اگر ۱۳=۱۶، ۲۵=۲۱۰، ۶۶=۶۱۲، پس ۸۲= ؟ چند است؟

سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه : مهارت های خود را امتحان کنید و در کمتر از ۲۰ ثانیه مقدار مربوط به عدد ۸۲ را در این پازل ریاضی کشف کنید.آیا تا به حال فکر کرده اید که ریاضیات در زندگی روزمره چه کاربردی دارد؟ مهارت های ریاضی نه تنها برای بهبود توانایی حل مسئله، بلکه برای توسعه تفکر منطقی و توانایی تجزیه و تحلیل موقعیت ها به روشی ساختاریافته ضروری هستند. پس امروز هم با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه همراه باشید.

اگر شما هم مثل ما از قدرت اعداد در زندگی روزمره آگاه هستید، تست هوش امروز برای شما مناسب است! اگر ۱۳=۱۶، ۲۵=۲۱۰، ۶۶=۶۱۲، پس ۸۲= ؟ چند است؟ تست هوش امروز در قالب یک پازل ریاضی تقدیم شما می شود. ماموریت شما این است که منطق پشت این عبارات به ظاهر نامرتبط را پیدا کنید، تا بفهمید عدد ۸۲ با چه مقداری مطابقت دارد. برای حل این معمای ریاضی به شما توصیه می کنیم که هر منبع حواس پرتی را کنار بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر دخترک سبزه گره زن را پیدا کنید!

سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

این چالش ساده به نظر می رسد، اما نیاز به تمرکز و توجه زیادی دارد. به خصوص که شما فقط ۲۰ ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را بدهید. آیا برای این چالش آماده اید؟

شاید بپسندید: سوال هوش: با جابجایی ۲ چوب کبریت ۲ تا مربع بساز!

سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه

۲۰ ثانیه گذشت. آیا راه حل معمای امروز را پیدا کرده اید؟ باید اعتراف کنید که تعداد کمی از افراد این تست هوش را پشت سر گذاشته اند. مشخص نیست که چگونه این اعداد ممکن است مرتبط باشند. اگر توانستید آن را حل کنید، به این معنی است که بینش و خلاقیت معمول افراد باهوش را نشان دارید. اگر نتوانستید کد پشت این معادلات را رمزگشایی کنید، می توانید به راه حل زیر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

راه حل: این محاسبه را دنبال کنید

۱۳=۱۶{۱,(۳+۳=۶)=۱۶}

۲۵=۲۱۰{۲,(۵+۵=۱۰)=۲۱۰}

۶۶=۶۱۲{۶(۶+۶=۱۲)=۶۱۲}

پس بیایید اکنون عبارت آخر می شود:

۸۲=۸۴{۸(۲+۲=۴)=۸۴}

پاسخ ۸۲ = ۸۴ است.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی تاجری که می خواست همیشه دنیا به کام او باشد!

جواب سوال هوش با عبارات کوتاه

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با عبارات کوتاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام سبزی است که فقط به صورت تازه فروخته می شود!؟

با پیدا کردن اشتباهات تصویر خیابان در نگاه اول، اثبات کن که نابغه ای!

با شناسایی پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

اگر در یک نگاه اشکال تصویر را شناسایی کنی، نابغه ای!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-۱۳=۱۶،-۲۵=۲۱۰،-۶۶=۶۱۲،-پس-۸۲=-؟-چند-است؟