اگر تیزبین باشی ۱۳۹ رو در یک نگاه پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹: برای انجام بازی های فکری شما نیازمند به دقت و تمرکز عالی هستید. صبر و تحمل و تمرکز همه جانبه می تواند به شما برای رسیدن به هدف کمک کند. طبق آمار، تنها ۷ درصد از کاربران موفق به یافتن پاسخ تست شده اند. این گونه تست ها به شما کمک می کنند تا فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. افزایش فعالیت های مغزی، قدرت تمرکز و همچنین دیگر توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد.

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

در آزمون قدرت تمرکز یا آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹ با یک چالش خاص روبرو هستید. چالشی که دقت، تمرکز و حتی قدرت بینایی شما را مورد سوال قرار می دهد. با چشمک همراه باشید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹ همراه شوید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن عصبانی همسر مرد است!؟

آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹

ماموریت شما در این چالش تصویری این خواهد بود که عدد ‘۱۳۹’ را بیابید. فرقی نمی کند از بالا به پایین باشد یا از راست به چپ. اما حواستان باشد که برای یافتن این عدد زمان زیادی ندارید. شما باید در کمتر از ۷ ثانیه این عدد را بیابید. این زمان کم به شما کمک خواهد کرد که بیشتر تمرکز کنید. تمرکز بیشتر به معنی ورزش بیشتر مغز شماست. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹ نگاه کنید.

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

مطالب این چنینی، بیشترین اشتراک‌گذاری را در اینترنت دارد. به‌ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، که دولت‌های مختلف در سراسر جهان را مجبور به اعمال محدودیت و قرنطینه کرد و باعث شد کاربران به دنبال راههای جدید برای سرگرم کردن خود در خانه باشند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

آزمون تصویری شناخت عدد 139

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹

وقت تمام است. آیا توانستید شماره “۱۳۹” را پیدا کنید؟ اگر آن را در کمتر از ۷ ثانیه پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! از طرف دیگر، اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، آرام باشید، زیرا در ادامه، پاسخ را برای شما ارائه کرده ایم.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹: پاسخ در تصویر زیر علامتگذاری شده است. آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه نکته یا اشتباه تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

جواب آزمون شناخت عدد 139

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت عدد ۱۳۹ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

پاسخ عبارت ریاضی تصویر چند است!؟ | فکر نکن ساده است!

در یک نگاه آدم فضایی تصویر رو پیدا کن!

با جابجایی ۲ چوب کبریت، یک عبارت ریاضی صحیح درست کن!

حکایت شنیدنی قضاوت روباه | حکایت مردی که گرفتار مهربانی خود در حق مار شد!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-تیزبین-باشی-۱۳۹-رو-در-یک-نگاه-پیدا-می-کنی!