درباره رشته لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟


درباره رشته لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟

بسیاری از خانم هایی که از ظاهر ابروهای خود ناراضی هستند، زمان زیادی را در روز صرف آرایش و مرتب کردن این بخش از صورت خود می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و از آرایش مداوم ابروهای خود خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که روش لیفت و لمینت ابرو را امتحان کنید.

 

این روش برای مدت زیادی شما را از آرایش کردن ابروهایتان خلاص می کند و باعث می شود ابروهایتان لیفت شده، پرپشت و مرتب به نظر برسند.شما می توانید برای آموزش لیفت ابرو به آموزشگاه های آرایشگری مراجعه کنید و روند انجام این کار را به طور کامل و حرفه ای یاد بگیرید.

 

اما قبل از هرچیز باید اطلاعات خود را درباره این رشته و بازار کار آن تکمیل کنید. برای اینکه دید درستی نسبت به آینده شغلی خود داشته باشید، ما در این مقاله تمام مطالب لازم درباره این رشته را برای شما جمع آوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لیفت و لمینت ابرو در واقع دو روش مجزا هستند که هرکدام تاثیر خاص خود را بر روی ابرو می گذارند. اما برای نتیجه بهتر پیشنهاد می شود آن ها را همزمان با هم استفاده کنید. زیرا به نوعی مکمل یکدیگر هستند و می توانند ابروهای شما را زیباتر کنند.

 

لیفت ابرو می تواند تار ابروهای شما را به سمت بالا حالت داده و در همان حالت نگه دارد. اما لمینت ابرو به تقویت و رنگ ابروهای شما می پردازد تا هم از ریزش و ضعیف شدن آن جلوگیری کند و هم ابروها ضخیم تر و پرپشت تر دیده شوند.

درباره رشته لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟

از دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟

لیفت و لمینت ابرو یکی از رشته های آرایشگری است که برای یادگیری آن باید در دوره آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید. در این دوره شما با مواد و ابزار مورد نیاز برای این کار آشنا می شوید، و نحوه استفاده از هریک را می آموزید. در پایان دوره شما به انجام پروسه لیفت و لمینت ابرو مسلط می شوید و می توانید کار حرفه ای خود را آغاز کنید.

 

مراحل انجام لیفت و لمینت ابرو

قبل از هر چیز، باید از مشتری بپرسید که دوست دارد جهت و مدل ابروهای او چگونه باشد. سپس مطابق خواسته او ابروها را شانه کرده و با چسب لیفت فیکس کنید. مواد لیفت یا مواد شماره ۱ را از ریشه تا نصف موهای ابرو بگذارید و روی آن را با نایلون کاور کنید. زمان مکث در این مرحله بر اساس برند مواد در نظر گرفته می شود.

 

بعد از گذشت مدت زمان لازم، مواد را به طور کامل از روی ابرو پاک کنید و بعد مواد شماره ۲ یا فیکس کننده را به طور کامل روی ابروها پخش کنید. ابروها را با نایلون کاور کنید و ۱۵ دقیقه صبر کنید.

 

پس از اینکه مواد را از روی ابرو پاک کردید، در صورت تمایل مشتری می توانید ابروهای او را رنگ کنید. رنگ را روی ابروها گذاشته، روی آن را با نایلون بپوشانید و به مدت ۷ الی ۸ دقیقه صبر کنید. سپس، ابروها را کاملاً تمیز کنید، به طوری که هیچ موادی روی ابرو باقی نماند.

 

در آخرین مرحله، مواد شماره ۳ یا کراتین را روی ابروها بگذارید. زمانی که کراتین را روی ابروها گذاشتید باید به مشتری بگویید که تا چند ساعت به ابروهای خود آب نزند تا کراتین به خوبی جذب ابروها شود.

 

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو به میزان رشد ابروهای شما بستگی دارد و به طور متوسط بین ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهد داشت. نکته مهمی که بر میزان ماندگاری لیفت ابروهای شما نقش دارد، نحوه نگهداری و رسیدگی شما به ابروهایتان است. بنابراین، توصیه های آرایشگر خود را به طور کامل رعایت کنید تا ابروهای شما زودتر از موعد به حالت قبل بازنگردد.

 

لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر ابروهای شما خوش فرم نیست و از این که ساعت ها جلوی آینه به آرایش و رسیدگی به ابروهایتان مشغول شوید خسته شده اید، اگر ابروهای کم‌ پشتی دارید و نمی ‌خواهید روش‌ های تهاجمی را امتحان کنید، این روش گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

درباره رشته لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش لیفت ابرو

یکی از مهم ترین قدم هایی که باید برای موفقیت خود در این حرفه بردارید، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای و ثبت نام در دوره آموزشی آن است. آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند با کادری مجرب و حرفه ای و با سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال کسب درآمد و موفقیت در رشته های آرایشگری هستند.

 

این آموزشگاه تمام ابزارهای لازم برای آموزش شما را در اختیارتان قرار می دهد و با اساتید حرفه ای و باتجربه برای آموزش هرچه بهتر شما همکاری می کند. همچنین، مباحث و سرفصل های آموزشی که در دوره های این آموزشگاه ارائه می شود، تماما استاندارد و به روز بوده و توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوند.

 

حوزه کاری دترلند فقط به دوره آموزش لیفت ابرو محدود نمی شود. بلکه تمام دوره های پرطرفدار و مهم آرایشگری مانند دوره آموزش کوتاهی مو زنانه، کاشت مژه، فیبروز ابرو، طراحی و کاشت ناخن و … نیز با بالاترین کیفیت آموزشی در این آموزشگاه برگزار می شوند.

 

از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* آموزش سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود

 

* ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

 

* برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی

 

* همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب

 

* ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز

 

* پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال

 

* شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

درباره رشته لیفت و لمینت ابرو چه می دانید؟

بسیاری از خانم هایی که از ظاهر ابروهای خود ناراضی هستند، زمان زیادی را در روز صرف آرایش و مرتب کردن این بخش از صورت خود می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و از آرایش مداوم ابروهای خود خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که روش لیفت و […] http://www.vatanfa.com/?s=درباره-رشته-لیفت-و-لمینت-ابرو-چه-می-دانید؟