قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن بادمجان متفاوت ارزیابی کنید!

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت: همه ما چالش های تصویری را بسیار دوست داریم، چرا که این چالش ها، توانایی های ذهنی و منطقی ما را آزمایش کرده و یک تمرین عالی برای کارکردن مغز است. این تصاویر همچنین برای سرگرمی و از بین بردن سنگینی کار یا فشار مطالعات، بسیار کمک کننده هستند. بنابراین در این یادداشت قصد داریم تمرکز و دقت و قدرت بینایی شما را به چالش بکشیم.

شما با انجام این آزمون ها خواهید فهمید که آیا قدرت دید و تمرکزتان چگونه است. با آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت با چشمک همراه باشید. فراموش نکنید که این آزمون ها را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و آنها را نیز به این چالش دعوت کنید.

شاید بپسندید: حیوان درنده ای که غازها را ترسانده شناسایی کنید!؟

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت

اگرچه انجام این آزمون آسان به نظر می رسد، اما گاهی می تواند بسیار سخت و مشکل باشد. به خصوص اگر مغز خود را به انجام بازی های فکر و هوش عادت نداده باشید. در آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت شما با یکآزمون روبرو هستید. در این آزمون یک تصویر موجود است که به نظر می رسد همه شکل های موجود در هر عکس شبیه یکدیگر است. اما یک تفاوت در هر عکس موجود است. شما باید بتوانید تفاوت موجود  را در کمتر از ۵ ثانیه شناسایی کنید.اگر آماده هستید به ترتیب آزمون و سپس پاسخ را ببینید!

این بادمجان های دلمه ای منتظرند که زودتر برای تهیه یک دلمه خوشمزه مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام عجله دارند. در نگاه اول همگی شبیه هم هستند، اما یکی متفاوت از دیگری است. آن یکی کدام است؟ با آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: رابطه شخصیت و گروه خونی | گروه خونی‌تان، در مورد شخصیت شما چه می گوید!؟

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت

امیدواریم شما در همان نگاه اول تصاویر متفاوت در هر کس را پیدا کرده باشید. اما اگر نتوانستید نگران نباشید. شما می توانید با انجام هر روزه تست و معما و نیز بازی های فکری مغز خود را به تمرکز و دقت بیشتر ,ادت دهید. انجام هر روزه بازی های فکری زمینه را برای رشد مهارت های شناختی فراهم می کند و در بلند مدت حتی از بیماری های مربوط به سلامت مغز نیز پیشگیری می نماید. اگر آماده هستید به جواب نگاه کنید!

.

.

.

.

.

.

.

در این تصویر علامتگذاری شده است.

بیشتر بخوانید:حکایت ضرب المثل شتر دیدی ندیدی | نه شترت را دیدم نه همسرت را!؟

جواب آزمون بینایی با بادمجان متفاوت

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید تست ها، معماها و نیز پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

نوع مشت کردن دستان نشان می دهد که آیا انسان صادقی هستید یا برعکس!

یک کور، لال و کر جایی میرن، کر به قتل میرسه لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

 پسر پارچه فروش و زن هوس باز | حکایت پسر پارچه فروشی که بر شهوت خود غلبه کرد و مردی نامی شد!

 دخترک فضایی را بین آدم‌های فضایی پیدا کنید!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=قدرت-تمرکزتان-را-با-پیدا-کردن-بادمجان-متفاوت-ارزیابی-کنید!