داغ‌ترین ویدیوهای پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی را با کافه ویدیو از دست ندهید

معمولاً در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و وب‌سایت‌هایی مثل آپارات و یوتیوب، ویدیوهایی تبدیل به ترند روز می‌شوند و پیدا و تماشا کردن آن‌ها به صورت یکپارچه، کاری سخت و زمان‌بر است.

صفحه اصلی کافه ویدئو

این چالش رفته رفته باعث شده که افراد وقت بیشتری در اینترنت بگذرانند و در این بین هم معمولاً ویدیوها و در کل محتوایی به آن‌ها نمایش داده می‌شود که اکثر آن‌ها بی‌ارتباط با سرچ‌شان است؛ به همین دلیل بود که توسعه‌دهندگان به سراغ ایجاد الگوریتم‌ها و بعد از آن، پلتفرم‌هایی رفتند که بتواند ویدیوها را از شبکه‌های اجتماعی مختلف جمع‌آوری، دسته‌بندی و سپس نمایش دهد.

دسته بندی موسیقی کافه ویدئو

یکی از این پلتفرم‌های جامع، کافه ویدیو است. این پلتفرم با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و در کنار آن، موتورهای جستجو توسعه داده شده برای فایل‌‌های تصویری، توانسته است که این مشکل را به صورتی کامل حل کند و همه ویدیوهای جذاب شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها را دسته‌بندی کرده و به کاربران نمایش دهد.

چه تفاوت‌هایی میان جستجو در کافه ویدیو و آپارات، اینستاگرام و گوگل وجود دارد؟

غالباً اولین مقصد ما برای جستجو در مورد یک موضوع، گوگل است؛ اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که گوگل معمولاً در کنار مطالب مورد نظر ما، انبوهی از مطالب بلااستفاده و مواردی که باب میل ما نیستند را هم نشان می‌دهد. از طرفی دیگر هم، تمامی ویدیوهای مرتبط و مشابه را در یک دسته‌بندی نمایش نمی‌دهد؛ البته، نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که تعداد نتایج نشان داده شده، بسیار زیاد هستند و به احتمال بسیار زیاد با صرف زمان بیشتری، می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را بیابید.

شاید راهکار دیگر شما، جستجو در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و آپارات باشد؛ اما نتایج نمایش داده شده، تنها محدود به آرشیو همان پلتفرم‌ها هستند و شما دسترسی به محتوای موجود در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری نخواهید داشت.

الگوریتم‌های استفاده شده در شبکه‌های اجتماعی هم محدود به شما و افرادی است که دنبال می‌کنید و به سختی می‌توانید موارد جدید را در آن بیابید؛ مگر اینکه ترند شده باشند و از طرفی ویدیوها یا ریلزها، دسته‌بندی مشخصی نداشته و گاهاً تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند.

کافه ویدیو با درک تمام چالش‌هایی که در پاراگراف‌های قبلی به آن‌ها اشاره شد، این امکان را برای شما فراهم آورده تا با جستجویی ساده، تمام ویدیوهای جدید و مرتبط با موضوع مورد نظر خود که در شبکه‌های اجتماعی گوناگونی منتشر شده‌اند را بیابید.

آموزش های آشپزی در کافه ویدئو

کافه ویدیو حتی مشکل دسته‌بندی موجود در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی را به صورتی کامل برطرف کرده و آن را به صورتی کاملاً پیشرفته و دقیق به شما ارائه می‌دهد؛ به این ترتیب می‌توانید با استفاده از آن‌ها، موضوع مورد علاقه خود را دنبال کنید و ویدیوهای مرتبط با آن را ببینید. همچنین این پلتفرم توانسته برای تمام ویدیوهایی که به زبان انگلیسی هستند، زیرنویس فارسی را اضافه کند. این زیرنویس فارسی باعث خواهد شد تا اگر در حال مشاهده محتوای آموزشی هستید و سطح زبان انگلیسی بالایی هم ندارید، به راحتی بتوانید محتوای روز دنیا را دنبال کنید.

کافه ویدیو چگونه کار می‌کند؟

کافه ویدیو توانسته موتورهای جستجو موضوعی و هوش مصنوعی را به بهترین شکل ممکن ترکیب کند. این ترکیب باعث شده تا ویدیوهای دیدنی و جذاب موجود در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها را پیدا و دسته‌بندی کرده و سپس به کاربران براساس علاقه‌مندی‌های آن‌ها، نمایش دهد. این ترکیب حتی باعث شده است که کاربران با جستجو بتوانند نه تنها به ویدیوهای دلخواه خود، بلکه به ویدیوهای مشابه آن به راحتی در همان دسته‌بندی و موضوع، دسترسی داشته باشند.

یادتان باشد که شما می‌توانید از کلیپ‌های طنز و ترند تا آموزش‌های جدی را در کافه ویدیو به راحتی پیدا کرده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

ویدئو های جذاب در کافه ویدئو

محتواهای نمایشی در کافه ویدیو همچنین برای کودکان و خانواده‌ها بهینه شده‌اند و در آن‌ها هیچ خبری از فیلم‌های با مضمون گمراه‌کننده نیست؛ چرا که تمام محتواهای نمایش داده شده توسط هوش مصنوعی شناسایی می‌شوند و اگر در آن‌ها محتوای نامناسب و حتی گمراه‌کننده وجود داشته باشد، حذف خواهند شد.

بنابراین شما می‌توانید از کلیپ‌های خنده‌دار تا آموزش‌های جدی را به راحتی پیدا کرده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.


Post Views: 12

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=داغ‌ترین-ویدیوهای-پلتفرم‌ها-و-شبکه‌های-اجتماعی-را-با-کافه-ویدیو-از-دست-ندهید