با ارائه پاسخ عبارت ۳+۳×۳-۳+۳=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه!

سوال جالب ریاضی با حل عبارت : شما در تصویر یک معادله را می بینید که شما باید بتوانید پاسخ این معادله را در ۸ ثانیه حل کنید. بازی فکری حل معادله می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید. این معادله تصویری یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند. افراد باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند! با مجله خبری چشمک و سوال جالب ریاضی با حل عبارت همراه شوید.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. معادله ۳+۳×۳-۳+۳= ؟ است که پاسخگویی به آن، آسان به نظر می رسد. شما باید در ۸ ثانیه حل کنید. با مجله خبری چشمک و سوال جالب ریاضی با حل عبارت همراه شوید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی، چشمات مثل عقاب تیزه!

سوال جالب ریاضی با حل عبارت

فعال نگه داشتن ذهن از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را ارائه دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

معادله یا عبارت ریاضی ۳+۳×۳-۳+۳= ؟ را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا یک ریاضیدان قهار هستید. با سوال جالب ریاضی با حل عبارت، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول عدد ۲۲ را بین اعداد ۲۴ پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

سوال جالب ریاضی با حل عبارت

.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ سوال جالب ریاضی با حل عبارت

بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است که بیشتر معادله را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال جالب ریاضی با حل عبارت: حل معادله فوق را می توان با استفاده از قانون BODMAS انجام داد. با اعمال قانون BODMAS، اگر معادله مذکور دارای ()، {}، [] باشد، ابتدا باید بخشی از عبارت را که دارای این علائم است را حل کنیم، سپس تقسیم، سپس ضرب، سپس جمع و در آخر تفریق. معادله باید دقیقا به همین ترتیب حل شود تا به نتیجه صحیح برسید.

حالا بیایید معادله را حل کنیم:

 ۳ + ۳ x 3 – ۳ + ۳

از آنجایی که هیچ بنشانه پرانتز و با توانی در عبارت وجود ندارد، طبق دنباله باید ابتدا ضرب را حل کنیم.

۳ × ۳ = ۹

بنابراین، معادله تبدیل می شود

۳ + ۹ – ۳ + ۳

سپس طبق ترتیب باید جمع را حل کنیم

۳ + ۹ = ۱۲

معادله تبدیل می شود

۱۲ – ۳ + ۳

باز هم اضافه

۱۲ + ۳ = ۱۵

معادله تبدیل می شود

۱۵-۳

و در آخر تفریق

۱۵ – ۳ = ۱۲

بنابراین، پاسخ ۱۲ است

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام خروس آهنگساز با بقیه فرق دارد!؟

پاسخ سوال جالب ریاضی با حل عبارت

امیدوارم از سوال جالب ریاضی با حل عبارت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: یکی از ۸ حیوان تصویر را انتخاب و روحیات اصلی خود را کشف کنید!

 با دلیل بگو که کدامیک از این دو مرد آویزان از طناب، در حماقت و نادانی رو دست ندارد!؟

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر گنجشک را پیدا کنید!

داستان حضرت سلیمان و زبان گربه ها: سرگذشت تلخ مردی که می خواست زبان حیوانات را بیاموزد!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-ارائه-پاسخ-عبارت-۳+۳×۳-۳+۳=؟-ثابت-کن-ریاضی-ات-خوبه!