پخش مستند پرتره مجری و بازیگر قدیمی تلویزیون

ابوالفضل  توکلی درباره این مستند گفت: این مستند در ۵۶ دقیقه به زندگی استاد حیدری پرداخته و می‌کوشد مجموعه‌ای از هنر‌های این هنرمند را  پیش چشم تماشاگران بگذارد.

توکلی افزود: فیلم‌برداری این مستند اواخر تابستان  آغاز شد و رادیو ارگ، برنامه راه شب، آتلیه استاد و محل تولد ایشان مکان‌هایی است که تصویربرداری در آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: در این برنامه استاد آقامیری نگارگر، استاد اسرافیل شیرچی خوش نویس چهره، هومن حاج عبدالهی بازیگر و خواهرزاده داوود حیدری و پوریا حیدری فرزند داوود حیدری آهنگساز و خواننده ما را همراهی کردند.

این کارگردان گفت: داوود حیدری را خیلی‌ها به عنوان بازیگر می‌شناسند در حالی که ایشان نقاش و مجسمه ساز چیره دستی هستند، خواننده هستند و مجموعه‌ای از هنر‌ها را دارند. سعی کردیم در این مستند به مجموعه‌ای از هنر‌های استاد بپردازیم.

“نقش و نگار‌های کوک شده” تولید جدید شبکه مستند سیماست و از عوامل آن می‌توان به تصویربردار ابوالفضل اعلایی، مدیر تولید: امیرمهدی صادقی، تدوین و صداگذاری: ابوالفضل توکلی و صدابردار: مهرداد مقدسی اشاره کرد.

این مستند امشب ساعت ۲۱ همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) پخش می‌شود و تکرارش فردا (دوشنبه ۷ اسفند) ساعت ۹ است.

دانلود فیلم

پخش مستند پرتره مجری و بازیگر قدیمی تلویزیون

ابوالفضل  توکلی درباره این مستند گفت: این مستند در ۵۶ دقیقه به زندگی استاد حیدری پرداخته و می‌کوشد مجموعه‌ای از هنر‌های این هنرمند را  پیش چشم تماشاگران بگذارد. توکلی افزود: فیلم‌برداری این مستند اواخر تابستان  آغاز شد و رادیو ارگ، برنامه راه شب، آتلیه استاد و محل تولد ایشان مکان‌هایی است که تصویربرداری در آن‌ها […] http://www.vatanfa.com/?s=پخش-مستند-پرتره-مجری-و-بازیگر-قدیمی-تلویزیون