بازی الناز شاکردوست در «بی‌بدن» متعادل نبود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قربانعلی تنگ‌شیر کارشناس و استاد دانشگاه سینما درباره بازی بازیگران  فیلم سینمایی بی بدن که این روزها در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است گفت: فیلم سینمایی بی‌بدن نوعی احساس‌گرایی ارائه می‌دهد. به طور کلی این فیلم خوب است و کارگردان خوبی هم دارد اما از نظر من،  بازی سروش صحت خوب نیست. بازی سروش صحت حالتی منفعلانه و خنثی دارد. کاملا واضح است که او تلاش کرده که نقشش را خیلی خوب بازی کنند.

وی ادامه داد: همچنین در مورد بازی نوید پورفرج به عنوان بازرس فیلم بی بدن می‌توانم بگویم که او بیش از اندازه اختیاراتش در این فیلم نشان داده می‌شد, در حالی که بازپرس در خانه مردم یا در خانه متهم و شاکی هیچ وقت به این اندازه مراجعه حضوری ندارد و نمی‌تواند  به این اندازه  پیگیر داستان باشد؛ بنابراین آقای نوید پورفرج  به عنوان بازپرس حقیقی خوب بود ولی در بیشتر نقش‌هایی که داشت بیش از اندازه قدرت و نفوذ خود را نشان داده بود.

این کارشناس سینما افزود: به هر حال از نظر من ضعف‌هایی که فیلم سینمایی بی‌بدن داشت در ابتدا بازی بازیگران بود که حتی الناز شاکردوست، سروش صحت و نوید پور فرج برای ایفای نقش خود تلاش بسیاری کردند تا بتوانند در نهایت فیلم خوبی ارائه دهند و به تماشاگران و مخاطبان بگویند که بازی کردن در فیلم‌های جنایی و دادگاهی بسیار سخت است، چون درآوردن بازی و سکانس در دادگاه حتی در فیلم‌های هالیوودی هم بسیار سخت و سنگین است.

قربانعلی تنگ‌شیر استاد دانشگاه سینما بیان کرد: در مورد بازی خانم الناز شاکردوست هم می‌توانم بگویم بازی او نیز متعادل نبود، حتی گاهی اوقات پرخاشگری‌های بی‌موردی هم در بعضی از صحنه‌های فیلم دیده می‌شد که متعادل نبودند گاهی اوقات خیلی تند و تیز به عنوان یک مادر داغدار عمل می‌کرد که به نظرم چنین بازی‌ای متعادل نیست.

وی در انتهای صحبت‌های خود گفت: به هر حال فیلم بی‌بدن فیلمی بود که می‌توانست بهتر از این ساخته شود و جای کار بیشتری داشت و معتقدم  به همین دلیل استقبال آنچنانی در جشنواره فیلم فجر از این فیلم نشد.

شایان ذکر است فیلم سینمایی بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی نخستین‌بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که به گفته کارگردان، داستان فیلم برداشتی آزاد از چندین پرونده قضایی واقعی است.  الناز شاکردوست، نوید پورفرج، گلاره عباسی، سروش صحت  و پژمان جمشیدی از بازیگران برجسته این فیلم سینمایی هستند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بازی-الناز-شاکردوست-در-«بی‌بدن»-متعادل-نبود