مدیرعامل دیجی کالا کیست | بیوگرافی مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی کالا

بیوگرافی مسعود طباطبایی: وی متولد ۱۳۶۳ در تهران است. طباطبایی بیش از بیست سال است که در مجموعه‌های مختلف فعالیت می‌کند. طباطبایی فروش آنلاین را با تاسیس سایتی به نام «هونوپرداز» و با فروش تجهیزات کامپیوتری آغاز کرد. این شرکت با مشتریان بزرگی نظیر وزارت مسکن همکاری می‌کرد. در ادامه با بیوگرافی مسعود طباطبایی همراه باشید.

بیوگرافی مسعود طباطبایی

او در سال‌های ۸۵ تا ۸۸ در یک شرکت نروژی به نام استات اویل (Statoil) فعالیت می‌کرد که این شرکت پیمانکار فاز ۶، ۷ و ۸ پارس جنوبی بود.

او به‌عنوان توسعه‌دهنده با این تیم همکار بود و این همکاری در آینده منجر به سرمایه‌گذاری یکی از مدیران این شرکت نروژی روی اولین استارتاپ طباطبایی شد.

بیوگرافی مسعود طباطبایی

راه اندازی بایکس

بایکس Buyex.ir اولین مجموعه‌ای بود که طباطبایی آن را راه‌اندازی کرد و مدیریت آن را نیز بر عهده داشت.

این مجموعه به‌عنوان سومین سایت خرید گروهی در ایران آغاز به فعالیت کرد.

در اوایل دهه نود، موج سایت‌های خرید گروهی با همراهی نت‌برگ، تخفیفان، بایکس، خرید گروهی دات‌کام، شادیاب، گلدتگ و… راه افتاده بود و البته بایکس کمی دیرتر وارد این موج شد.

بیوگرافی مسعود طباطبایی

از جاباما تا دیجی کالا

طباطبایی سال ۹۶ مدیرعامل جاباما و سپس مدیرعامل گروه علی بابا به عنوان بزرگترین استارتاپ حوزه سفر در کشور شد. او در پایان سال ۱۳۹۹ به گروه اسنپ رفت و در جایگاه «معاون توسعه کسب‌وکار» و «مدیرعامل اسنپ اکسپرس» قرار گرفت.

طباطبایی پس از دو سال فعالیت در اسنپ اکسپرس، در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ وارد گروه دیجی‌کالا شد و در ابتدا به‌عنوان قائم‌مقام این شرکت فعالیت می‌کرد. او از آبان‌ماه امسال مدیریت این مجموعه را نیز بر عهده گرفت. طباطبایی باور دارد که دیجی‌کالا تا یونیکورن‌شدن جهانی فاصله‌ای ندارد.

مسعود طباطبایی

دیجی‌کالا بازارگاه و فروشگاه آنلاینی در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از ۵٫۴ میلیون بازدیدکننده دارد.

زندگی شخصی

مسعود طباطبایی ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام آراد دارد.

 

منبع: دلگرم

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مدیرعامل-دیجی-کالا-کیست-|-بیوگرافی-مسعود-طباطبایی-مدیرعامل-دیجی-کالا