بسته حمایتی ساترا ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲

در راستای حمایت از رسانه‌های دارای مجوز از ساترا، این سازمان در نظر دارد بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل ۸۰ قسمت محتوای معارفی در قالب‌های مختلف ادعیه، برنامه ترکیبی، گفت‌وگومحور و سخنرانی را منطبق بر مبنای نظام رتبه‌بندی در اختیار رسانه‌های دارای مجوز قرار دهد. 

این بسته شامل برنامه‌های «ضیافت»، «درس‌هایی از قرآن»، «نجوای عارفانه»، «حکیمانه»، «مناجات سحری»، «عطر ماندگار»، «ترنم»، «مسائل شرعی»، «توصیه‌های پزشکی ماه رمضان»، «شعرخوانی» و ادعیه‌های مناسبتی است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت این بسته محتوایی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۱۹۹ داخلی ۴۴۸ تماس بگیرند یا درخواست خود را از طریق سامانه جامع ساترا برای مدیریت توانمندسازی و خودتنظیم‌گری ارسال کنند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

بسته حمایتی ساترا ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲

در راستای حمایت از رسانه‌های دارای مجوز از ساترا، این سازمان در نظر دارد بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل ۸۰ قسمت محتوای معارفی در قالب‌های مختلف ادعیه، برنامه ترکیبی، گفت‌وگومحور و سخنرانی را منطبق بر مبنای نظام رتبه‌بندی در اختیار رسانه‌های دارای مجوز قرار دهد.  این بسته شامل برنامه‌های «ضیافت»، «درس‌هایی از قرآن»، […] http://www.vatanfa.com/?s=بسته-حمایتی-ساترا-ویژه-ماه-مبارک-رمضان-۱۴۰۲