چند ۰ در میان اعداد ۸ وچود دارد!؟

آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰: آیا می توانید تمام “۰”های پنهان شده در این تصویر را در کمتر از ۱۰ ثانیه تشخیص دهید؟ آیا آماده اید که به سلول های خاکستری خود تمرینی سرگرم کننده بدهید؟ شرلوک هلمز درونی خود را آزاد کنید و ببینید آیا می‌توانید تمام صفرهای پنهان را در این تصویر شگفت‌انگیز در کمتر از ۱۰ ثانیه ببینید یا خیر!

این یک بازی فکری است که مهارت های مشاهده شما را آزمایش می کند و ممکن است احساس یک کارآگاه را در شما ایجاد کند. پس برای چه منتظرید؟ اکنون وارد چالش یا آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰ مجله خبری چشمک شوید! چالش شما، اگر بخواهید آن را بپذیرید، شامل نشان دادن چشمان تیزبین و مهارت های تفکر سریع شماست.  شما باید تمام ۰ های پنهان شده در یک عکس را در یک بازه زمانی ۱۰ ثانیه ای میخکوب کنید و بشمارید. پس آماده شوید تا درک و سرعت خود را در این بازی هیجان انگیز صفرهای پنهان در بین هشت ها آزمایش کنید!

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلک کسی را کندن | این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰

سلام دوستان چشم عقابی! آیا آماده اید تا مهارت های مشاهده ای خود را در آزمون نهایی قرار دهید؟ ما امروز یک چالش سرگرم کننده و سرگرم کننده برای شما داریم. در تصویر زیر، صفرها را در میان دریایی از اعداد دیگر پنهان کرده ایم. آسان به نظر می رسد، درست است؟ اما نکته اینجاست، شما فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا همه آنها را پیدا کنید!

بنابراین، آیا فکر می کنید برای انجام آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰ آماده هستید؟ به یاد داشته باشید، باید توجه خود را روی تصویر درست زیر این متن متمرکز کنید.  پس ادامه دهید و ببینیم آیا می توانید تمام صفرها را در کمتر از ۱۰ ثانیه تشخیص دهید یا خیر! چالش های تصویری مانند این، توجه شما به جزئیات و مهارت های مشاهده را آزمایش می کند. برای تشخیص هر ۵ صفر، باید به دقت به تصویر مجله خبری چشمک نگاه کنید.

با اسکن تصویر از یک طرف به سمت دیگر شروع کنید، سطر به سطر یا ستون به ستون بروید. اجازه ندهید که چشمانتان به طور تصادفی روی تصویر پرسه بزند، زیرا ممکن است تعدادی صفر را از دست بدهید. در عوض، تصویر را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و هر کدام را به طور کامل بررسی کنید. به یاد داشته باشید، صبر کلید است! اگر نمی توانید تمام صفرها را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید، نگران نباشید. فقط به تمرین و بهبود مهارت های مشاهده خود ادامه دهید!

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

آزمون تصویری شناسایی اعداد 0

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰

آیا موفق شدید ۰ های مخفی را در میان دریای ۸ ها پیدا کنید؟ این یک پازل تصویری نسبتاً مشکل است، اینطور نیست؟ اما نگران نباشید! فقط این روحیه را حفظ کنید و به جستجو ادامه دهید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰:  بازی‌های مشاهده ترکیبی جذاب از سرگرمی و یادگیری هستند که توجه شما را به جزئیات، تمرکز و حافظه آزمایش می‌کنند. این بازی‌ها برای به چالش کشیدن مهارت‌های شناختی شما طراحی شده‌اند و از شما می‌خواهند که تغییرات و جزئیات ظریف را در یک سناریوی خاص متوجه شوید. با این حال، آنها می توانند دشوار به نظر برسند، به خصوص زمانی که شما برای آنها تازه کار هستید. این عمدتا به دلیل سطح بالای تمرکز آنها است.

به همه کسانی که موفق شدند صفرهای گریزان را در بازه زمانی مشخص شده تشخیص دهند تبریک می گویم! مهارت مشاهده شما واقعا ستودنی است. تو ثابت کردی که واقعاً چشم عقابی داری! برای کسانی که زیر ۱۰ ثانیه نتوانسته اند ناامید نشوند. اکنون تصویری به شما نشان داده می شود که به وضوح مکان همه صفرها را مشخص می کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون شناسایی اعداد 0

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی اعداد ۰ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید که کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

اگه ریاضی ات خوبه با محاسبه مقدار عددی اشیا، جواب عبارت آخر را پیدا کن!؟

حکایت شنیدنی کشاورز فقیر | داستان کشاورز فقیری که خر شانس بود اما فکر می کرد بد شانس است!

آزمون هوش: با دلیل بگو که کدومیکی از دخترا نوه پیرزنه!؟

حکایت هم پیاز را خورد هم فلک شد!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=چند-۰-در-میان-اعداد-۸-وچود-دارد!؟