گالری‌گردی در آخرین ماه سال؛ از «بوی ماه عید» تا «شاهد شهر»

نمایشگاه‌های «مفاخر هنر‌های تجسمی به روایت موزه هنر‌های معاصر تهران»؛ منتخبی از آثار گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران و «آینه در آینه ۳» (پوستر‌های مقطع انقلاب اسلامی و پس از آن) در موزه هنر‌های معاصر تهران و بخش‌های رقابتی (طوبای زرین) و بازار هنر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در نگارخانه‌های موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا فرهنگستان هنر به پایان رسیدند.

همچنین طبق روال پایان هفته‌ها نمایشگاه‌هایی همچون «از میان سکوت»، «پلتفرم»، «شرجی» آثار نقاشی سیروس مقدم نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، «نوروز تو راهه»، «طراحی قابل نمایش است» و «هوژین» جمعه- چهارم اسفند در آخرین ماه فصل زمستان در بعضی از گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران افتتاح می‌شوند که در این گزارش معرفی می‌شوند.

اولین سالانه بستان

نمایشگاه گروهی اولین سالانه بُستان چهارم تا ۲۳ اسفند به جز دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری بُستان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش کوچه بیست و دو، پلاک ۷۱ برپاست.

«سمفونی پترن‌ها» در نگارخانه آریا

نخستین نمایشگاه انفرادی آرین حکیمی با عنوان «سمفونی پترن‌ها» چهارم تا ۱۸ اسفند به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ نگارخانه آریا به نشانی خیابان، ولی عصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ دایر است.

«از میان سکوت» در گالری شریف

نمایشگاه انفرادی آثار مهسا عرب زاده با عنوان «از میان سکوت» چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شریف به نشانی میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفند از ساعت ۱۲ تا ۱۹ ادامه دارد. گالری شنبه‌ها تعطیل است و بازدید یکشنبه‌ها با قرار قبلی است.

«بذر فلز» در گالری اُ

نمایشگاه انفرادی محمد حسن زاده با عنوان «بذر فلز» چهارم تا ۲۱ اسفند دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول برپاست. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«تروما» در گالری با

نمایشگاه انفرادی سبا میرافضل با عنوان «تروما» چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری با، به نشانی بلوار ارتش غرب، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفند ساعت ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد. آثار میرافضل با نگاه به هنر انتزاعی و بیان مفهومی از تروما یا همان آسیب‌های گذشته شکل گرفته است.

«پلتفرم» در گالری سهراب

نمایشگاه گروهی نقاشی «پلتفرم» با آثار مرتضی اسدی، وحید چمانی، پانته آ رحمانی، امیرحسین زنجانی، شبنم شعبانی، مهرداد محب علی و ساسان نصیری چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری سهراب در خیابان سمیه، بین خیابان‌های مفتح و رامسر شماره ۱۴۲ افتتاح می‌شود و تا ۱۵ اسفند هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. گالری یکشنبه‌ها تعطیل است.

«شرجی» در گالری گویه

نمایشگاه «شرجی» آثار نقاشی سیروس مقدم نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با نمایشگاه‌گردانی سجاد باغبان چهارم اسفند ساعت ۱۶ در گالری گویه به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مشاهیر، کوچه لطفی، پلاک ۳۹ افتتاح می‌شود و تا ۱۴ اسفند ساعت ۱۲ تا ۲۰ ادامه دارد.

«هزارتوی رنگی» در گالری شمیس

نمایشگاه انفرادی فاطمه محمدبیگی با عنوان «هزارتوی رنگی» چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری شمیس واقع در فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان دانیالی، شماره هشت افتتاح می‌شود و تا ۱۴ اسفند به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

«نوروز تو راهه» در گالری جاوید

نمایشگاه گروهی نقاشی به بهانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ با عنوان «نوروز تو راهه» چهارم تا ۱۱ اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری جاوید به نشانی میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی، کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد یک برپاست.

«خلقت» در گالری بینش

نمایشگاه آثار فاطمه اسکندری با عنوان «خلقت» چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری بینش در خیابان، ولی عصر، پایین‌تر از پل پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۲ افتتاح می‌شود و تا ۱۱ اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

آثار نقاشیخط معلی گرافی در نقش‌جهان

نمایشگاه نقاشیخط معلی گرافی آثار نوشین رعیت با گردآوری آهنگ میرمنگره چهارم اسفند ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری نقش‌جهان واقع در نیاوران، از میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ افتتاح می‌شود و تا دهم اسفند ساعت ۱۶ تا ۱۹ ادامه دارد. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

«طراحی قابل نمایش است» در بهارین

نمایشگاه گروهی طراحی با عنوان «طراحی قابل نمایش است» با گردآوری الهام قربانی و مهدی گودینی چهارم اسفند ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ در گالری بهارین به نشانی خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ، نبش خیابان ورشو، جنب داروخانه متروپل، ساختمان ۵۰۹، طبقه اول، واحد سه افتتاح می‌شود و تا نهم اسفند ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ ادامه دارد. گالری تعطیلات رسمی تعطیل است.

«هوژین» در گالری زرنا

نمایشگاه آثار نقاشی سحر غیاثوند با عنوان «هوژین» چهارم اسفند ساعت ۱۶:۳۰ در گالری زرنا در خیابان انقلاب، بین خیابان‌های وصال شیرازی و دانشگاه، کوچه اسکو، پلاک ۱۰، طبقه دوم افتتاح می‌شود و تا نهم اسفند ساعت ۱۶ تا ۱۹ ادامه دارد. آثار این نمایشگاه در ۲ بخش به نمایش درمی‌آیند. در بخش «هوژین» ۱۳ تابلو و در بخش مجزای دیگر، ۲۰ تابلو نقاشی روی دیوار گالری می‌روند که همه آثار با تکنیک آبرنگ اجرا شده‌اند. نمایشگاه «هوژین» با اجرای پرفورمنس توسط این هنرمند همراه خواهد بود. طراحی حرکت پرفورمنس را سارینا شاد بر عهده داشته است.

«جلوه اثر» در گالری خورشید

نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی «جلوه اثر» با نمایش ۵۲ اثر از ۳۱ هنرمند در هفت رشته هنری نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، دیجیتال آرت، مجسمه، نقاشیخط و تذهیب با گردآوری آیناز زارعی چهارم تا هشتم اسفند ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا، کوچه تور، پلاک ۷۰، طبقه یک، واحد یک برپاست. اختتامیه نمایشگاه نهم اسفند برگزار خواهد شد.

«بُعدِ زمان، در پنج گوشه» در گالری شیرین

نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و چیدمان با عنوان «بُعدِ زمان، در پنج گوشه» با همکاری گالری ایکس هما و وحید آرین تا ۲۴ فروردین، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک پنج برقرار است. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

آثار مهدی سیفی در نگارخانه هور

نمایشگاه آثار نقاشی مهدی سیفی تا ۲۵ اسفند به جز شنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ برپاست.

«بازار شام» در گالری دلگشا

نمایشگاه گروهی «بازار شام» تا ۲۴ اسفند روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری دلگشا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۱۷ دایر است.

«بوی ماه عید» در نگارخانه هنر

دومین نمایشگاه گروهی «بوی ماه عید» با همکاری ۴۷ هنرمند تجسمی در استقبال از بهار و سال نو تا ۲۰ اسفند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ و روز‌های تعطیل ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب دایر است.

این نمایشگاه با رویکرد توسعه فرهنگی و جلب مشارکت هنرمندان در عرضه، نمایش و فروش آثار هنری فاخر هنرمندان معاصر و نیز مشارکت در تبادل آثار این نمایشگاه، متناسب با شرایط اقتصادی موجود و ایجاد انگیزه برای خرید آثار هنری، ترتیب داده شده است. در روز اختتامیه نمایشگاه، هنرمندان در صورت تمایل می‌توانند در تعاملی ارزشمند، آثار خود را با دیگر صاحبان آثار تبادل کرده و اثری فاخر را به مجموعه خود بیافزایند.

«ایستادگی» و «رویا» در گالری اعتماد

نمایشگاه انفرادی آثار سفال اوژن سیروسی با عنوان «ایستادگی» و آثار نقاشی پگاه سلیمی با عنوان «رویا» تا ۲۲ اسفند هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ برپاست. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

«نحو محو» در گالری +٢

نمایشگاه انفرادی آثار مهران مهاجر با عنوان «نحو محو» تا ۱۸ اسفند در طول هفته ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۳ تا ۲۰ در گالری +٢ به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک هشت، طبقه دوم دایر است. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«بی زمان» در گالری باوان

نمایشگاه گروهی «بی‌زمان» با گردآوری شمیم بخشی زاده با آثاری از مریم امیرواقفی، ترلان تبار، مهرداد جعفری، آهو حامدی، ساله شریفی، تکتم صابری اشرفی، مهسا طهرانی، یاﺳﯽ علیپور، تابا فجرک، پیام قلیچی، لیلا قندچی، زهرا قیاﺳﯽ، کیمیا میرزایی، اولدوز نبی‌زاده و مینو یل‌سهرابی تا ۱۸ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری باوان به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت برپاست. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است. این نمایشگاه فارغ از گفت و گوی موضوعی میان آثار، به بیان نگاه هنرمند از جهان پیرامون خود می‌پردازد.

آثار مرتضی اردلان در ۰۰۹۸۲۱

نمایشگاه انفرادی آثار مرتضی اردلان با همکاری گالری اثر تا ۱۵ اسفند به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ برپاست. اردلان هنرمند نقاش است که بیشتر با مدیوم طراحی، نقاشی، چاپ دستی و ساخت حجم آثار خود را شکل می‌دهد. او عضو افتخاری رشته نقاشی در موسسه هنر‌های تجسمی معاصر است.

«به‌جا مانده» در گالری دوست

نمایشگاه انفرادی لیلا محمدی با عنوان «به‌جا مانده» تا ۱۵ اسفند از دوشنبه تا جمعه به جز تعطیلات رسمی ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری دوست به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، خیابان چهارم، شماره چهار دایر است.

«من، خودم، اینجانب» در گالری عصر

نمایشگاه سالانه گروهی باهم ۰۳، نمایشگاه گروهی خودنگاره (سلف پرتره) با عنوان «من، خودم، اینجانب» تا ۱۱ اسفند به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری عصر به نشانی خیابان میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ برقرار است.

«با این وجود…» و «سرریز» در گالری نیان

نمایشگاه آثار نقاشی فریبا فرقدانی با عنوان «با این وجود…» و آثار سحر باصری سعدی با عنوان «سرریز» تا ۱۱ اسفند روز‌های عادی ساعت ۱۴ تا ۱۹ و روز‌های تعطیل ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، بن بست ابهری، پلاک پنج برپاست. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

«همزیستی» در گالری اِو

نمایشگاه انفرادی مهدی قنبری با عنوان «همزیستی» تا هشتم اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری اِو به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی سه، پلاک پنج، طبقه همکف و اول برپاست. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«به شهروندان جهان خیال» در گالری هما

نمایشگاه انفرادی حمید بهرامی با عنوان «به شهروندان جهان خیال» تا هشتم اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک هشت، واحد یک دایر است. گالری ششم اسفند تعطیل است.

«به یاد کامبیز درم‌بخش» در آرت سنتر

نمایشگاه آثار زنده یاد کامبیز درم‌بخش هنرمند کاریکاتوریست با عنوان «به یاد کامبیز درم‌بخش» تا هشتم اسفند ساعت ۱۱ تا ۲۱ در گالری آرت سنتر به نشانی بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان برپاست.

«سر نهان» در گالری استخر

نمایشگاه چیدمان و حجم از رایا بختیاری با عنوان «سر نهان» تا هشتم اسفند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در گالری استخر از پروژه‌های آرتیبیشن در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، خیابان رضایی، پلاک ۶ دایر است. بختیاری در توضیح این نمایشگاه نوشته است «فضای خالی مکعب مزین به آینه، می‌تواند پلی باشد میان آنچه هستیم و آنچه خواهیم بود».

«بنگر» در گالری نگر

نمایشگاه گروهی «بنگر» با گردآوری زروان روح‌بخشان به مناسبت نهمین سال تاسیس گالری نگر تا هشتم اسفند جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و سایر روز‌ها ساعت ۱۲ تا ۲۰ در این گالری به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول دایر است. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

«انتزاع مسطور» در گالری مژده

نمایشگاه آثار نقاشی فرناز رضایی با عنوان «انتزاع مسطور» تا هشتم اسفند از ساعت ۱۲ تا ۱۸ در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک برقرار است. گالری شنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

«زندگی دورتر از جنگ» در گالری دنا

نمایشگاه عکس‌های دهه ۶۰ ساسان مویدی با عنوان «زندگی دورتر از جنگ» تا هشتم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری دنا در خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک چهار، زنگ ۲ برپاست. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«این نیز بگذرد» در گالری شکوه

نمایشگاه آثار خوشنویسی حمیدرضا قلیچ‌خانی با عنوان «این نیز بگذرد» تا هفتم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برپاست. گالری پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

«غی‌آب» در گالری شم

نمایشگاه عکس‌های پروین حکیم با عنوان «غی‌آب» تا هفتم اسفند به جز پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شم به نشانی خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان شهید سنجابی (بهروز سابق)، بن بست یکم، پلاک هشت، طبقه اول، واحد ۱۲ برپاست.

«کرگدن‌ها گاهی تنها سفر نمی‌کنند» در آرتیبیشن

نمایشگاه آثار نقاشی سیدعلی میرفتاح با عنوان «کرگدن‌ها گاهی تنها سفر نمی‌کنند» تا هفتم اسفند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان، ولی عصر، بالاتر از پارک‌وی، روبه روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ دایر است.

میرفتاح روزنامه‌نگار، نویسنده، طراح گرافیک و نقاش، از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی است. او که سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده فعالیت می‌کرد، اخیراً به شکل جدی‌تر به سراغ نقاشی رفته و آثارش را برای دومین بار در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته است.

«نغمه خیال» در گالری کاما

نمایشگاه انفرادی آثار مهدی فلاح با عنوان «نغمه خیال» تا ششم اسفند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری کاما به نشانی جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول برپاست. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

«همه ما می‌توانستیم سیمرغ باشیم» در یافته

نمایشگاه انفرادی بابک حقی عکاس و هنرمند حوزه هنر‌های تجسمی با عنوان «همه ما می‌توانستیم سیمرغ باشیم» تا ۱۱ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت برپاست. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

«شاهدِ شهر» در حوزه هنری

نمایشگاه عکس «شاهدِ شهر؛ عکس‌های محمدباقر قاسم از نهضت انقلاب اسلامی در سمنان» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۱۷ اسفند روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری «خانه» واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه، تقاطع خیابان حافظ میزبان علاقه‌مندان است.

«زام» در گالری ماه

نمایشگاه آثار نقاشی هاوار امینی با عنوان «زام» تا ۲۰ اسفند به جز یکشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ماه به نشانی خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ برپاست.

دوازدهمین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران

«دوازدهمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» شامل ۲۵۰ اثر نقاشی، نقاشیخط، طراحی، مجسمه، عکس، چاپ دستی از ۱۰۳ هنرمند با نگاه مدرن و معاصر با نمایشگاه‌گردانی محمدعلی سعیدی تا ۱۵ اسفند ساعت ۹ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به جز روز‌های تعطیل در نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه روی پارکینگ طبقاتی لاله دایر است.

«کرشندو [افزایش تدریجی بلندی آوا]» در مدار موازی

نمایشگاه انفرادی بیتا فیاضی در همکاری با «این کاهوتس» به نام «کرشندو [افزایش تدریجی بلندی آوا]» با گردآوری، ولی محلوجی تا ۱۱ اسفند جمعه‌ها ساعت ۱۳ تا ۲۰ و سایر روز‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری مدار موازی به نشانی خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ دایر است. گالری روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«لاله» در زیرزمین دستان

نمایشگاه انفرادی ملیکا شفاهی با عنوان «لاله» تا ششم اسفند، جمعه‌ها ساعت ۱۳ تا ۲۰ و سایر روز‌ها ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری زیرزمین دستان به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ برپاست. بازدید از نمایشگاه روز‌های شنبه و یکشنبه و تعطیلات رسمی با تعیین وقت قبلی است.

«فردا سوال است» در کارخانه آرگو

نمایشگاه «ریرکریت تیراوانیجا: فردا سوال است» چیدمان حمید امینی با همکاری استودیو تیراوانیجا تا ۲۵ اسفند به جز شنبه‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ در بنیاد پژمان کارخانه آرگو به نشانی خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ برقرار است.

منبع: ایرنا

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=گالری‌گردی-در-آخرین-ماه-سال؛-از-«بوی-ماه-عید»-تا-«شاهد-شهر»