توضیحاتی پیرامون تور وان


توضیحاتی پیرامون تور وان

در این مقاله به بیان توضیحاتی درباره تور وان می‌پردازیم؛ همچنین جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید شهر وان را معرفی می‌کنیم.

 

توضیحاتی پیرامون تور وان

تور وان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه های مسافرتی در بین ایرانیان محسوب می شود که توسط آژانس تایسیز پرواز پارسیان به بهترین شکل ممکن اجرا می شود. قیمت مناسب پوشاک و اجناس، نزدیک بودن این شهر به ایران، آب و هوای مطلوب و. . باعث می شوند تا ایرانیان زیادی به این شهر سفر کنند.

 

اما قبل از اینکه بخواهیم درباره مکان های تفریحی، مراکز خرید در وان بحث کنیم؛ بد نیست درباره شهر وان، اطلاعات مختصری خدمت شما بیان کنیم.شهر وان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شرقی کشور ترکیه محسوب می‌شود که در ساحل شرقی دریاچه وان قرار گرفته است.

 

ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۷۵۰ متر است و با توجه به اقلیم کوهستانی وان، دمای این شهر در زمستان بسیار کاهش می‌یابد. به همین دلیل اکثر مسافران در فصل‌های بهار و تابستان به این شهر سفر می‌کنند. اما در فصل زمستان(نزدیک عید نوروز)، بسیاری از لباس‌ها با چندین درصد تخفیف بفروش می‌رسند که همین موضوع دلیل مسافرت(و همچنین رزرو تور وان) بسیاری از افراد به این شهر است.

توضیحاتی پیرامون تور وان

وان در شرق کشور ترکیه (همسایگی ایران) مستقر شده است

چرا تور وان در بین ایرانیان پرطرفدار است؟

از طرف دیگر شهر وان در نزدیکی مرز ایران قرار دارد. برای مثال اگر شما در تهران سکونت داشته باشید؛ تنها ۱۱۰۰ کیلومتر با شهر وان فاصله دارید. از طرف دیگر، نزدیک بودن این شهر به ایران باعث شده است تا هزینه تور وان بسیار مقرون به ‌صرفه و اقتصادی باشد.

 

بنابراین اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید و از طرفی می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید؛ ما به شما تور وان را معرفی می‌کنیم. همچنین انتخاب شرکت “تایسیز پرواز” به عنوان مجری تور، می‌تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. برای آگاهی بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

 

تور وان در نوروز

تور وان در عید نوروز از جذابیت های بیشتری برخوردار است چرا که به غیر از خرید و گشت های متنوع و جذاب شما از برنامه ها و جشن ویژه نوروز در وان میتوانید بهرمند شوید و برای ثبتا نام تور وان نوروز ۱۴۰۱ فقط کافی است با کارشناسان تایسیز پرواز پارسیان تماس بگیر تا بهترین راهنمایی و پیشنهاد را به شما ارائه دهند .

 

جاذبه‌های گردشگری شهر وان

۱- دریاچه وان(Van Gölü): دریاچه وان یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر وان به ‌حساب می‌آید. با توجه به مساحت ۳۷۳۱ کیلومتر مربعی آن، دومین دریاچه بزرگ خاورمیانه محسوب می‌شود. همچنین این دریاچه نماد شهر است و برای تفریحات آبی بسیار مطلوب و مناسب است.

 

اگرچه تنوع آبزیان موجود در آن کم است(به دلیل وجود آب شود) اما طبیعت بسیار زیبا و آرامش بخشی دارد. توجه داشته باشید که برای دیدن از این دریاچه باید ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله بگیرید(با توجه به وجود وسایل نقلیه عمومی، شما می‌توانید به راحتی به آنجا بروید).

 

۲- موزه وان: موزه وان به‌عنوان ثروت تاریخی و فرهنگی این شهر به‌حساب می‌آید. موزه وان در واقع بخش مهمی از تمدن و فرهنگ این شهر را درون خود جای‌داده است و هرساله بازدیدکنندگان بسیاری به آن مراجعه می‌کنند.

 

با ظهور اورارتویی ها و انتخاب شهر وان به‌عنوان پایتخت، این شهر از نظر فناوری، معماری، هنر و… به قدرت عظیمی دست‌یافت که شما در این موزه با آنها آشنا خواهید شد. بازدید از این مکان شما را به ۵۰۰ هزار سال قبل می‌برد.

 

بنابراین اگر به تمدن انسان‌های گذشته و نحوه زندگی آنها علاقه‌مند هستید؛ این موزه می‌تواند لحظات زیبایی برای شما ایجاد کند. در کل، زیبایی‌های این موزه به‌قدری است که شما متوجه گذر زمان نمی‌شوید و می‌توانید اوقات خوش و جذابی در این موزه سپری کنید.

 

۳- کتیبه خشایار شاه: یکی از جاذبه‌های شهر وان، کتیبه خشایار شاه هخامنشی است که هر ایرانی باید از آن بازدید کند. در این کتیبه از اهورا مزدا سخن به میان آورده شده است و آن را به یک آثار بی بدیل تبدیل کرده است.

 

بر اساس تخمین باستان شناسان، این کتیبه حدود ۲۵۰۰ قدمت دارد. برای بازدید از این کتیبه و دیگر جاذبه‌های گردشگری وان، کافی است از طریق سایت “تایسیز پرواز” اقدام به رزرو تور وان کنید.

توضیحاتی پیرامون تور وان

کتیبه خشایار شاه در وان ترکیه

۴- قلعه وان: قلعه وان یکی دیگر از مراکز تفریحی و دیدنی این شهر است که زیبای و جذابیت‌های خاص خود را دارد. این قلعه در قرن ۹ پس از میلاد به عنوان بخشی از سلطنت اورارتویی ها بود و در قرن هفتم پس از میلاد توسط آشوری‌ها تصرف شد.

 

در واقع این قلعه جز بناهای تاریخی و زیبای شهر وان محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما از آن دیدن فرمایید. همانطور که می‌دانید این قلعه بر روی یک کوه بنا شده است و که اگر در حین غروب آفتاب در آنجا باشید؛ شاهد منظره‌ی بی‌نظیری خواهید بود. علاوه بر آن، در مسیر قلعه، مکان‌های باستانی و قدیمی زیادی وجود دارد که شما را جذب خود می‌کنند.

 

۵- آبشار مرادیه: اگر به سرسبزی طبیعت و همچنین زمزمه صدای آب علاقه مند هستید؛ آبشار مرادیه یکی از بهترین مکان‌هایی است که شما می‌توانید در تور وان از آن دیدن بفرمایید. این آبشار در ۸۰ کیلومتری شهر وان قرار دارد و می‌تواند خاطرات زیبا و به یاد ماندنی در ذهن شما بوجود بیاورد. بنابراین اگر قصد تفریح در وان را دارید؛ حتما برای رفتن به این آبشار برنامه ریزی کنید.

 

مراکز خرید شهر وان مناسب هستند؟

بنابر گزارش کارشناسان تایسیز پرواز پارسیان ، یکی از عمده دلایلی که ایرانیان را مجاب به رزرو تور وان می‌کند؛ خرید پوشاک و لباس است. همانطور که می‌دانید، شهر وان از نظر وجود مراکز خرید بسیار غنی است که همین موضوع خرید در وان را بسیار راحت و امکان پذیر می‌کند. همچنین قیمت اجناس و لباس در شهر وان بسیار مناسب و مطلوب است.

 

اگر به برندهای معروف مد و پوشاک علاقه مند هستید و به قصد خرید لباس به وان سفر می‌کنید؛ می‌توانید به فروشگاه‌های Van AMV،Aydin Perihan ، ÖĞRENCİLER AVM  و… مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این فروشگاه‌ها در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی به آنها ساده است؛

 

بنابراین نگران هزینه‌های حمل نقل نباشید. همچنین در این پاساژها علاوه بر فروشگاه‌های پوشاک و لباس، مغازه‌های زیورآلات و جواهرات(طلا، نقره)، لوازم آنتیک و… وجود دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کنند.

توضیحاتی پیرامون تور وان

مراکز خرید بسیار متعددی در وان وجود دارد

شرکت تایسیز پرواز، پیشرو در کسب رضایت مشتری

متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها فعال در این زمینه به کسب رضایت مشتری توجه نمی‌کنند و تنها به فکر سود خود هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا مسافر از سفر خود لذت نبرد و خاطره بدی در ذهن او ایجاد شود. شرکت “تایسیز پرواز پارسیان” در زمینه برگزاری تورهای خارجی(به عنوان مثال تور وان ترکیه) فعالیت دارد و هر ساله مسافران متعددی را به کشورهای خارجی اعزام می‌کند.

 

اولویت ما در این شرکت، بر خلاف دیگر شرکت‌های مجری تور، کسب رضایت مشتری است. ما با وجود لیدرهای متخصص و مجرب شرایطی را برای مسافرین عزیز مهیا می‌کنیم که بهترین سفر در طول زندگیشان را با ما تجربه کنند. همچنین شرکت ما در نظر دارد تا با قیمتی معقول و مناسب تورهای خود را عرضه کند تا همه افراد بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند. برای رزرو تور(تور وان) کافیست به سایت ما مراجعه کنید.

 

توضیحاتی پیرامون تور وان

در این مقاله به بیان توضیحاتی درباره تور وان می‌پردازیم؛ همچنین جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید شهر وان را معرفی می‌کنیم.   توضیحاتی پیرامون تور وان تور وان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه های مسافرتی در بین ایرانیان محسوب می شود که توسط آژانس تایسیز پرواز پارسیان به بهترین شکل ممکن اجرا می […] http://www.vatanfa.com/?s=توضیحاتی-پیرامون-تور-وان