رونمایی از ۳۴ عنوان کتاب صوتی «نیمه پنهان ماه» در روایت فتح

لیلی زهدی، نویسنده و سر ویراستار روایت فتح در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درباره رونمایی از کتاب‌های صوتی مجموعه «نیمه پنهان ماه» گفت: انتشارات روایت فتح از سال ۱۳۷۶ کار خود را با کتاب‌های متنی آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ اولین اثر با نام مجموعه «نیمه پنهان ماه» منتشر شد. این کتاب‌ها از زبان همسران شهید نوشته شده و سرشار از همسرانگی، اشک‌ها، لبخند‌ها و تلاش‌هایی است که همسران شهدا در کنار شهدا انجام دادند. تا امروز ۳۴ جلد مجموعه «نیمه پنهان ماه» چاپ شده است.

زهدی ادامه داد: بعد از انتشار کتاب‌های متنی روایت فتح، تصمیم گرفته شد همپای تکنولوژی کتاب‌های صوتی هم به لیست کتاب‌های منتشر شده اضافه شود. در سال ۱۳۹۷ کار با شش اثر تحت عنوان کتاب‌های رادیویی آغاز شد. در سال ۱۴۰۰، ۱۴ اثر از کتاب‌های مدافعان حرم را تبدیل به کتاب صوتی کردیم. امروز رونمایی از ۳۴ عنوان از کتاب‌های صوتی روایت فتح را داریم. البته ۱۱ اثر از این مجموعه در هفته دفاع مقدس رونمایی شد. در مجموع ما ۷۴ عنوان اثر منتشر کردیم.

این نویسنده در پاسخ به این سوال که تمام کتاب‌های روایت فتح صوتی شده؟ توضیح داد: در بازه دو ساله اغلب کتاب‌های متنی به کتاب‌های صوتی تبدیل می‌شوند. روایت فتح تا امروز ۳۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. از آنجایی که این مجموعه در عرصه ادبیات پایداری جزو پیشروهاست، این آمادگی وجود دارد که تمام آثارش را صوتی کند. 

وی درباره موضوع ۳۴ عنوان کتاب صوتی که امروز رونمایی می‌شوند، توضیح داد: موضوع کتاب درباره همسران شهدا از جمله دکتر چمران، شهید همت، شهید حمید باکری، شهید مهدی باکری، شهید زین‌الدین و … را است. از طرفی، هدفمان از انتخاب مجموعه «نیمه پنهان ماه» پرداختن به زنان بنا به توصیه رهبر انقلاب بود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=رونمایی-از-۳۴-عنوان-کتاب-صوتی-«نیمه-پنهان-ماه»-در-روایت-فتح