از اساتیدی هستند که در این بخش ما را یاری می‌کنند.

پورفاضلی تاکید کرد: در «آدرنالین»، دانشجویان بین الملل که در کشورمان در حال تحصیل هستند هم شرکت می‌کنند. مثلا یک قسمت از مسابقه، رقابت میان دانشجویان هندی و افغانی صورت می‌گیرد که در ایران مشغول تحصیل اند.

وی با اشاره به این که «آدرنالین» از ابتدای ماه مبارک رمضان روانه آنتن شده است، تصریح کرد: این مسابقه برای ماه مبارک رمضان در ۶ قسمت تهیه شده است و هر مسابقه در ۴ شب به روی آنتن می‌رود و در کل ۱۲ گروه با هم رقابت می‌کنند.

تهیه کننده «آدرنالین» ادامه داد: این مسابقه در فصل نخست خود در ۲۴ قسمت تهیه شده و قرار است تا فصل‌های بعدی به ۱۴۰ قسمت برسد.

مجری این مسابقه «پیمان فاطمی» است و «سیدمحمدحسین پورفاضلی» هم به عنوان مجری کارشناس در این مسابقه شرکت می‌کند. کارگردان هنری «مهدی حاجی میرآقا» و سردبیر «معین داستان» است.

«آدرنالین» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه سلامت پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=مسابقه-«آدرنالین»-با-محوریت-سلامت-روی-آنتن-می‌رود